دلیل محبوبیت مدل شلوار مام استایل

شلوار زی زی مد-کاماپرس

شلوار مام استایل این روزها با استقبال زیادی روبه­رو شده که شاید یکی از دلایل آن راحتی و آزاد بودن و همچنین مناسب بودن آن برای فرم‌های مختلف بدن است. شلوار مام استایل‌ را می‌توان با انواع لباس‌ها ست و در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌ و انواع مدل­ شلوار مام استایل و تفاوت آن با مام فیت پرداخته است.

ویژگی اصلی شلوار مام استایل

این مدل، شلواری گشاد بوده که قسمت ران و نشیمنگاه آن آزادتر از قسمت ساق پا است. البته به طور کلی طول این شلوار نسبت به شلوارهای جذب، آزاد محسوب می‌شود. فاق این شلوار نیز بلند بوده و معمولا بالای ناف فرد قرار می‌گیرد. فاق بلند شلوارهای مام استایل باعث می‌شود که افراد لاغرتر به نظر بیایند؛ چراکه کمر را بالاتر نشان داده و پاها نیز بلندتر به نظر می‌رسد.

این شلوار می‌تواند با انواع لباس‌های اسپورت یا کژوال و غیررسمی، ست و در موقعیت‌های غیر رسمی و حتی رسمی استفاده شود. برای استفاده از شلوار مام استایل در موقعیت‌های رسمی می‌توان آن را با کفش پاشنه بلند و شومیز رسمی ست و هماهنگ کرد. در موقعیت‌های غیر رسمی نیز می‌توان آن را با کفش کتانی، اسپورت یا حتی صندل استفاده کرد.

افراد برای ست کردن با شلوار مام استایل باید به رنگ پوست خود، موقعیتی که می‌خواهند در آن قرار گیرند و  شخصیت‌ خود توجه کنند؛ چراکه شلوار باید با رنگ پوست شما، سبک و شخصیتی که دارید هماهنگ باشد.

راز آسمان پایتخت

شلوار مام استایل-کاماپرس

تفاوت مدل شلوار مام استایل با مام فیت

شلوارهای مام استایل دارای فاق بلند بوده و قسمت کمری آن نیز تا بالای ناف است. فاق شلوارهای مام فیت هم مانند شلوارهای مام استایل، بلند است و هر دو نوع شلوار، جزو شلوارهای گشاد محسوب می‌شوند؛ اما مهم‌ترین تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل، مربوط به قسمت ران آن‌ها است. قسمت ران و ساق پا در شلوارهای مام فیت حالت جذب دارد، ولی در شلوارهای مام استایل، این قسمت آزادتر است. همچنین جنس پارچه مام استایل نسبت به مام فیت ضخیم‌تر است. دمپای شلوار مام استایل تنگ شده، اما در شلوار مام فیت، اجباری در تنگ شدن دمپا نیست.

شلوار مام استایل-کاماپرس

انواع شلوار مام استایل

شلوار مام استایل جین: شلوار مام استایل معمولاً ضخیم است و به خوبی فرم خود را حفظ می‌کند. این در حالی است که ضخامت، کیفیت و رنگ شلوار جین مام استایل بسیار متنوع است. شلوار جین مام استایل برای تیپ‌های رسمی نیز بسیار مناسب است، اما باید در انتخاب ست لباس و کفش با آن دقت کرد؛ چراکه به عنوان مثال، این شلوار با کت‌ و کفش پاشنه بلند برای مجالس رسمی مناسب­تر است. در روزهای پاییز و زمستان نیز می‌توان با هودی، سوئیشرت، بارانی، کت پشمی یا پالتو، ست جذابی با این شلوار درست کرد.

شلوار مام استایل پارچه ‌ای: این مدل شلوار اغلب از پارچه‌های نرم و خنک مانند کتان، پنبه، لینن یا مخلوطی از آن‌ها دوخته می‌شود. این نوع شلوار اغلب در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است و به راحتی می‌توان آن را با سایر لباس‌ها به صورت کژوال (غیر رسمی) یا روزمره ست کرد. مدل مام استایل پارچه‌ای، انتخابی عالی برای فصول گرم سال است؛ چراکه پارچه‌های نرم آن‌ها احساس خنکی به فرد می‌دهد. به علاوه، برای حضور در موقعیت‌های کمی غیررسمی‌تر از حد معمول، شلوار مام استایل پارچه‌ای می‌تواند گزینه‌ مناسبی باشد و در عین حال با پوشیدن بلوز یا تاپ شیک‌تر می‌توان ظاهری مجلسی‌تر و متفاوت‌تر داشت.

مدل شلوار مام استایل پارچه‌ای به دلیل طراحی الاستیک ، حرکت‌ فرد را محدود نمی‌کند و اجازه می‌دهد که او به آسانی فعالیت‌های روزمره‌اش را انجام دهد. شلوارهای مام استایل پارچه‌ای در فصول گرم بسیار محبوب است، اما با انتخاب پارچه‌های گرم‌تر می‌توان در فصول سرد نیز از آن‌ها استفاده کرد.

شلوار مام استایل-کاماپرس

انواع رنگ‌های شلوار مام استایل

خنثی: رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری و کرم همیشه انتخاب خوبی برای شلوار مام استایل است؛ چراکه با هر رنگی ست می­شود و برای هر موقعیتی مناسب است.

پاستلی: رنگ‌های صورتی کمرنگ، آبی روشن و سبز روشن برای شلوارهای مام استایل می­تواند انتخاب‌های بامزه‌ای باشد. این رنگ‌ها برای استایل‌های کژوال نیز مناسب‌ است.

تند: رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد برای شلوار مام استایل انتخاب‌های خاصی است که برای افرادی با استایل‌های جسورانه پیشنهاد می­شود.

چند ایده برای ست کردن با شلوار مام استایل

استایل کژوال: شلوار جین و مانتو جلو باز در بسیاری از موارد کلاسیک بوده و همیشه مد روز است. می‌توان از مدل شلوار مام استایل مشکی، آبی یا رنگی برای مانتو با مدل‌های ساده، طرح دار و حتی هودی استفاده کرد. کفش‌ کتانی ساده، رنگی یا طرحدار نیز از مهم‌ترین اکسسوری‌‌های استایل کژوال است که با شلوار لی مام استایل ست می‌شود. در نهایت برای داشتن تیپ و استایل کژوال راحت، استفاده از شلوار جین مام استایل مشکی با تی‌شرت ساده و کفش کتانی توصیه می‌شود.

استایل زنانه: شلوار جین مام استایل مشکی با شومیز چین‌دار و کفش پاشنه‌دار، گزینه مناسبی برای این استایل است. این ترکیب باعث می­شود که تیپ و استایل فرد کمی رسمی‌تر ‌شود.

استایل اسپورت: استفاده از مدل شلوار مام استایل مشکی با تاپ ورزشی و کفش کتانی معمولا استایل فرد را کمی ورزشی‌تر نشان می‌دهد.

استایل بوهمی: برای استایل بوهمی، شلوار مام استایل مشکی با شومیز آزاد و صندل تخت ست پیشنهاد می‌شود.

شلوار مام استایل-کاماپرس

خرید مدل شلوار مام استایل از “زی زی مد”

فروشگاه زی‌زی‌مد به صورت آنلاین و حضوری، جدیدترین مدهای روز کالکشن‌های فصلی را هر چند وقت یکبار به طور مستقیم توسط تولیدی انحصاری خود به روز می‌کند. زی‌‌زی‌مد فعالیت خود را با تاکید بر کیفیت و استاندارد محصول آغاز کرده و همچنان در تلاش برای تولید بهترین محصولات است.

علاقه­‌مندان برای خرید حضوری از زی‌زی‌مد می‌توانند به نشانی تهران، شهرک اکباتان، مرکز خرید مگامال، طبقه f1، پلاک 105 یا برای خرید اینترنتی از آن به وب‌سایت https://zizimod.com مراجعه کنند و همچنین برای راهنمایی گرفتن از پرسنل مجموعه با شماره تلفن 0214463173 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : زی زی مد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز