خرید ویلا در قبرس شمالی بهتر است یا آپارتمان؟

لست سکند

بسیاری از کسانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در بخش مسکن قبرس شمالی دارند یا دوست دارند که به این کشور مهاجرت کنند، با یک سوال عمده مواجه می‌شوند و آن هم این است که خرید ویلا در قبرس شمالی بهتر است یا خرید آپارتمان در این کشور؟

به گزارش کاماپرس، انتخاب بین ویلا و آپارتمان در قبرس شمالی می‌تواند موضوعی سلیقه‌ای باشد، اما با بررسی مزایا و معایب هر کدام می‌توان بین خرید ویلا در قبرس شمالی و خرید آپارتمان، یک مورد را انتخاب کرد.

در این گزارش به این سوال اساسی که خرید ویلا در قبرس شمالی بهتر است یا آپارتمان پاسخ داده شده است. 

منطقه جغرافیایی تعیین کننده است

از نظر بازار ملک، برخی از مناطق پررونق قبرس شمالی شامل مناطق شهری و شهرک‌های تازه تاسیس هستند، اما برخی مناطق دیگر آن شامل شهرهای کوچک‌تر و مناطق جنگلی، کوهستانی و ساحلی است. برای نمونه شهرهای لاپتا و آل سانجاک جزو شهرهای محسور در بین کوهستان، جنگل و ساحل هستند و طبیعی است که خرید ویلا در این شهرها می‌تواند جالب‌تر باشد. با خرید ویلا در قبرس شمالی می‌توان از تمام زیبایی‌های شهرهای ساحلی این کشور در داخل ملک خود استفاده کرد؛ به­ویژه اینکه آب و هوای قبرس شمالی نیز مدیترانه‌ای و مناسب وبلانشینی است.

در شهرهای بزرگی مانند نیکوزیا، گیرنه و فاماگوستا نیز اگرچه می‌توان نسبت به خرید ویلا در قبرس شمالی اقدام کرد، اما شاید وزنه خرید آپارتمان در این شهرها سنگین‌تر باشد. زندگی شهری در بیشتر مواقع نیازمند داشتن امکانات به روزتر بوده که یافتن چنین امکاناتی در بیشتر آپارتمان‌ها ممکن است.

راز آسمان پایتخت

خرید ویلا در قبرس شمالی

امنیت

اگرچه قبرس شمالی، کشور امنی نسبت به کشورهای همجوار محسوب می‌شود و جو آرامی در این کشور برقرار است، اما در هر حال امنیت آپارتمان از امنیت ویلا بیشتر خواهد بود. داشتن آپارتمان به­ویژه در شهرک‌های تازه تاسیس و مجتمع‌ها از مزیت داشتن نگهبانی برخوردار است و با خیال راحت‌ می‌توان مدت‌ها خانه خود را خالی گذاشت.

اگر به دنبال خرید ویلا در قبرس شمالی هستید، بهتر است ویلاهایی انتخاب کنید که در داخل شهرک‌ها و مناطق تازه تاسیس قرار دارند و دارای امکانات امنیتی بالایی همچون نگهبانی، دوربین مدار بسته و امکانات ضد سرقت هستند.

اجاره ویلا به گردشگران آسان‌تر است

هدف از سرمایه‌گذاری در حوزه ملک نیز برای خرید ویلا در قبرس شمالی یا خرید آپارتمان در این کشور مهم است. برای نمونه برخی از افراد قصد مهاجرت یا اقامت در قبرس ندارند و دوست دارند که بخشی از سرمایه خود را در حوزه مسکن این کشور به امید کسب سود و درآمد بیشتر صرف کنند. با توجه به رونق بازار مسکن و ساخت و ساز دائمی در قبرس شمالی، ممکن است بعد از چند سال و با افزایش قیمت مسکن، سود خوبی از ملک خریداری شده، دریافت کرد، اما در این مدت نیز می‌توان ویلا یا آپارتمان خود را به گردشگران یا سایر افراد اجاره داده و به این شکل نیز به کسب درآمد پرداخت.

در صورتی که هدف شما اجاره دادن ویلا است، خرید ویلا در قبرس شمالی می‌تواند انتخاب بهتری باشد. معمولا گردشگران، اقامت در ویلا را به اقامت در آپارتمان ترجیح می‌دهند و در حوزه گردشگری و در شهرهای توریستی قبرس امکان اجاره دادن ویلا از آپارتمان بیشتر است.

خرید ویلا در قبرس شمالی

امکانات اشتراکی یا اختصاصی

بیشتر مجتمع‌های مدرن آپارتمانی قبرس دارای استخر و سایر امکانات رفاهی و تفریحی اشتراکی هستند که همه ساکنان مجتمع امکان استفاده اشتراکی از آن را دارند. این امکانات به خودی خود جالب و مفرح است، اما بیشتر افراد امکانات اختصاصی را به امکانات اشتراکی ترجیح می‌دهند. ویلاها دارای امکانات اختصاصی هستند. برای نمونه بیشتر ویلاهای مدرن قبرس دارای استخر سرباز و سرپوشیده هستند، پارکینگ اختصاصی دارند و حیاط و فضای سبز بزرگ ویلاها نیز حصارکشی شده و اختصاصی است. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، انتخاب اول و آخر شما باید خرید ویلا در قبرس شمالی باشد.

خرید ویلا در قبرس شمالی با «آدریان گروپ»

شرکت آدریان گروپ، یکی از شرکت‌های معتبر در حوزه املاک، ساختمان و سرمایه‌گذاری در کشورهای ترکیه و قبرس شمالی است. این شرکت با بهره گیری از تجربه 15 ساله کادر مجرب خود، بهترین مشاوره‌ها را در زمینه خرید آپارتمان، ویلا و ملک، اخذ شهروندی و ثبت شرکت در این کشورها انجام می‌دهد. دفتر مرکزی شرکت آدریان گروپ در شهر استانبول ترکیه مستقر است.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این شرکت به آدرس adrian-group.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آدریان گروپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز