راحت ترین راه برای استعلام قیمت پروفیل صنعتی

لست سکند

پروفیل‌ صنعتی، مقطع فولادی توخالی با ضخامت بیش از شش میلی‌متر است که با جوش‌کاری به یکدیگر متصل می‌شوند و در ساختمان‌سازی کاربرد دارد. پروفیل صنعتی به دلیل استحکام زیاد در برابر رطوبت و خوردگی، مقاومت بالایی دارد.

به گزارش کاماپرس، قیمت پروفیل صنعتی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و به همین دلیل در طول زمان دارای نوسانات زیادی است. با توجه به اینکه خرید این محصول به صورت عمده انجام می‌شود، لازم است افراد قبل از خرید، اقدام به استعلام قیمت آن کنند.

این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با پروفیل صنعتی و بهترین راه استعلام قیمت آن پرداخته است.

کاربرد های پروفیل صنعتی

پروفیل صنعتی نوعی از تجهیزات فولادی است که به صورت توخالی ساخته می‌شود و در عین حال مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد. پروفیل‌های صنعتی نسبت به پروفیل‌های ساختمانی دوام و ابعاد بیشتری دارند و در موارد مختلف مانند پل‌سازی، تاسیسات صنعتی، کارخانه‌ها و برج‌های فلزی از آنها استفاده می‌شود. پروفیل‌های صنعتی در پروژه‌های عمرانی عظیم مانند سدسازی نیز کاربرد ویژه­‌ای دارند. پروفیل‌های صنعتی در صنایعی مثل ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات نظامی و جنگی نیز کاربرد دارند. همچنین از این محصولات فولادی در ساخت بیلبوردها و تابلوهای تبلیغلاتی در ابعاد مختلف استفاده می‌شود. ظاهر این تجهیزات فولادی باعث شده که در ساخت ستون برای سازه‌های مختلف و خرپاهای غول‌پیکر پرکاربرد باشند.

راز آسمان پایتخت

مراحل تولید پروفیل صنعتی

پروفیل‌های صنعتی طی چند مرحله با استانداردهای اصولی تولید می‌شوند تا کیفیت مورد انتظار را داشته باشند. در مرحله اول لازم است که اندازه و عرض ورق‌های پروفیل تعیین‌ شود که به طور معمول انواع صنعتی دارای ضخامت بیش از شش میلی‌متر هستند. در گام بعدی با استفاده از دستگاه قالب‌گیری، ورق‌های خام کالیبره و سپس‌ به یکدیگر جوش داده می‌شود. در گام بعدی درزهای بین دو ورق‌ پروفیل با استفاده از جوشکاری القایی و مقاومتی پر می‌شود و سپس با استفاده از نازل‌های مخصوص، آب و مواد شیمیایی روی پروفیل پمپاژ می‌شود تا فرآیند خنک‌سازی انجام شود. در محله آخر نیز شکل و سایز مورد نظر روی پروفیل ایجاد می‌شود.

ویژگی­‌های پروفیل صنعتی

استحکام زیاد، بارزترین مشخصه پروفیل‌های صنعتی است و همین عامل سبب می‌شود که در برابر آسیب‌های محیطی، ضربه‌های احتمالی و رطوبت مقاومت زیادی داشته باشند. در مقابل استحکام زیاد، پروفیل‌های صنعتی وزن کم و قیمت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزیت‌های پروفیل‌های صنعتی، قابلیت جوش‌پذیری و شکل‌دهی راحت است که باعث می‌شود کاربردهای متنوعی داشته باشند. این تجهیزات فولادی در ابعاد و ضخامت‌های مختلف با دو روش سرد و گرم تولید می‌شوند که در تعیین قیمت پروفیل صنعتی نقش دارد.

عوامل موثر بر قیمت پروفیل صنعتی

قیمت مواد اولیه مانند سنگ آهن، زغال سنگ و فولاد از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل صنعتی است. هزینه‌های فرآیند تولید، نیروی کار، قیمت سوخت و هزینه حمل و نقل نیز از سایر مواردی است که به صورت غیرمستقیم در تعیین قیمت این پروفیل صنعتی نقش دارد. همچنین عرضه و تقاضای بازار در صنعت فولاد نقش مهمی در تعیین قیمت این مقاطع فولادی دارد؛ به طوری که با افزایش عرضه و کاهش تقاضا، قیمت نهایی آن کاهش می‌یابد و در مقابل، با کاهش عرضه و افزایش تقاضا قیمت آن افزایش خواهد یافت. شرایط بازار جهانی و قیمت ارز و دلار نیز یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل اثرگذار بر نوسان قیمت پروفیل صنعتی است.

استعلام قیمت پروفیل صنعتی از «آهن ملت»

شرکت توان کاوش شکیبا با نام تجاری آهن ملت از سال 1393 در زمینه خرید و فروش آهن‌آلات و مقاطع فولادی مشغول به کار است. این مجموعه از طریق همکاری با شرکت‌ها و مراکز معتبر در زمینه خرید و فروش آهن‌آلات فعالیت می‌کند. متقاضیان می‌توانند از طریق تماس با شماره 02167103 از جدیدترین و به‌روزترین لیست قیمت پروفیل صنعتی مطلع شوند. همچنین افراد می‌توانند با استفاده از مشاوره‌های رایگان کارشناسان این مجموعه، بهترین تصمیم‌گیری را انجام دهند و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند. افراد با خرید از این مجموعه می‌توانند سفارش خود را به صورت غیرحضوری ثبت و در کمتر از 30 دقیقه پیش‌فاکتور دریافت کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آهن ملت می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://ahanmelat.com/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز