دیتیلینگ خودرو چیست و چرا باید آن را انجام داد؟

دیتیلینگ خودرو
تور لحظه آخری-کاماپرس

ماشین‌بازان حرفه‌ای با واژه دیتیلینگ خودرو به خوبی آشنا هستند. چرا که دیتیلینگ یکی از ضروری‌ترین روش‌ها برای نگهداری از خودرو است که آن را مثل روز اول، جذاب و نو نگه می‌دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات دیتیلینگ ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دیتیلینگ خودرو به معنای تمیز و نو کردن ماشین به صورت عمیق و همه جانبه است. بعد از انجام دیتیلینگ خودرو، اتومبیل ظاهری بسیار زیبا پیدا می‌کند. بنابراین عجیب نیست که برخی از افراد بعد از انجام دیتیلینگ خودرو دیگر اتومبیل‌شان را نشناسند!

دیتیلینگ خودرو و نظافت عمیق اتومبیل

دیتیلینگ خودرو معانی مختلفی در کشورها دارد. ریشه واژه دیتیلینگ فارسی نیست و عجیب نیست که افراد بعد از شنیدن این واژه، به دنبال نام آن باشند. در آمریکا، به تمیز کردن اتومبیل، دیتیلینگ می‌گوید. حال آن که در انگلیس، به معنای تمیز کردن خودرو به صورت عمیق است. این واژه در ایران نیز به معنای نظافت دقیق،  جزئی و پولیش کردن تمام اجزای خودرو و بدنه آن است که در حالت عادی، مراکز نظافتی مانند کارواش، آن را انجام نمی‌دهند. اهداف دیتیلینگ خودرو به صورت کلی، شامل موارد زیر است:

  • ترمیم و بهبود ظاهر خودرو و رنگ بدنه
  • از بین بردن خطوط کوچک و چرخشی سطح خودرو
  • مقاوم شدن بدنه خودرو در برابر آلاینده‌های طبیعی و شیمیایی
  • پاک کردن جرم تمام قسمت‌های خودرو از جمله صندلی
  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه برای نظافت اتومبیل
  • تضمین عمر طولانی‌تر قطعات داخلی و خارجی خودرو
  • افزایش عملکرد خودرو

دیتیلینگ خودرو

راز آسمان پایتخت

هدف اصلی دیتیلینگ خودرو، از بین بردن خط و خش بدنه خودرو است. این خطوط در طول زمان بر روی بدنه ایجاد می‌شود و ظاهر آن را مات می‌کند. لازم به ذکر است دیتیلینگ با کارواش تفاوت زیادی دارد. در کارواش، فقط گرد و غبار سطحی خودرو از بین می‌رود. اما در دیتیلینگ، خودرو به صورت همه جانبه و اصولی، تمیز می‌شود.

شناسایی مراکز معتبر دیتیلینگ خودرو ، کار آسانی نیست. چراکه در صورت مراجعه به مراکز نامعتبر، ممکن است خودرو دچار آسیب‌های متعددی شود. با مراجعه به گنجی پخش، می‌توان به مرجع کاملی از مراکز معتبر دیتیلینگ خودرو دسترسی پیدا کرد. هم چنین با مراجعه به این سایت، می‌توان بهترین و به‌روزترین ابزار و تجهیزات دیتیلینگ را خریداری نمود. در ادامه لیست قیمت برخی از تجهیزات دیتیلینگ را مشاهده می‌کنید:

دیتیلینگ خودرو

انتهای پیام

مرتبط با : گنجی پخش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز