پرفروش ترین ساعت زنانه بازار در اردیبهشت ماه

پرفروش ترین ساعت زنانه بازار در فروردین
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پرفروش‌ترین ساعت زنانه در هر ماه، به غیر از نیاز شخصی به موقعیت‌های مهم در آن ماه نیز وابسته است. با توجه به اینکه فروردین‌ و اردیبهشت به عنوان اولین ماه‌های سال، پر از جشن و مهمانی‌های مختلف است، بنابراین اینکه بیشتر ساعت‌های پرطرفدار این ماه‌ها سبکی رسمی و مجلسی‌تر داشته باشند، ما را شگفت‌زده نمی‌کند.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین ساعت زنانه بازار در بهار 1403 را معرفی می‌کند.

ساعت زنانه مچی عقربه ای اسکمی مدل 1225 کد 02

یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌ها، از محصولات برند چینی اسکمی است که با قیمت روز 815 هزار تومان در ایران به فروش می‌رسد. این ساعت اقتصادی، بدنه‌ای فلزی داشته ونوع قفل بند آن به شکل دستبندی است.

اسکمی مدل 1225 و صفحه گرد و بند ظزیف و نگین‌دار، برای استفاده‌ی روزمره و دورهمی‌ها، کاربردی است و شیشه مینرال آن تا عمق 3 اتمسفری آب مقاومت دارد. دقت بالای ساعت و طراحی چشم‌گیر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که کاربران را به خرید این محصول ترغیب کرده است.

ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی مدل 1225 کد 02

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ساعت زنانه مچی عقربه ای بولون مدل بند پیو ضد آلرژی

از اقتصادی‌ترین ساعت‌های این لیست با قیمت حدودی 165 هزار تومان، بولون مدل بند پیو است. بند این ساعت از جنس تی پی یو بوده و رنگ پسته‌ای آن، یکی از نقطه قوت‌هایش به شمار می‌رود. صفحه مربعی این ساعت از برند بولون توجه دوست‌داران سبک‌های خاص را به آن جلب کرده است.

شما با خرید این محصول، علاوه‌بر داشتن یک ساعت با بند ضد آلرژی، یک باتری اضافه هم دریافت می‌کنید تا در مواقع ضروری نیازی به تهیه دوباره باتری نداشته باشید.

ساعت مچی عقربه ای بولون مدل بند پیو ضد آلرژی

ساعت زنانه مچی عقربه ای کاسیو مدل LRW-200H-2CVDF

کاسیو مدل LRW-200H-2CVDF یکی دیگر از پرفروش‌های امسال با رضایت 80 درصدی کالا از سوی کاربران است که قیمتی حدود 1 میلیون و 490 هزار تومان دارد. البته درحال حاضر این محصول در تخفیف با ارزش تقریبی 1 میلیون و 192 هزار تومان قابل سفارش است.

ترکیب رنگ سفید و آبی آسمانی این ساعت در کنار ظاهر اسپورت، آن را به یک ساعت دوست‌داشتنی برای استایل‌های غیر رسمی و باشگاهی تبدیل می‌کند که باتری کوارتزی آن تا عمق 100 متری آب مقاومت دارد.

ابعاد صفحه LRW-200H-2CVDF، ۳۸.۹×۳۴.۲×۱۱.۵ میلی متری بوده و قطر آن حدودا ۳۴.۲ میلی‌متر است؛ بنابراین اگر به ساعت‌هایی با طراحی ظریف علاقه‌مند هستید، به احتمال زیاد این مدل از کاسیو مناسب شما نیست.

ساعت مچی عقربه ای کاسیو مدل LRW-200H-2CVDF

ساعت زنانه مچی عقربه ای نیوی فورس مدل NF5033SBE

مدل NF5033SBE با یک طراحی خاص و کیفیتی مطلوب در حد قیمت خود، تعجبی ندارد که در لیست پرفروش‌ها قرار بگیرد. این ساعت عقربه‌ای که از ترکیب بند فلزی نقره‌ای رنگ وصفحه‌ای با رنگ جذاب سورمه‌ای ساخته شده، با یک تخفیف 40 درصدی فوق‌العاده، در تاریخ تهیه این گزارش، قیمتی حدود 1 میلیون  553 هزار تومان دارد.

باتری کوارتز باکیفیت این محصول تا عمق 3 اتمسفری آب مقاوم است؛ پس بهتر است هنگام استفاده از آن در مکان‌های مختلف، مراقبت‌های لازم را از آن انجام دهید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تاریخ‌شمار وعقربه‌های شب‌تااب اشاره کرد.

ساعت مچی عقربه ای زنانه نیوی فورس مدل NF5033SBE

ساعت زنانه مچی عقربه ای  جی تی ای مدل جی لوکس

ساعتی ظریف و ملیح از برند جی تی ای که با قیمت روز 7 میلیون و 339 هزار تومان عرضه شده، آخرین ساعت پرفروش معرفی‌شده در این لیست است. با نگاهی اجمالی به این ساعت فورا متوجه می‌شویم که طراحی خاص آن اصلی‌ترین علت پرطرفدار بودنش در بین خانم‌ها است.

جی لوکس با شیشه آکرلیک و بدنه نقره، ساعتی ژاپنی و منحصربه‌فرد برای مهمانی‌ها و موقعیت‌های رسمی محسوب می‌شود.

ساعت مچی عقربه ای زنانه جی تی ای مدل جی لوکس

انتهای پیام

مرتبط با : الیت آنلایندیجی ساعتواچ آنلاین
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز