خدمات سام ویزا به متقاضیان اقامت اروپا

اقامت اروپا-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

موسسه حقوقی و بین‌المللی سام شرایطی ایجاد کرده تا متقاضیان سفر به اروپا بدون دغدغه‌های معمول برای امور مالی، سرمایه‌گذاری، حقوقی و اخذ اقامت اروپا اقدام کنند.

به گزارش کاماپرس، شرکت سام فعالیت خود را از سال 2008 در لندن آغاز کرد که بیش از 400 پرونده موفق را می‌توان از ویژگی‌های این مجموعه دانست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

از خدمات این موسسه حقوقی و بین‌المللی در اروپا می‌توان به مشاوره رایگان در امور مهاجرت، ثبت شرکت و اخذ اقامت، مشاوره سرمایه‌گذاری، مشاوره در امور مهاجرت، افتتاح حساب بانکی و خدمات خرید املاک اشاره کرد.

از ویزا و پاسپورت‌های ارائه شده در این سایت می‌توان ویزای شینگن بلند مدت، پاسپورت دومینیکا، پاسپورت گرانادا، پاسپورت ترکیه، پاسپورت قبرس، پاسپورت سنت کیتس، پاسپورت آلمان و پاسپورت سنت لوسیا را نام برد.

راز آسمان پایتخت

به گفته این مجموعه، این شرکت با کمک وکلای پایه یک دادگستری ایران و همکاران این مجموعه در اروپا همچنین گروه‌های متخصص حسابرسی سازنده‌های برتر اروپا شرایطی ایجاد کرده که متقاضیان با نازلترین هزینه و بدون دغدغه مسیر سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت اروپا را انجام دهند.

گروه مشاوران سام وابسته به موسسه حقوقی سام، به تمامی افراد حقیقی و حقوقی خدمات ارائه می‌کند. برای این خدمات قرارداد رسمی تضمینی نیز تحت نظارت وکلا و مطابق قوانین داخل کشور تنظیم خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : سام ویزا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز