حرکت قیمتی ایکس پی آر

بازار ایکس پی آر اندکی در مدار نزولی قرار گرفته و به نظر احساسات نسبت به ارز دیجیتال مذکور اندکی کم شده است. با این حال نهنگ‌های بازار رمزارز مذکور در تلاش هستند تا همچنان حرکت صعودی به سمت قیمت یک دلار را حفظ کنند.

به گزارش کاماپرس، ایکس آر پی از جمله رمزارزهای نامدار بازار در چند هفته گذشته بود، زیرا خبر چند پیروزی از این رمزارز در محافل حقوقی آمریکا منتشر شد. مجموع این اخبار سبب شد تا احساسات نسبت به رمزارز مذکور صعودی شده و معامله گران زیادی به خرید آن روی آورند. اما اکنون اندکی از شور و هیجان بازار رمزارز مذکور کم شده است. علی رغم شرایط موجود، برخی تحلیلگران بر این باورند که ایکس آر پی برای رسیدن به محدوده یک دلاری آماده می‌شود. حتی برخی معتقدند که قیمت ایکس پی آر پتانسیل عبور از مرز یک دلاری را دارد و شاید بتواند تا میانه این کانال پیش برود.

ایکس پی آر-کاماپرس

محدوده قیمتی پیش بینی شده برای ایکس پی آر

طبق تحلیل‌های صورت گرفته، ایکس پی آر بین محدوده 0.89 دلار تا 1.35 دلاری امکان تغییر و نوسان را خواهد داشت. براساس گزارش کریپتواینسایتوک، در صورتی که نرخ ایکس پی آر یک شکست بالاتر از خط روند نزولی داشته باشد، امکان شروع یک حرکت تهاجمی را خواهد داشت. در چنین شرایطی معامله گران تلاش خواهند کرد تا موقعیت شورت را ببندند و خرید بیشتری داشته باشند. این موضوع احتمالا باعث حرکت سریع ایکس پی آر در مدار قیمتی خواهد شد.

احتمال رشد دوباره قیمت ایکس پی آر

با وجود اینکه قیمت ایکس پی آر کم شده اما حجم معاملات نهنگ‌های این ارز دیجیتال بالا رفت. این حرکت یک کاتالیزور است که حاکی از بازگشت قیمتی است. به نظر زمانی سرعت رشد قیمتی ایکس آر پی بالا می‌رود که ریپل از روال فروش حال حاضر فاصله بگیرد.

راز آسمان پایتخت

تحلیل قیمت ایکس پی آر

بررسی نمودارهای تکنیکال ایکس پی ار نشان می‌دهد که این رمزارز کاملا در حالت خنثی و بی‌طرفی قرار گرفته است. یعنی هیچ فشاری نه از طرف خریداران، نه فروشندگان وجود ندارد.

اما معامله گران این رمزارزها در انتظار انتشار اخبار جدید هستند. اخباری مانند خبر ای تی اف بیت کوین که احتمالا بازار ایکس پی آر را مانند بازار دیگر ارزهای دیجیتال تحت تاثیر قرار بدهد. با این حال همچنان نمی‌توان اثر دقیق این خبر را روی بازار رمزارزها و ایکس پی آر به دقت پیش بینی کرد.

ایکس پی آر-کاماپرس

خرید و فروش ایکس پی آر در درگاه صرافی

در صورتی که به آینده قیمتی ایکس پی آر امیداور هستید و بررسی‌های لازم را انجام داده‌اید، بهتر است به وبسایت صرافی مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در این درگاه به خرید و فروش ارز دیجیتال مذکور بپردازید. این درگاه تلاش کرده تا بستر امن و مناسبی را برای معامله ایکس پی آر، بیت کوین، اتریوم و دیگر رمزارزها به وجود آورد. ضمنا قیمت درج شده از رمزارزها در این درگاه هر روزه به روزرسانی می‌شود تا مشتریان با اطلاعات کامل و آنالیز نرخ به معامله رمزارزی بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز