در کمپین خیابانی شورلول با محصولات منحصر به فرد ساختمانی آشنا شوید

لست سکند

شرکت شورلول ایران با راه‌اندازی کمپینی خیابانی در تلاش است محصولات بی‌نظیر و کارآمد این شرکت را برای کاربران مصالح ساختمانی بهتر معرفی کرده و محصولات جدیدش را ارائه دهد.

به گزارش کاماپرس، در این کمپین، که در خیابان شیراز جنوبی- بورس مصالح ساختمانی و بهداشتی- از پنجم مرداد آغاز به کار کرده است، علاوه بر محصولات پرکاربرد و پرطرفدار شورلول و تراکو، دو محصول جدید از شرکت تراکو معرفی می‌شود که در بازار ایران نظیر نداشته و به صورت انحصاری در شرکت شورلول ایران تولید می‌شود.

محصولات جدید و انحصاری شورلول-تراکو

یکی از این دو محصول، بتونه همه‌کاره داخلی تراکو است که پس از استفاده از این محصول بر روی سطوح گچی، بدون نیاز به پرایمر، قابلیت اجرای رنگ دارد؛ بنابراین عملیات نقاشی نمای داخلی ساختمان تسهیل و تسریع می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بتونه همه‌کاره خارج ساختمانی تراکو نیز محصولی مناسب و کاربردی برای زیرکار نمای ساختمان است که تا به حال در کشور نظیرش وجود نداشته است. این محصول بر پایه پلیمر و رزین‌های اکریلیک بوده، سطح را صاف و یکدست می‌کند. بتونه همه‌کاره خارج ساختمانی تراکو به خاطر مقاومت و استحکام بالایی که دارد، غیر از زیرکار نمای ساختمان، در زمینه‌های دیگر از جمله اجرای دکوراسیون داخلی و پتینه، مجسمه‌سازی و … بسیار مناسب است.

گفتنی است پودرهای بندکشی ضد اسید شورلول، عایق‌های شورلول با مصرف ساختمانی و صنعتی، انواع چسب کاشی پودری و چسب کاشی خمیری شورلول، پودرهای بندکشی شورلول در ۳۰ رنگ متنوع، انواع چسب بتن آکریلیک شورلول و همچنین چسب سرامیک اسلب شورفیکس ۷۰۰۴ در کمپین خیابانی شورلول عرضه می‌شود.

این کمپین تا پایان مردادماه علاوه بر خیابان شیراز جنوبی، در مناطق مختلف شهر با مرکزیت فروشگاه‌های کاشی و سرامیک برپا خواهد بود.

مرتبط با : شورلول ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز