خدمات پرستاری و مراقبتی در منزل را به آسانیسم بسپارید

لست سکند

جشنواره وب و موبایل، که سالیانه با هدف معرفی بهترین استارتاپ‌های اینترنتی و موبایلی برگزار می‌شود، امسال نیز از 1 دی آغاز و تا امروز 21 اسفند 1400 ادامه داشت؛ به این بهانه کاماپرس گفتگوی کوتاهی با یکی از کاندیدهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی این جشنواره داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آسانیسم به عنوان یکی از وبسایت‌های فعال در ارائه خدمت در زمینه پرستاری و مراقبت در منزل، به مرحله نیمه نهایی این جشنواره راه یافته است؛ سالیانه استارتا‌پ‌ها، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های برتر در این جشنواره شرکت داده می‌شوند و نهایتا بهترین آن‌ها از طریق آرای مردمی و نظر داوران معرفی می‌شوند. آسانیسم یکی از کاندیدهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی این جشنواره است که کاماپرس در ادامه به گفتگوی کوتاهی با حامد عزیزی، مدیرعامل این وبسایت پرداخته است.

آسانیسم در جشنواره وب و موبایل

حامد عزیزی، مدیرعامل وبسایت آسانیسم ضمن اشاره به آشنایی با این جشنواره پیش از آغاز به کار آسانیسم، هدف شرکت این وبسایت در دو سال گذشته در جشنواره وب و موبایل را، معرفی خدمات آسانیسم به مردم و افزایش کیفیت خدمات این وبسایت برای دست‌یابی به مقام عنوان کرد.

او با اشاره به برگزیده شدن وبسایت آسانیسم در دوره سیزدهم جشنواره وب و موبایل در بخش آرای مردمی گفت: امیدوارم آسانیسم در این جشنواره بتواند در میان رقبای خود، به واسطه رضایت مشتریان، طراحی باکیفیت وبسایت و استراتژی‌های تبلیغاتی خوب، دوباره برگزیده شود.

راز آسمان پایتخت

آینده روشن آسانیسم با وجود چالش‌ها

مدیرعامل وبسایت آسانیسم در ادامه از وجود چالش‌ها و موانع فراوان بر سر راه رشد و توسعه این وبسایت، از جمله قطعی اینترنت، کمبود نیروی انسانی و دستمزدها، مالیات، بیمه و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد و افزود: آسانیسم علی‌رغم وجود چالش‌ها و مشکلاتی که استارتاپ‌های نوپا با آن رو به رو هستند، با استمرار و پایداری در برابر مشکلات و ارائه ایده‌های جدید به مشتریان به جایگاه خوبی دست پیدا کرده است.

عزیزی در ارتباط با برنامه‌های آینده این وبسایت، بیان داشت: آینده برای آسانیسم بسیار روشن است و ما در بازاری فعالیت می‌کنیم که امیدواریم بتوانیم در آن با ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان، به یکی از لیدرها و کسب و کارهای بزرگ این حوزه تبدیل شویم. عزیزی همچنین در ادامه به تلاش این مجموعه برای دستیابی به سهم قابل توجهی از بازار در یک تا دو سال آینده و معرفی بیشتر آسانیسم در جامعه استارتاپی و اکوسیستم‌ها اشاره کرد.

طرح صیانت و آسانیسم

مدیرعامل وبسایت آسانیسم در ارتباط با اثرات اجرایی شدن طرح صیانت بر فعالیت‌های این وبسایت چنین گفت: طرح صیانت، مانند تبری است که تیشه به ریشه استارتاپ‌ها و می‌زند و آسانیسم نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود!

عزیزی در ادامه علت این آسیب را ایجاد محدودیت در کانال‌های ورودی مشتریان این وبسایت، مانند گوگل و سایر رسانه‌های اجتماعی دانست.

وی همچنین این طرح را تا 99 درصد در ایجاد آسیب برای استارتاپ‌ها و کسب و کارهای فعال بر روی بستر وب موثر دانست و افزود: در تصویب این طرح، به درستی تصمیم گرفته نشده و اگر به درستی اجرا و پیاده سازی نشود، بسیاری از کسب و کارها با مشکل مواجه شده و ورشکست خواهند شد.

مرتبط با : آسانیسم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز