خرید خودرو با بودجه یک میلیارد تومان

خرید یک اتومبیل لوکس در ایران برای اغلب افراد کار دشواری است. زیرا واردات خودروهای برندهای برتر دنیا به ایران ممنوع است و افراد برای داشتن یکی از اتومبیل‌های برند باید مبالغ زیادی پرداخت کنند. ضمنا اغلب این خودروها دست دوم و تولید سال‌های گذشته هستند، با این حال برخی معتقدند که این قبیل محصولات کیفیت به مراتب بالاتری از خودروهای چینی و رده پایین اما نو دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به خرید خودرو های کم سن و سال و رده خوب جهانی هستند باید چند صد میلیون تومان هزینه کنند. با این حال افرادی که امکان پرداخت هزینه‌های بیشتر را دارند و می‌توانند تا 1 میلیارد تومان نقدینگی بپردازند امکان خرید خودروهای خوبی را دارند. هر چند که با تورم شکل گرفته و شرایط کنونی قیمت اتومبیل‌ها به سرعت رو به بالا رفتن است و اشخاصی که تا 1 میلیارد تومان نقدینگی برای خرید خودرو کنار گذاشته‌اند باید این کار را به زودی انجام دهند تا ارزش پول آن‌ها پایین‌تر نیاید.

وضعیت بازار خودرو در تابستان سال گذشته

با توجه به شرایط اقتصادی کشور خیلی از مردم دیگر خودرو را به عنوان یک کالای مصرفی بادوام قلمداد نمی‌کنند و اغلب این وسیله نقلیه را یک کالای سرمایه‌ای می‌دانند. به همین دلیل متقاضیان خرید و فروش خودرو هنگام انتخاب اتومبیل مورد نظر خود تمامی اولویت‌های موثر در معامله و قیمت خودرو را در نظر گرفته و سپس اقدام می‌کنند. در غیر این صورت دست نگه می‌دارند تا در وضعیت مساعدی به معامله خودرو بپردازند.

با توجه به رشد سریع تورم و نقدینگی کشور، اکنون با یک میلیارد تومان تنها چند مدل خودرو خارجی در دسترس است. در حالی که سال گذشته با همین مبلغ امکان خرید خودروهای بیشتر از برندهای مطرح جهانی وجود داشت. به عنوان مثال اگر فردی سال گذشته 1 میلیارد تومان نقدینگی برای خرید خودرو کنار گذاشته بود می‌توانست از بین برندهایی مثل تویوتا و کیا خودرو انتخاب کند. به عنوان مثال با پرداخت 1 میلیارد تومان در تابستان سال گذشته امکان خرید هیوندای سانتافه 2014، تویوتا پرادو چهار درب و چهار سیلندر 2004، هیوندای سوناتا 2014، النترا 2016، کیا اسپرتیج 2014 و سراتو 2016 و 2017 وجود داشت. اما در شرایط کنونی برای خرید برخی از انواع مدل‌‌های مذکور باید بالای 1 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه کرد.

راز آسمان پایتخت

کدام خودروها یک میلیارد تومانی هستند؟

خودروهای 1 میلیاردی روز بازار در جدول زیر معرفی شده‌اند؛

افرادی که قصد دارند با پول خود بدون دردسر و مشکلی خودرو با نرخ 1 میلیارد تومانی و حول و حوش آن خریداری کنند بهتر است به سایت سوییچ سر بزنند.

چرا سوییچ؟

سایت سوییچ مسیر معاملات خودرو را امن و کوتاه کرده تا افراد با خیالی آسوده و بدون اتلاف وقت اتومبیل مورد نظرشان را خریداری کنند.

افراد با سر زدن به سایت سوییچ امکان آگاهی از قیمت انواع اتومبیل را خواهند داشت و می‌توانند حتی به صورت اقساطی خرید داشته باشند. وبسایت سوییچ نماد اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و ای نماد را دارد تا مشتریان با خیال آسوده از آن خرید داشته باشند. ضمنا افرادی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و فروش بهتر خودرو هستند می‌توانند از طریق شماره‌های تماس و دیگر راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کرده و سوالات و دغدغه‌های خود را با این اشخاص در میان بگذارند. ضمنا سایت سوییچ شرایطی را فراهم کرده تا افراد امکان چت آنلاین را با کارشناسان این مجموعه داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : سوییچ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز