خرید کولر گازی پرتابل توان تبرید (تراست) چه مزایایی دارد؟

کولرگازی پرتابل-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

کولر گازی پرتابل توان تبرید (Portable Air Conditioner) از جمله کولرهای سبک و قابل حمل آسان برای برقراری سرمایش و گرمایش محیط است که در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ عرضه می‌شود. یک کولر پرتابل کوچک برای خنک کردن یک سالن 30 متری و یک کولر متوسط برای سرمایش و گرمایش یک سالن پذیرایی مناسب است. همچنین برای خنک کردن اماکن تفریحی و تجاری بهتر است که از یک کولر گازی بزرگ استفاده کرد.

برخی از کولرهای پرتابل دارای چرخ است که قابلیت حمل آن را آسان‎‌تر می‌کند. این نوع از کولرها در شهرهایی که دارای آب و هوای مرطوب و شرجی هستند، کارایی بالایی دارند و هوایی مطلوب و خنک به فضا می‌بخشند. همچنین کولرهای گازی پرتابل علاوه بر اشغال فضای کمی از محیط، قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر کولر‌های گازی دارند و هزینه نصب زیادی نیز ندارند. کولر گازی پرتابل قابلیت زمان‌بندی برای روشن و خاموش شدن در یک زمان مشخص دارد. همچنین می‌توان با ریموت سیستم را از راه دور نیز کنترل کرد. کولرهای گازی پرتابل علاوه بر قابلیت سرمایشی، قابلیت گرمایشی نیز دارند و می‌توان از آنها در فصول سرد سال نیز استفاده کرد.

معایب کولرهای گازی پرتابل

از جمله معایب کولرهای گازی پرتابل می‌توان به صدای بلند آن اشاره کرد. کمپرسور موجود در کولرهای گازی پرتابل سبب تولید صدای بلند می‌شود که البته شرکت‌های تولیدکننده سعی کرده‌اند با عایق‌بندی دستگاه، این صدای آزار دهنده را به حداقل برسانند. در سایر کولرهای گازی، کمپرسور دستگاه در بیرون از خانه نصب می‌شود و در نتیجه صدای زیادی در محیط به گوش نمی‌رسد. در صورت نگهداری نادرست، بوی نامطبوعی از این کولر در فضا پخش خواهد شد.

از دیگر معایب این کولرها می‌توان به نیاز به تعویض فیلترهای آن اشاره کرد که این تعویض زودهنگام می‌تواند سبب هزینه‌های بیشتر شود. برخی از کولرهای گازی پرتابل، مصرف انرژی بالایی دارند که سبب افزایش قیمت برق مصرفی می‌شوند.

کولرهای گازی نسبت به کولر گازی اسپلیت از قدرت پرتاب باد بالایی برخوردار نیستند، اما میزان باد آنها برای فضاهای کوچک مناسب است.

راز آسمان پایتخت

کولرگازی پرتابل-کاماپرس

کولرهای گازی پرتابل دارای دو نوع تک لوله و دو لوله هستند که این لوله‌ها برای خروج هوای گرم کولر تعبیه شده و برای نصب این لوله‌ها نیاز به پنجره یا سوراخ برای تهویه و خروج هوای گرم از محیط است. در کولرهای پرتابل تک لوله، هوای گرم از بیرون به داخل دستگاه وارد می‌شود و هوای خنک به سمت بیرون می‌رود؛ در نتیجه سبب افزایش رطوبت و ایجاد بوی نامطبوع در محیط می‌شود.

در سیستم‌های دو لوله، هوای گرم بیرون وارد دستگاه می‌شود و از طریق یک لوله خارج می‌شود و سپس توسط دومین لوله، هوای خنک شده در محیط پخش می‌شود؛ بنابراین کولرهای گازی دو لوله با وجود قیمت بالاتری که دارند، نسبت به سیستم تک لوله گزینه مناسب‌تری به‌شمار می‌روند.

شرکت “توان تبرید آریا گستر” نماینده رسمی خرید و فروش محصولات تراست در بازار ایران است که به فروش انواع محصولات تهویه مطبوع از جمله کولر گازی اسپلیت، فن‌کویل، مینی چیلر، داکت اسپلیت، چیل، هواساز، اسپلیت کاستی و VRF می‌پردازد. شرکت توان تبرید در شهر شیراز واقع شده است و همچنین در سایر شهر‌ها نمایندگی‌های تراست آماده خدمات‌رسانی به مشتریان و خریداران هستند.

همچنین کلیه محصولات تراست تحت پوشش گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت توانگر اعتماد پاسارگارد است. این شرکت، کمپرسور موجود در کولرهای گازی ایستاده را به مدت پنج سال و قطعات آن را به مدت 18 ماه ضمانت می‌کند.

تماس با شماره تلفن 01732304400 یا مذاکره از طریق ایمیل ارتباطی به آدرس tavantabrid@gmail.com از جمله راه‌های ارتباطی با شرکت توان تبرید برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر است.

انتهای پیام

مرتبط با : توان تبرید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “خرید کولر گازی پرتابل توان تبرید (تراست) چه مزایایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز