خرید بهترین ابزار دقیق فقط با چند کلیک!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ابزار دقیق در واقع ابزارهای اندازه گیری مقادیر فیزیکی هستند که در صنعت کاربرد دارند. معمولا بخش‌های صنعتی به منظور نشان دادن، اندازه گیری، کنترل و ثبت مقادیر فیزیکی به خرید تجهیزات ابزار دقیق می‌پردازند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بخش صنعت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تعریف جامعی از ابزار دقیق وجود ندارد، اما به صورت کلی، به وسایل و ابزار صنعتی که برای کنترل و اندازه گیری دقیق کمیت‌های فیزیکی در صنایع و کارخانه‌های مختلف به کار برده می‌شوند، ابزار دقیق گفته می‌شود. انواع ابزار دقیق نیز بر اساس نوع کاربردشان دسته‌بندی می‌شوند.

تاثیر جنگ جهانی بر شکل‌گیری ابزار دقیق

شکل گیری و استفاده از تجهیزات اندازه گیری به همین چند سال پیش برمی‌گردد. اما جنگ جهانی دوم و گسترش فعالیت‌های صنعتی، تاثیر به سزایی در به‌روزرسانی و استفاده از این تجهیزات داشت. یعنی از آن زمان به بعد بود که عملیات‌های مبتنی بر نرم افزار و پیشرفت تکنولوژی گسترش پیدا کرد و خرید تجهیزات اندازه‌گیری بیشتر از هر زمان دیگری احساس شد. بعضی از این وسایل اندازه گیری میزان فشار درون مخازن صنعتی را انجام می‌دهند و وظیفه برخی دیگر از آن‌ها اندازه گیری جریان سیالات درون مخزن‌های صنعتی است. بنابراین بخش‌های مختلف صنعتی با توجه به فعالیت خود به خرید تجهیزات ابزار دقیق می‌پردازند.

موارد کاربرد تجهیزات ابزار دقیق

به طور کلی خرید تجهیزات اندازه گیری در صنعت نفت و صنایع، معادن و سیمان کاربرد دارد. در ادامه موارد کاربرد تجهیزات اندازه گیری در این صنایع بیشتر معرفی خواهند شد؛

راز آسمان پایتخت

کاربرد ابزار دقیق صنایع نفتی: به طور کلی صنایعی که محصولات آن‌ها سیال و مایع هستند و برای انتقال آن‌ها از خطوط لوله‌ای استفاده می‌شود، به منظور اندازه گیری آن‌ها باید تجهیزات ابزار دقیق را به کار برد. به عنوان مثال نفت را در نظر بگیرید. هنگام عبور نفت از لوله انتقال، باید سطح مخازن ذخیره سازی یا فشار گاز درون مخازن اندازه گیری شود و برای این مورد به ابزار و تجهیزات اندازه گیری نیاز است. به همین دلیل این صنایع به خرید عملگر، خرید پوزیشنر و … نیاز مبرم دارند.

تجهیزات اندازه گیری در صنایع سیمانی: صنعت سیمان یکی دیگر از صنایع حساس بوده که برای سنجش موارد مختلف در آن به خرید تجهیزات ابزار دقیق نیاز است. مثلا هنگام اندازه گیری سطح سیلوهای ذخیره سازی سیمان، کنترل و اندازه گیری فشار بخار در دیگ‌های بخار، کنترل دبی خروجی مایعات و ضایعات و اندازه گیری وزن محصولات تولیدی و … باید تجهیزات اندازه گیری دقیق و متناسب این صنعت وجود داشته باشد.

خرید ابزار دقیق‌ مناسب از ایران صنعت گروپ

شرکت‌های معروفی مانند زیمنس، هانیول و یوکوگاوا انواع تجهیزات اندازه گیری را تولید می‌کنند. البته برندهای داخلی معروفی نیز به تولید تجهیزات اندازه گیری مختلف می‌پردازند.

در صورتی که قصد خرید ابزار و تجهیزات اندازه گیری را دارید، لازم نیست زمان زیادی را سپری کنید. این روزها فروشگاه‌های معتبر زیادی به ارائه انواع ابزار دقیق می‌پردازند. یکی از این فروشگاه‌ها ایران صنعت گروپ بوده که اعتبار زیادی دارد و نظر مشتریان را به خود جلب کرده است.

این سایت انواع کالا و ابزار مورد نیاز صنایع مختلف را ارائه داده و خرید عملگر ، خرید پوزیشنر ، شیرآلات صنعتی و … را برای مشتریان خود آسان کرده است. یکی از محصولات جدید این وبسایت، تجهیزات جایگاه سوخت است که ابزاری مانند تجهیزات مخزن سوخت، پمپ شناور ضدانفجار و … را شامل می‌شود.

ویژگی‌های مجموعه ایران صنعت گروپ

افرادی که قصد خرید از این مجموعه را دارند کافی است نام ابزار دقیق مورد نظر خود را جست و جو کنند تا انواع برندهای تولید کننده آن مشخص شوند. این سایت گزینه‌ای تحت عنوان خرید ویژه ابزار دقیق دارد که در آن انواع تجهیزات با نرخ ویژه ارائه شده است.

در صورتی که برای خرید پوزیشنر ، عملگر و … به راهنمایی احتیاج دارید، کارشناسان ایران صنعت گروپ به شما مشاوره ارائه خواهند داد. ضمنا امکان مراجعه حضوری به مجموعه ایران صنعت گروپ و اخذ مشاوره برای مشتریان این مجموعه فراهم است.

افرادی که قصد خرید تجهیزات ابزار دقیق را ندارند و مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره این تجهیزات هستند نیز می‌توانند از وبسایت ایران صنعت گروپ استفاده کنند. بخش وبلاگ ایران صنعت گروپ انواع اطلاعات درخصوص بهترین ابزار مورد نیاز صنایع مختلف، راهنمای خرید تجهیزات اندازه گیری گوناگون، توضیح درباره نحوه کار هر محصول و … را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران صنعت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز