دلار از کانال 26 هزار تومان کوتاه آمد

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار بعد از چند روز پی در پی که ماندگاری خود را بالای کانال 26 هزار تومان حفظ کرده بود، امروز با کاهش قیمت مواجه شد و به 25 هزار و 900 تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، اگر تحولات سیاسی دست از سر بازار ارز بردارند دلار کشش فراوانی به کاهش قیمت دارد. شاهد مثال این ادعا این که حتی در روزی که تنش ها بین این ایران و ترکیه بر سر شعرخوانی تحریک آمیز اردوغان در رژه ارتش آذربایجان به اوج رسیده و فرانسه اعدام یک مجرم امنیتی در ایران را با الفاظی تند و بی سابقه محکوم کرده باز هم دلار کاهش قیمت داشته است.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۵,۹۰۰ (بیست و پنج هزار و نهصد ) تومان رسید که از کاهش 100 تومانی و از دست دادن کانال 26 هزار تومانی توسط اسکناس آمریکایی حکایت دارد. همچنین نرخ دلار در بازار متشکل، امروز به ۲۵,۵۲۲ (بیست و پنج هزار و پانصد و بیست و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۳۱ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

در مقابل، نرخ یورو در بازار آزاد امروز بدون تغییر نسبت به روز پیش، ۳۱,۵۰۹ (سی و یک هزار و پانصد و نه ) تومان معامله شد. ضمنا در بازار امروز قیمت پوند نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۳۴,۳۶۶ (سی و چهار هزار و سیصد و شصت و شش ) تومان نرخ گذاری شد. نرخ درهم امارات (حواله)، امروز به ۷,۱۵۰ (هفت هزار و یکصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز