خرید ویلا در چمستان با یک میلیارد تومان

خرید ویلا در چمستان-کاماپرس

چمستان، شهرستانی در استان مازندران است که در غرب شهر آمل و شرق شهر نوشهر قرار دارد. این شهر که از بخش‌های شهر نور است، در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده، ولی با این حال فاصله کمی با دریا دارد و با 25 تا 40 دقیقه رانندگی می‌توان به منطقه ساحلی رسید.

این شهر با وجود طبیعت زیبا و بکر جنگلی، نزدیکی به ساحل، فاصله کم تا پایتخت و نظایر آن، منطقه مناسبی برای خرید ویلا و سرمایه‌گذاری است؛ با این حال ساخت ویلاهای بی‌کیفیت، واقع شدن برخی ویلاها در مناطق نامناسب، ساخت و ساز بدون کسب مجوز و بنا کردن ساختمان در زمین‌های وقفی یا کشاورزی باعث شده که خرید ویلا در چمستان با ریسک همراه باشد. لذا نیاز است که خریداران پیش از خرید ویلا در این شهر با مشاور املاک باتجربه مشورت کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ویلاهای چمستان با شروع قیمت از یک میلیارد تومان پرداخته است.

قیمت خرید ویلا در چمستان

یک ویلای همکف جنگلی در داخل بافت چمستان به قیمت یک میلیارد تومان به فروش گذاشته شده است. این ویلا در زمینی 220 متری واقع شده و زیربنای آن 100 متر مربع است. این ویلا که در سال 1399 ساخته شده، دارای دو اتاق خواب مستر است. میزان پیش‌پرداخت تعیین شده برای خرید این ملک 600 میلیون تومان است.

ویلای دیگری با مساحت 150 متر مربع و زیربنای 80 متر مربع به قیمت یک میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. این ساختمان دارای دو اناق خواب مستر بوده و در سال 1401 ساخته شده است. میزان پیش پرداخت برای خرید این ملک 500 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

خرید ویلا چمستان-کاماپرس

ویلایی با نمای سنگی و همکف در منطقه جنگلی چمستان با قیمت یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این ویلا که در شهرک با نگهبانی 24 ساعته واقع شده، 780 متر مربع زیربنا دارد و مساحت کل زمین آن 170 متر مربع است. سال ساخت این بنا 1401 بوده و میزان پیش‌پرداخت برای خرید آن 600 میلیون تومان است.

ویلای دیگری در چمستان با ظاهری مدرن و زیربنای 80 متر مربع به قیمت یک میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. این بنا در زمینی به مساحت 150 متر مربع ساخته شده و دارای دو اتاق خواب مستر است. مبلغ پیش پرداخت تعیین شده برای این ویلا 700 میلیون تومان است.

همچنین یک ویلای همکف با نمای تمام سنگ در شمال چمستان با قیمت یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. دسترسی آسان و لوکیشن مناسب، مهم‌ترین ویژگی این بنا است. ساختمان ویلا 70 متری بوده و متراژ کل زمین آن 160 متر مربع است. این ویلا دو اتاق خواب دارد که هر دو مجهز به سرویس بهداشتی است. مبلغ پیش پرداخت تعیین شده برای این ویلا 800 میلیون تومان است.

خرید ویلا چمستان-کاماپرس

خرید ویلا در چمستان با املاک “تهران بیشه”

به دلیل شرایط خاص چمستان، برای خرید ویلا در این منطقه باید دقت زیادی به خرج داد. تنها یک مشاور املاک باتجربه و قابل اعتماد می‌تواند خریدی مناسب و مطمئن برای شما در چمستان انجام دهد.

املاک تهران­ بیشه به آدرس https://www.tehranbisheh.com با حدود نیم قرن تجربه، کارشناسان زبده‌ای دارد که توسط مدیران حرفه‌ای وکلای دادگستری، کارآفرینان برتر و روان‌شناسان آموزش دیده‌اند. با کمک مجموعه تهران بیشه می‌توانید به بهترین، راحت‌ترین و امن‌ترین شکل ممکن در چمستان ویلا بخرید.

انتهای پیام

مرتبط با : تهران بیشه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز