دلار 500 تومان گران شد و یک کانال صعود کرد

لست سکند

بر اساس اعلام رسانه ها امروز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه 1400 قیمت دلار در بازار آزاد 500 تومان گران شده است. با گرانی امروز دلار ، نرخ دلار وارد کانال 23 هزار تومان شد.

به گزارش کاماپرس، گویا دلار خیال پائین آمدن از اریکه قدرت ندارد و بعد از آن همه خوش بینی به سقوط دلار حالا باید شاهد اوج گیری دوباره ارز آمریکایی باشیم. برای گران شدن دلار در هفته جاری دلیل خاصی نمی توان ذکر کرد چرا که اخبار مذاکرات وین همچنان امیدوارکننده و مثبت است.

حتی نماینده روسیه در این مذاکرات از شروع نگارش پیش نویس توافق سخن گفته است و امروز منتظر بودیم این اظهارنظر یک شوک اساسی به دلار وارد کند!

برخی تحلیل گران معتقدند دلار حتی با احیای برجام و بازگشت رسمی آمریکا به این توافق کشش سقوط به زیر 20 هزار دلار را ندارد و این واقعیت به تدریج خود را در عرصه اقتصاد ایران نشان خواهد داد.

دنیای اقتصاد گزارش کرده است که  نرخ دلار امروز در بازار غیررسمی ارز به ۲۳,۱۰۰ (بیست و سه هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۰۷ درصدی داشته است. بر اساس این گزارش نرخ دلار در واقع امروز 480 تومان گران تر شده است اما گزارش های میدانی از بازار ارز حکایت از آن دارد که گرانی دلار تا ساعت تنظیم این خبر به 500 تومان رسیده است.

راز آسمان پایتخت

طلا و سکه هم گران شدند

قیمت سکه امامی هم امروز با افزایش بیش از 175 هزار تومانی به 10,390,000 (ده میلیون و سیصد و نود هزار) تومان رسیده و نسبت به روز قبل ، افزایش 1.68 درصدی داشته است.

نهایتا این که نرخ طلا نیز امروز با رشد مواجه شد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱,۰۴۷,۴۰۰ (یک میلیون و چهل و هفت هزار و چهارصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۴.۵۱ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز