دیدار سفیر چک با رئیس هیئت مدیره آژانس ژیوار، آقای ناصح قادری

در بهمن ماه 1400 سفیر جمهوری چک جناب آقای جوزف ریختر- Josef Rychtar- در یک دیدار کاری پیرامون حوزه گردشگری و اعزام مسافر به کشور زیبای جمهوری چک با آقای ناصح قادری در محل آژانس ژیوار به گفتگو نشستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ژیوار، عمده مباحثی که در این دیدار مورد توجه بود، گردشگری و ویزای توریستی شینگن و نحوه بررسی امور اداری و پرونده‌های ویزای این کشور بود.

مطلب قابل توجه این بود که سفیر جمهوری چک جوزف ریختر، ساختار آژانس ژیوار و نحوه کار پرسنل و مدیریت آژانس را مورد تأیید قرار داد. سابقه درخشان آژانس ژیوار در برگزاری تورهای اروپایی این امتیاز را برای آژنس ژیوار فراهم کرده است که بارها میزبان سفرای دیگر کشورها باشیم و روابط کاری خوبی در حوزه گردشگری برای اعزام نیرو به اروپا فراهم کنیم.

کوتاه از جوزف ریختر؛ سفیر جمهوری چک

جوزف ریختر در سال 1959 روز 9 اکتبر در کشور جمهوری چک متولد شد و تحصیلات خود را با کسب مجوز در سال 1994در آکادمی دیپلمات وین تکمیل کرد. وی به زبان‌های فرانسوی، روسی، آلمانی، انگلیسی و اسپانیایی مسلط بوده و حوزه کاری گسترده در حوزه آسیا، خاورمیانه و آفریقا داشته است.

راز آسمان پایتخت

بازدید سفیر جمهوری چک از آژانس ژیوار

ریختر، سفیر جمهوری چک در بازدید از فضای آژانس ژیوار و بازدید از آموزشگاه‌ علمی ژیوار در طبقه همکف، ناظر بر برگزاری کلاس‌های تورلیدری بود. در این کلاس‌ها آموزش‌هایی مفید و کامل به تمام افرادی که در زمینه راهنمای گردشگری در حال فعالیت هستند، ارائه شد. =ریختر با اظهار اینکه مجموعه پویا و فعال است، بازدید از آموزشگاه را به پایان رساند. درباره گواهی پایان دوره‌ای که هنرجویان تورلیدری دریافت می‌کنند از مدیریت سوال کرد و از اینکه هنرجویان از سازمان میراث فرهنگی مدرک پایان دوره دریافت می‌کنند، بسیار اظهار رضایت کرد.

همچنین سفیر چک با روی خوش با همه کارمندان دیداری کوتاه انجام داد. در اتاق مدیریت آژانس ژیوار به بررسی روابط آژانس و سفارت این کشور پرداخته شد. تندیس‎ها و نمادهایی که در اتاق مدیریت ژیوار قرار داشت، نظر ریختر را به خود جلب کرد. از اینکه آژانس در سال 1397 مشترین مدارترین آژانس ایران شده بود، بسیار خوشحال شد. با مدیر فروش تورهای اروپای آژانس به گفتگویی کوتاه پرداخت و از اینکه تقاضا برای خرید تو چک بالا بود، بسیار اظهار رضایت کرد.

سوالات سفیر جمهوری چک درباره آژانس ژیوار

معنی واژه ژیوار چیست؟ سوالی که شاید برای بیشتر افراد سوال باشد برای جوزف ریختر هم سوال بود. ژیوار یک واژه با ریشه کوردی است و معنای آن زندگانی است. در منطقه هورامان روستایی با این نام وجود دارد که جادویی است! بام هر خانه، حیاط خانه دیگری است. به خاطر پلکانی بودن روستا این خاصیت را در تصاویر روستای ژیوار هم پیدا خواهید کرد. تصویر روستا را اگر 180 درجه بپرخانید باز هم تصویر درست است. این توضیحات برای ریختر بسیار جالب بود.

سابقه آژانس ژیوار در برگزاری تورهای اروپایی، سوال مهمی که برای سفیر چک به وجود آمد

به مدت 16 سال مجری مستقیم تورهای اروپایی بودن ژیوار نکته مهمی بود که سفیر چک، در دیدار از آژانس ژیوار به آن اشاره کرد. جناب ریختر از رئیس هیئت مدیره آژانس ژیوار، ناصح قادری؛ علت این تداوم را پرسید؟

قادری بیان کرد: کار در حوزه گردشگری برای مدیریت و پرسنل ژیوار همواره با عشق و علاقه دنبال شده است و تمام پرسنل این مجموعه با علاقه به دنبال امور مسافرین اروپا هستند. برای همه اعضای مجموعه ژیوار هدف مشترکی تعریف کرده‌ایم و آن این است که سفر به اروپا را برای عموم مردم ساده و آسانتر نماییم. خدا را شاکریم که در این مسیر به لطف پرودگار موفق بوده‌ایم. سفر به اروپا در شرایط فعلی جامعه ایران ممکن است مقداری ساده نباشد، نوسانات قیمت ارز و شرایطی که کرونا به جود آورده‌ است، باعث می‌شود تا اروپا برای برخی از ایرانیان دست نیافتنی باشد، در حالی که اینطور نخواهد بود. با نرخ‌های متعارف و اصولی که ژیوار در اعمال قیمت تورها اعلام می‌کند به عنوان بهترین نرخ تورهای اروپایی در بازار گردشگری شناخته شده هستیم.

جمع بندی:

بسیار مفتخریم که 16 سال مجری مستقیم تورهای اروپایی بوده‌ایم. دیدار با سفیران و دیپلمات‌های سایر کشورها باعث شده تا همواره به عنوان یک برند گردشگری از ما یاد شود. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفاً با شماره تماس 02154795000 در ارتباط باشید.

مرتبط با : ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز