نظافت راه پله و حیاط چقدر هزینه دارد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

نظافت راه پله و حیاط یکی از اقدامات ضروری برای هر خانه‌، با متراژ و اندازه متفاوت است که در ایام نزدیک به عید طرفداران بیشتری نیز پیدا می‌کند. امروزه بسیار ی از سایت‌های نظافت آنلاین، برای ایجاد تجربه مدرن و جدید از نظافت ساختمان شکل گرفته‌اند که انواع خدمات را با توجه به نیاز مشتریان عرضه می‌کنند.

این سایت‌های از جنبه‌های مختلفی از جمله امکان رزرو فوری همیار نظافت، پشتیبانی حرفه‌ای، امکان استعلام و مقایسه قیمت و از همه مهم‌تر احراز و تایید هویت همیاران نظافت و تعمیرات، نسبت به دیگر ارائه‌دهنگان خدمات ساختمان قابل اعتمادتر هستند.

کاماپرس در این گزارش با بررسی سایت‌های آنلاین ارائه‌دهنده خدمات مربوط به ساختمان، هزینه نظافت راه پله و حیاط را در زمستان 1402 بررسی می‌کند.

هزینه نظافت راه پله و حیاط در اسپارد

اسپارد یک سایت تخصصی ارائه‌دهنده خدمات منزل است که سرویس‌های متعددی را در این راستا شامل نظافت و پذیرایی، نصب و تعمیر لوازم خانه، سرمایشی و گرمایشی، برق و تلفن، لوله‌کشی، خدمات ساختمانی، دکوراسیون، جابه‌جایی و حمل بار و خدمات باغبانی را انجام می‌دهد.

از دیگر خدمات قابل توجه و منحصر به‌فرد در این مجموعه، ارائه خدمات پزشکی و پرستاری و حتی خدمات زیبایی در منزل است که خدماتی راه‌گشا و کمک‌کننده برای افراد سالمند، سالخورده، ناتوان و شاغلین محسوب می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

تمام نیروهای خدماتی حاضر در اسپارد، به‌طور تخصصی آموزش دیده‌اند و انواع مصاحبه‌ها را برای تایید عدم سوپیشینه، کیفیت کار و تعهد و اخلاق کاری را پشت سر گذاشته‌اند؛ لازم به‌ذکر که اسپارد قبل از شروع به کار رسمی نیروها، دوره‌های کارآموزی و آزمایشی خدمات و رفتار را برای آن‌ها برگزار می‌کند.

هزینه نظافت راه پله و حیاط در اسپارد به عوامل گوناگونی مانند متراژ ساختمان و مشاعات، میزان ساعت کار همیار نظافت، تعداد نیروی موردنیاز برای نظافت، جنسیت همیار نظافت و همراه داشتن مواد شوینده و نوع آن‌ها، بستگی دارد و از 230 تا 520 هزار تومان متغیر است.

هزینه 4 ساعت کار برای نیروی آقا در اسپارد حدود 395 هزار تومان است که به‌ازای هر ساعت کار اضافه تا 7 ساعت، مبلغ 50 هزار تومان به آن اضافه می‌شود. درصورتی‌که نظافت منزل بیشتر از 7 ساعت طول بکشد، هزینه همیار نظافت برای 8 ساعت 590، 9 ساعت 650 و برای 10 ساعت 695 هزار تومان محاسبه شده و هزینه هر ساعت کار بیشتر از آن 75 هزار تومان است. در صورت رزرو نیروی کار خانم، هریک از این قیمت‌ها با حدود 20% افزایش دریافت می‌شود.

نظافت راه پله و حیاط چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

بیشتر بخوانید:

هزینه نظافت راه پله و حیاط در هوم سرویز

یکی دیگر از مجموعه‌های آنلاین در حوزه عرضه خدمات منزل، هوم سرویز است که از سال 1395 در 7 کلان‌شهر، تهران، کرج، شیراز، مشهد، رشت، تبریز و اصفهان، خدمات مختلف خود را ارائه می‌دهد.

مجموع خدمات ارائه‌شده در هوم سرویز به بیشتر از 400 خدمت در سرویس‌های متنوع نظافت و پذیرایی، زیبایی، لوله‌کشی و تاسیسات، پزشکی، رایانه و تکنولوژی، تعمیر و سرویس خودرو، بنایی و دکوراسیون و هم‌چنین خدمات پزشکی و پرستاری را دربرمی‌گیرد.

برآورد هزینه نظافت راه پله در هوم سرویز، با اندازه‌گیری مساحت محیط، تعداد طبقات اصلی، تعداد طبقات پارکینگ، تعداد واحدها در هر طبقه، مجموع کلید، پریز، نرده‌ها، گردگیری دیوارها، نظافت شیشه‌های داخلی و پشت بام همراه با اجرت نیروی خدماتی محاسبه می‌شود.

برای رزرو همیار نظافت در این سایت و استفاده از نیروهای مجرب و متخصص هوم سرویز می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی درخواست خود را ثبت کنید که طبق نظر کارشناسان این مجموعه و براساس تجربه آن‌ها بهترین زمان ثبت سفارش برای رزرو نیروی خدماتی دلخواه حدود 24 ساعت قبل است.

برای یک ساهتمان 4 طبقه همراه با پارکینگ، قیمت نظافت راه پله حدود 350 هزار تومان درنظرگرفته شده که به‌ازای هر طبقه مازاد، 10 هزار تومان و به‌ازای هر طبقه پارکینگ مازاد 20 هزار تومان به این مبلغ اضافه می‌شود. کمترین قیمت نظافت راه پله در این مجموعه حدود 360 و بیشترین قیمت حدود 430 هزار تومان برآورد می‌شود.

نظافت راه پله و حیاط چقدر هزینه دارد؟ کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آچاربازاسپاردهوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز