دلار به کانال 24 هزار تومان برگشت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دلار که روز گذشته در اواخر وقت معاملات به کانال 23 هزار تومانی رفته بود امروز پنجشنبه 16 بهمن ماه 1399 اندکی گران شد و به کانال 24 هزار تومان بازگشت.

به گزارش کاماپرس، این هفته را باید هفته تثبیت دلار در کانال 24 هزار تومان نامید. دیروز چهارشنبه 15 بهمن ماه 99 اسکناس آمریکایی تحت تاثیر برخی اخبار از جمله خارج شدن ناو هواپیمابر آمریکا از خلیج فارس و آزاد شدن ملوانان کشتی کره ای توقیف شده توسط سپاه ارزان شد و به کانال 23 هزار تومانی رفت اما پیش بینی هایی که حاکی از عدم دوام دلار در این کانال بود امروز محقق شد و دلار به کانال 24 هزار تومانی برگشت.

نزولی شدن دلار نیازمند تحولات تازه ای است که شوکی دیگر به این ارز پرتقاضا بدهد در غیر این صورت احتمالا هفته آینده نیز دلار در کانال 24 هزار تومانی معامله خواهد شد.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد نرخ دلار در بازار غیررسمی، امروز پنجشنبه به ۲۴,۰۰۰ تومان رسید که نسبت به روز قبل  افزایش حدود 70 تومانی – ۰.۲۹ درصدی – را نشان می دهد.

یورو و سکه هم ارزان شدند

راز آسمان پایتخت

یورو هم امروز کاهشی بود و ارز اتحادیه اروپا امروز در بازار غیررسمی ارز با کاهش ۰.۲۱ درصدی، از ۲۸,۷۹۷ تومان به ۲۸,۷۳۹ تومان رسید.

در بازار طلا و سکه نیز امروز قیمت ها کاهشی بود به نحوی که سکه امامی 150 هزار تومان ارزان شد و به 10 میلیون و 650 هزار تومان رسید. طلای 18 عیار هم در هر گرم حدود 12 هزار و 700 تومان ارزان تر از دیروز معامله شد و به یک میلیون و هفتاد و شش هزار و یکصد تومان در هر گرم رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز