۵ عطر مردانه با خط بوی عالی برای بهار و تابستان

۵ عطر مردانه که خط بوی خوبی دارد
تورهای مسافرتی لحظه آخر

انتخاب یک عطر متناسب با شخصیت و استایل فرد و در عین حال دارای هماهنگی با موقعیت‌های مختلف، امر مهمی به شمار می‌رود. برای مردان، یافتن ادکلنی با رایحه‌ای جذاب و ماندگار می‌تواند کاری دشواری باشد. با توجه به اینکه برندهای مختلفی در بازار وجود دارند و هر کدام ترکیبی از رایحه‌های فریبنده با ماندگاری بالا هستند استفاده از یک منبع موثق می‌تواند کاری منطقی و هوشمندانه به شمار رود.

کاماپرس در این گزارش، ۵ عطر مردانه که خط بوی خوبی دارد را معرفی می‌کند.

1-عطر مردانه گوچی مدل Gucci the Alchemist’s Garden

گوچی به‌خاطر عطرهای مجلل خود مشهور است و این عطر نیز از این قاعده مستثنی نیست. این ادکلن مردانه ماهیت روزهای گرم بهار و تابستان را با مشخصات رایحه فریبنده خود تداعی می‌کند. این عطر متشکل از نت‌های چوب سدر، جوز هندی و نعناع هندی، پیچیدگی و جذابیت را از خود به نمایش می‌گذارد.

ایده‌آل برای کسانی که از رایحه‌ای غنی و معطر لذت می‌برند، ادکلن مردانه گوچی مدل Gucci the Alchemist’s Garden, the Last Day of Summer مطمئناً حواس را مجذوب خود می‌کند و تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد. قیمت این محصول در بازار ۱۵ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان است.

1-عطر مردانه گوچی مدل Gucci the Alchemist’s Garden

راز آسمان پایتخت

2-عطر مردانه رالف لورن پولو بلک

رالف لورن پولو بلک عطری کلاسیک بوده که امتحان خود را پس داده است. این ادکلن با ترکیبی نیروبخش از انبه، لیمو و نارنگی، رایحه‌ای باطراوت و انرژی را ارائه می‌دهد. عطری مناسب برای کسانی که طعم شیرینی را با کمی تلخی ترجیح می‌دهند، پولو بلک عطری همه‌کاره است که با هر موقعیتی تناسب دارد.

این رایحه نمادین چه در روز و چه در شب استفاده شود، مطمئناً ذهن را برانگیخته و تحسین برانگیز را به همراه خواهد داشت. اگر به دنبال یک عطر مردانه جذاب با خط بوی بالا می‌گردید، عطر مردانه رالف لورن پولو بلک یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است.  قیمت این محصول ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-عطر مردانه رالف لورن پولو بلک

3-عطر مردانه هوگو باس مردانه مدل Hugo Boss, Boss

عطر مردانه هوگو باس مدل Hugo Boss, Boss  یک عطر کلاسیک جاودانه بوده که با مشخصات رایحه جذاب عرضه شده است. این عطر با نت‌های سیب، لیمو، آلو و چوب صندل، تعادل کاملی بین طراوت و گرما برقرار می‌کند. Boss Bottled چه در اتاق هیئت‌مدیره استفاده شود و چه در یک شب بیرون از خانه، اعتمادبه‌نفس و پیچیدگی را به همراه دارد.

Hugo Boss Boss Bottled به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین ادکلن‌های مردانه در سطح جهان، عطری است که باید در هر مجموعه عطری وجود داشته باشد. قیمت این محصول ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

3-عطر مردانه هوگو باس مردانه مدل Hugo Boss, Boss

4-عطر مردانه سلین مدل Celine, Black Tie

ادکلن مردانه سلین مدل Celine, Black Tie عطری پیچیده است که ظرافت و جذابیت را تراوش می‌کند. این ادکلن با ترکیبی از گل زنبق سفید، سدر و وانیل، تجربه رایحه‌ای منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی را ارائه می‌دهد. این محصول ایده‌آل برای روزهای گرم بهار و تابستان یا مناسبت‌های خاص، با رایحه جذاب خود تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد. اگر به دنبال عطری هستید که هم متمایز و هم به‌یادماندنی باشد، Celine Black Tie بهترین انتخاب است.

4-عطر مردانه سلین مدل Celine, Black Tie

5-عطر مردانه تام فورد عود وود

عطر تام فورد عود وود یک عطر مجلل است که از بهترین مواد تشکیل شده است. این ادکلن با ترکیبی غنی از هل، چوب صندل و عود، تجربه رایحه‌ای گرم و احساسی را ارائه می‌دهد. ایده‌آل برای کسانی که از پیچیدگی عطرهای چوبی قدردانی می‌کنند، عود وود برای هر فصل یا مناسبتی عالی است. تام فورد عود وود چه در روز و چه در شب پوشیده شود، با رایحه مست‌کننده خود تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد. قیمت این محصول ۱۴ میلیون تومان است.

5-عطر مردانه تام فورد عود وود

انتهای پیام

مرتبط با : آقای عطرمیثم عطرهوگو استور
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز