جزییات دورکاری کارمندان و غیر حضوری شدن مدارس تهران در روز دوشنبه

لست سکند

معاون استانداری تهران اعلام کرد: با توجه به تشدید آلودگی هوا، فردا دوشنبه 13 آذر فعالیت کودکستان‌ها، دبستان‌ها و متوسطه اول استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد.

به گزارش کاماپرس، میر محمد غراوی با بیان اینکه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و عصر نیز غیرحضوری شد، گفت: بر اساس سایر مصوبات کمیته، مقرر شد تا پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران، از تردد شبانه خودروهای گازوئیلی سنگین دارای آلایندگی قابل رویت، پیشگیری کنند.

ممنوعیت صدور مجوز طرح ترافیک

به گفته وی، مجوزهای طرح ترافیک نیز طی این بازه زمانی صادر نشده و تردد نوبتی زوج و فرد کلیه خودروها از محدوده طرح کاهش آلودگی هوا اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

جزییات دورکاری کارمندان حساس

وی با اشاره به وضعیت کارکنان دستگاه‌های دولتی نیز گفت: افراد دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار در صورت موافقت دستگاه می‌توانند روز دوشنبه از ظرفیت دورکاری بهره‌مند شوند.

راز آسمان پایتخت

به نقل از ایسنا، غراوی تصریح کرد: پلیس راهور تهران بزرگ، همچنین از تردد کلیه موتور سیکلت‌ها، خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی و همچنین وسایل نقلیه دودزا دارای معاینه فنی، جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به سایر مصوبات کارگروه اضطرار  همچون ممنوعیت مصرف نفت کوره و مازوت در کلیه واحدهای نیروگاهی، صنعتی، تولیدی، معدنی و خدماتی استان، ادامه داد: شرکت گاز استان باید نسبت به تداوم تامین سوخت گاز مورد نیاز نیروگاه‌ها و سایر واحدهای متصل به شبکه گاز رسانی اقدام کند.

معاون استاندار تهران در پایان تاکید کرد: بر اساس این مصوبه توصیه می‌شود که گروه های حساس مانند کودکان، افراد سالمند، بیماران قلبی و تنفسی و زنان باردار از تردد در فضای باز خودداری کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز