جدیدترین کیبوردهای گیمینگ در بازار + قیمت مرداد ماه

همان طور که تعداد گیمرها در سراسر جهان مدام بیشتر می‌شود، محبوبیت و فروش وسایل مورد نیاز آن‌ها هم رو به رشد است. در سال 2021 میلادی، ارزش بازار جهانی فروش کیبوردهای گیمینگ 2.4 میلیارد دلار اعلام شد و برنامه‌ریزی و هدف گذاری بازی‌سازان برای بازار فروش جهانی این کیبوردها این است که این رقم تا سال 2031 میلادی به 6.4 میلیارد دلار برسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت تکنولایف، جدیدترین کیبوردهای گیمینگ را معرفی می‌کند.

1- کیبورد گیمینگ ردراگون مدل  K568

قیمت این کیبورد در لحظه تهیه گزارش 1 میلیون و 500 هزار تومان است. این کیبورد مخصوص بازی که با سیم به دستگاه مورد نظر وصل می‌شود، 960 گرم است و در مقایسه با دیگر کیبوردهای گیمینگ، سنگین محسوب می‌شود. این کیبورد پرفروش دارای 104 کلید است. از این کیبورد می‌توانید در دستگاه‌های با سیستم عامل ویندوز و مک او اس استفاده کنید.

بیشتر بخوانبد:

راز آسمان پایتخت

کیبورد گیمینگ- کاماپرس

2- کیبورد گیمینگ ردراگون مدل  K585 DITI Wireless

قیمت این کیبورد گیمینگ 1 میلیون و 890 هزار تومان است. این کیبورد برای اتصال به دستگاه‌ها نیازی به سیم ندارد. ظرفیت باتری این باتری 3000 میلی آمپر ساعت است و بین 15 تا 20 ساعت بازدهی دارد. این کیبورد دارای تکیه مچ دست است که می‌توان آن را جدا کرد. وزن این کیبورد 42 کلیدی، 630 گرم است.

کیبورد گیمینگ- کاماپرس

3- کیبورد گیمینگ ردراگون مدل  K630W

قیمت این کیبورد ردراگون 1 میلیون و 820 هزار تومان است. این کیبورد گیمینگ با سیستم عامل‌های ویندوز و مک او اس سازگاری دارد. این کیبورد 61 کلیدی با سیم به دستگاه‌های مورد نظر وصل می‌شود. این کیبورد پرفروش قابلیت تنظیم ارتفاع پایه و شیب را دارد.

کیبورد گیمینگ- کاماپرس

 

4- کیبورد گیمینگ ردراگون مدل  K630

قیمت این کیبورد مخصوص بازی 1 میلیون و 640 هزار تومان است. این کیبورد 61 کلیدی با سیم به دستگاه‌ها وصل می‌شود. وزن این کیبورد فقط 100 گرم است و برای کسانی مناسب است که عادت دارند مدام مکان بازی خود را تغییر دهند. این کیبورد ردراگون هم قابلیت تنظیم ارتفاع پایه و شیب را دارد.

کیبورد گیمینگ- کاماپرس

 

5- کیبورد گیمینگ ردراگون مدل  K622 Horus TKL

قیمت این کیبورد 2 میلیون و 320 هزار تومان است. این کیبورد 87 کلیدی با سیم به دستگاه‌ها وصل می‌شود. وزن این کیبورد پرفروش 500 گرم است. این کیبورد گیمینگ دارای قابلیت‌هایی مثل داشتن 4 کلید اختصاصی ماکرو، پایه‌های تنظیم ارتفاع و استفاده از کلید‌های اف به عنوان میانبر است و همچنین یک نرم ‌افزار اختصاصی برای شخصی سازی عملکرد کلیدهای ماکرو دارد.

کیبورد گیمینگ- کاماپرس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدترین کیبوردهای گیمینگ در بازار + قیمت مرداد ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز