خدمات پرده شویی برای عید چقدر هزینه دارد؟

خدمات پرده شویی در منزل برای عید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

خدمات پرده شویی و خشکشویی پرده، که به‌خصوص نزدیک عید بسیار پرطرفدار است، می‌تواند برای حفظ کیفیت نمای پرده و افزایش دوام پارچه بسیار حیاتی باشد. شستن پرده‌ها به‌دلیل پارچه‌های حساس و بعضا ظریفی که دارند اگر غیر اصولی انجام شود، آسیب‌های زیادی را به الیاف پرده وارد می‌کند. درباره پرده‌هایی با اجزای بیشتر از قبیل آستر و دالان، این اصول شستشو باید با دقت بیشتری نیز اجرا شوند.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجوی چند مرکز ارائه‌دهنده خدمات پرده‌شویی و خشکشویی پرده، ضمن بررسی چند نکته مهم برای پرده شویی اصولی، هزینه این خدمت را در اسفند ماه 1402 بررسی می‌کند.

قبل از تحویل پرده به مراکز پرده شویی، برچسب‌های مراقبتی متصل به آن را بررسی کنید

یکی از نکاتی که معمولا کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد این است که برخی از انواع پرده‌ها، پارچه‌های قابل شستشو (در ماشین لباسشویی) ندارند. بنابراین برای اطمینال از این‌که پرده شما قابلیت شستشو را دارد یا خیر، درکنار صحبت با فروشنده آن می‌توانید برچسب‌های مراقبتی را نیز کنترل کنید. این نوع پرده‌ها معمولا در شستشو با ماشین لباسشویی دچار آسیب می‌شوند و برای نظافت به کارشناس حرفه‌ای پرده شویی نیاز دارند.

خدمات پرده شویی در منزل برای عید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

برای پرده شویی در منزل، از قبل پرده را جاروبرقی بکشید

چه سالی یکبار به‌قصد خانه تکانی پرده را بشویید یا بیشتر، قبل از شروع اقدامات اصلی شستشو، بهتر است پرده را به آرامی با جاروبرقی غبارروبی کنید. این کار گرد و غبارهای به‌جا مانده روی پرده را از بین می‌برد و از طرف بسیاری از کارشناسان خبره در حوزه طراحی دکوراسیون، توصیه شده است.

برای این کار می‌توانید از جاروبرقی با مکش کم استفاده کنید. برای شروع ابتدا پرده را کامل ببندید و سپس با حرکت از بالا به پایین مکنده جارو و توجه به لبه‌های پرده، به‌نرمی قسمت جلویی را جارو کنید.

خدمات پرده شویی در منزل برای عید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

اگر به توان ماشین لباسشویی خود شک دارید، پرده شویی را با دست انجام دهید

پرده شویی با دست معمولا مطمئن‌تر از پرده شویی با ماشین لباسشویی در منزل است. علاوه‌بر این‌که همه انواع پرده‌ها برای شستشو با ماشین لباسشویی مناسب نیستند، لباسشویی‌هایی با توان و ظرفیت کم می‌توانند به‌شدت به پرده آسیب وارد کنند.

نکته مهم در شستشوی دستی پرده توجه به نوع مواد شوینده و پاک‌کننده‌های مورد استفاده است. توصیه می‌شود که حین این کار برای جلوگیری از رنگ‌پریدگی پارچه پرده، از بکارگیری سفیدکننده‌ها و نرم‌کننده‌های غلیظ پرده خودداری کنید و هم‌چنین نکاتی که در رابطه با شستن لباس‌های ظریف در هنگام شستشوی دستی وجود دارد. را در پرده شویی نیز جدی بگیرید.

خدمات پرده شویی در منزل برای عید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

بعد از پرده شویی، مکان مناسبی را برای خشک شدن پرده درنظر بگیرید

پرده‌ها بعد از پرده‌شویی باید در محیط جادار با دمای متعادل ( ترجیحا در فضای باز) قرار بگیرند تا به‌آرامی خشک شوند. اصل اساسی در این خصوص، تا نکردن و مچاله نشدن پرده بالافاصله بعد از نظافت و شستشو است که می‌تواند بوی نم را در پرده باقی بگذارد و یا باعث چروک شدن شدید الیاف آن شود.

خدمات پرده شویی در منزل برای عید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

هزینه پرده شویی در اسفند ماه 1402

بسیاری از مراکز خشکشویی با اضافه کردن سرویس سفارش آنلاین خدمات، پرده شویی تخصصی انواع پرده حریر، ساده، زبرا، تور و … را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند. هزینه پرده شویی در این مراکز به عوامل متفاوتی از جمله جنس پرده، تکه‌های پرده، روش شستشو و نوع ماده پاک‌کننده بستگی دارد. این هزینه در اسفند ماه 1402 از حدود قیمت 350 هزار تومان تا 1 میلیون و 500 هزار تومان، متغیر است

خدمات پرده شویی در منزل برای عید چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آچارهاسپاردتک واشدیجی واش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز