خرید قسطی 5 گوشی پرفروش بازار با بهترین شرایط

لست سکند

خرید گوشی‌های پرفروش و پرطرفدار در این روزها با توجه به گرانی و افزایش قیمت دلار، هر روز سخت‌تر می‌شود. از این رو بسیاری از افراد برای خرید گوشی موبایل دلخواه خود به سراغ خرید اقساطی موبایل رفته‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید قسطی در شرایط تورم و نوسانات بازار از جمله گوشی قسطی ، لپ‌تاپ قسطی ، تبلت قسطی و دیگر لوازم دیجیتال که قیمت آن‌ها به افزایش قیمت دلار بستگی دارد، یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود. با وجود این، برای خرید قسطی موبایل بدون بهره یا خرید قسطی موبایل با بهره کم ، حتما به مراکز معتبر که شرایط ساده و بدون دردسری برای خرید اقساطی دارند مراجعه کنید. کاماپرس در ادامه به معرفی 5 گوشی پرفروش بازار و مرکزی معتبر برای خریدی آسان و بدون دردسر می‌پردازد.

خرید قسطی موبایل سامسونگ A32 با ظرفیت 128 گیگابایت

گوشی سامسونگ A32 یکی از میان‌رده‌های محبوب این برند است که از نمایشگر 90 هرتزی، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت بهره می‌برد. سامسونگ در تولید این محصول برای پشت و جلوی گوشی از متریال شیشه استفاده کرده است. ضمن این‌که دوربین پشت این مدل دارای یک لنز اصلی 64 مگاپیکسل، و دو لنز اولتراواید 8 مگاپیکسل و لنز ماکرو 5 مگاپیکسل برخوردار بوده و دوربین سلفی آن نیز 20 مگاپیکسلی است.

راز آسمان پایتخت

خرید قسطی سامسونگ S20 Fe با ظرفیت 256 گیگابایت

سامسونگ با تولید سری گوشی S20 Fe به‌دنبال این بود که یکی از گوشی‌های پرچمدار خود را با قیمتی مناسب عرضه کند. این محصول از نرم افزار بسیار خوبی برخوردار بوده و از همچنین دارای 8 گیگابایت رم و همچنین پردازنده گرافیکی مجزا است. دوربین این محصول دارای سه لنز 12، 8 و 12 مگاپیکسلی است که نحوه نمایش اعداد برای کیفیت دوربین آن با دیگر محصولات متفاوت بوده و درواقع این سه عدد مانند گوشی‌های آیفون بیانگر یک دوربین قوی و باکیفیت است.

خرید قسطی آیفون 12 مینی با ظرفیت 256 گیگابایت

آیفون 12 مینی یکی از مدل‌های محبوب اپل در بازار است که علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت بسیار خوب دارد. این مدل از یک صفحه نمایش 5.4 اینچی از نوع اولد و 2 لنز دوربین 12 مگاپیکسلی برخوردار است. ضمن این‌که به گفته سازنده‌های این مدل، آیفون 12 مینی از سخت افزاری بسیار قوی با قابلیت اجرای باکیفیت انواع بازی و حتی 50 درصد قوی‌تر از A13 برخوردار است.

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 با ظرفیت 256 گیگابایت

شیائومی این مدل محبوب را با صفحه نمایش 6.67 اینچ، حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت و رم 6 گیگابایت در بازار عرضه کرده است. این مدل همچنین قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع اختصاصی را داشته و دوربین پشتی آن دارای چهار لنز 64، ،8، 5 و 2 مگاپیکسلی است. ضمن این‌که دوربین سلفی آن نیز 16 مگاپیکسل است.

خرید قسطی گوشی هواوی Y7a با ظرفیت 128 گیگابایت

گوشی هواوی Y7a یکی از میان‌رده‌های محبوب بازار است که علاوه بر ظاهر زیبا، سخت‌افزاری قدرتمند دارد. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به باتری پرقدرت 5000 میلی آمپری، صفحع 6.67 اینچی و کم‌حاشیه و پردازنده گرافیکی مجزا گرافیکی مجزا Mali-G51 MP4 اشاره کرد. ضمن این‌که هواوی در دوربین این گوشی نیز بسیار خوب عمل کرده و این مدل دارای 4 لنز 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی است.

خرید اقساطی گوشی‌های محبوب بازار با تی جی پلاس

خرید قسطی موبایل از فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبری که برای پرداخت اقساطی با مجموعه‌های واسط کار می‌کنند، بسیار سخت و پیچیده است. تی جی پلاس اما، یک مجموعه فعال در زمینه فروش همراه، کنسول بازی، تبلت و لپ تاپ است که محصولات خود را با بهترین شرایط اقساطی به‌فروش می‎رساند.

از این رو برای خرید قسطی موبایل با بهره کم و تنها 3.5 درصد، بدون در نظر گرفتن سقف و مدت زمان پرداخت 2 تا 18 ماه، تنها کافی است یک دسته چک معتبر داشته باشید تا بتوانید به دو شکل حضوری و خرید گوشی قسطی کرج و آنلاین با استفاده از خدمات ارسال به کل کشور ، اقدام به خرید اقساطی کنید.

خرید اقساطی موبایل از تی جی پلاس چه شرایطی دارد؟

تی جی پلاس ، نه تنها برای خرید موبایل قسطی ، بلکه برای تمامی محصولات از جمله خرید لپ‌تاپ قسطی و خرید تبلت قسطی راحت‌ترین شرایط را در نظر گرفته است. شرایط خرید گوشی اقساطی از تی جی پلاس شامل برخورداری از یک عدد چک برای هر قسط یا یک چک برای هر دو قسط و همچنین پرداخت یک سوم مبلغ خرید برای گوشی‌های بالای هفت میلیون تومان است. ضمن این‌که خرید گوشی‌های زیر هفت میلیون تومان، نیازی به پیش پرداخت ندارد.

انتهای پیام

مرتبط با : تی جی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز