دستگیری سیاستمدار نیجریه ای به جرم سرقت رمزارز

رمزارز-کاماپرس
لست سکند

پلیس نیجریه از دستگیری یک سیاستمدار این کشور خبر داد که بالغ بر 246 هزار و 153 دلار از کیف پول رمزنگاری پاتریکیا تکنولوژیز سرقت کرده است.

به گزارش کاماپرس، اخیرا ان پی اف در پستی در صفحه پلتفرم ایکس از دستگیری ویلفرد بونز، سیاست مدار نیجریه، خبر داده که جرم وی توسط تحقیقات مرکز ملی جرایم سایبری این مجموعه شناسایی شده است. براساس اطلاعات موجود، بونز، به همکاری با هکرها برای کلاهبرداری 61 هزار و 538 دلاری از وجود موجود در کیف پول رمزنگاری پاتریکیا تکنولوژیز متهم شد. جرایم وی به این مورد محدود نشده و او در توطئه جنایی، تغییر غیرمجاز سیستم‌های رایانه‌ای و داده‌های شبکه و انحراف غیرقانونی وجوه نیز دست دارد.

امیدواری مسئولان کیف پول پاتریکیا تکنولوژیز

دستگیری بونز باعث امیدواری مقامات مسئول کیف پول رمزنگاری پاتریکیا تکنولوژیز است. این کیف پول در ماه مه هک شد و پس از آن افراد زیادی نسبت به امنیت آن شک کردند. بعد از وقوع این حادثه کیف پول مذکور مشتریان زیادی را از دست داد و شاهد خروج مقادیر زیادی پول بود.

با این وجود، مقامات مسئول کیف پول مذکور درخصوص این هک اقداماتی را به عمل آوردند. شرکت مذکور همواره بر تعهد خود درباره صادق بودن و اعتماد مشتریان تاکید دارد.

اطلاعاتی درباره گسترش بازار رمزارزها در نیجریه

بهتر است بدانید برخلاف تصور عموم، نیجریه یکی از کشورهایی است که در زمینه ارزهای دیجیتال پیشرفت قابل توجهی داشته و میزان آگاهی در این منطقه درباره کریپتو قابل توجه است. براساس اطلاعات موجود آگاهی 99 درصدی از ارزهای دیجیتال نیجریه وجود دارد. این آمار از طریق یک نظرسنجی معتبر به دست آمده است. در کل می‌توان گفت نیجریه در دانش دارایی‌های دیجیتال و انگیزه برای سرمایه گذاری مناسب در این حوزه پیشرو است.

راز آسمان پایتخت

رمزارز-کاماپرس

بهترین درگاه برای معامله رمزارزها در ایران کدام است؟

همانطور که می‌بینید سرمایه در بازار رمزارزها باید با اطلاعات و دانش کامل و از طریق یک بستر معتبر انجام شود. در صورتی که ساکن ایران هستید امکان استفاده از خدمات صرافی‌ها و درگاه‌های رمزارزی معتبر در سطح جهان را ندارید. اما این به معنای عدم امکان فعالیت ایرانیان در بازار رمزارز نیست. شما با چند کلیک امکان ثبت نام در سایت صرافی و استفاده از خدمات این مجموعه معتبر را دارید.

درباره وبسایت صرافی و خدمات این مجموعه بیشتر بدانید

سایت صرافی یک وبسایت رمزارزی معتبر ایرانی است که از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. تلاش این مجموعه برای فراهم کردن بستری امن و سریع به منظور خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. تیم صرافی شرایطی را فراهم کرده تا افراد در بستری امن به معامله رمزارزهای مختلف بپردازند. ضمنا تیم پشتیبانی صرافی در هر مرحله همراه مشتریان است تا فرآیند خرید و فروش به آسانی و درستی اتفاق بیفتاد. این مجموعه گذشته از فراهم کردن شرایط معامله رمزارزها، اطلاعات مناسبی از بازار ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‌دهد. افراد به منظور کسب اطلاعات روز و مناسب کافی است به وبلاگ این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز