صندلی گیمینگ ردراگون؛ ابزار کاربردی برای گیمرهای ایرانی

صندلی ردراگون C602 Pro-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

گیمرها ساعات زیادی از روز را پشت صفحه نمایش مشغول بازی هستند و این موضوع باعث خستگی بدن و عضلات آنان می‌شود. کمپانی‌ها و شرکت‌های مختلف صندلی‌های گیمینگ متنوعی برای آسایش و راحتی کاربران تولید می‌کنند. صندلی گیمینگ ردراگون C602 Pro یکی از بهترین و استانداردترین صندلی‌ها برای گیمرها به‌شمار می‌رود. این محصول طوری طراحی شده که بدن را در راحت‌ترین و استانداردترین وضعیت قرار می‌دهد و خستگی ناشی از پشت سیستم نشستن را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. امکان خرید اینترنتی صندلی ردراگون C602 Pro از “تک سیرو” برای کاربران فراهم شده است.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی صندلی ردراگون C602 Pro و مزایای استفاده از آن پرداخته است.

مزیت استفاده از صندلی ردراگون C602 Pro

این صندلی برای بسیاری از افراد مانند برنامه‌نویس‌ها و طراحان، کاربردی و ضروری است. این افراد به دلیل اینکه روزانه بیش از دو ساعت به صورت مداوم پشت سیستم می‌نشینند، برای جلوگیری از آسیب دیدن کمر و گردن لازم است در وضعیت بدنی استاندارد قرار گیرند. این صندلی به خوبی می‌تواند وضعیت استاندارد بدنی برای کاربران ایجاد کند و سلامتی و آسایش آن‌ها را در استفاده درازمدت و طولانی از سیستم تضمین کند. این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع، دسته‌‌ها و نشیمن دارد و به همین دلیل افراد می‌توانند متناسب با قد و نوع کاربری خود پشت میز، آن را تنظیم کنند.

استفاده از این صندلی برای نوجوانانی که در حال رشد هستند، یک انتخاب مهم و ضروری است. در نوجوانی به دلیل تغییر شکل و رشد استخوان‌های بدن، قرار گرفتن در وضعیت بدنی مناسب برای آن‌ها حائز اهمیت است. با توجه به اینکه نوجوانان زمان زیادی را پشت سیستم سپری می‌کنند، هرگونه آسیب به عضلات و استخوان‌ها در این بازه سنی می‌تواند در بزگسالی اثرات طولانی مدت برای آنان به همراه داشته باشد؛ به همین دلیل استفاده از این نوع صندلی گیمینگ برای نوجوانان ضروری است.

برای خرید صندلی Redragon c602 Pro به فروشگاه تک سیرو مراجعه کنید

راز آسمان پایتخت

صندلی گیمینگ-کاماپرس

متریال استفاده شده در ساخت صندلی ردراگون C602 Pro

ظاهر جذاب، طراحی منحصر به فرد و رنگ آبی و مشکی این صندلی در نگاه اول بسیاری از کاربران را مجذوب می‌کند. در ساخت این محصول از مواد درجه یک استفاده شده است که ضمن تامین سلامتی افراد، باعث می‌شود این صندلی در طول زمان و استفاده مدوام فرسوده نشود. قاب اصلی این محصول از فلز تولید شده است. روکش چرم این صندلی از جنس باکیفیت تولید شده است و استفاده دراز مدت از آن باعث تعرق و ایجاد حساسیت نمی‌شود.

فوم استفاده شده در این صندلی با دانسیته 50 و دوام بالا برای استفاده‌های طولانی طراحی شده است. بالشتک‌های نرم پشتی برای حفظ حالت استاندارد گردن و جلوگیری از خستگی در نظر گرفته شده است. این بالشتک‌ها با طراحی PU ساخته شده‌ و از گردن‌‌درد و آسیب‌های آن جلوگیری می‌کند. در این محصول مکانیزم پروانه و بالابر تعبیه شده است و قابلیت تنظیم ارتفاع 100 میلی‌متری برای کاربران وجود دارد. چرخ‌های این صندلی با استفاده از PU 60  تولید شده‌ که از جنس پلاستیک مقاوم است. این چرخ‌ها طوری طراحی شده‌ که روی هر نوع از کفپوش، عملکرد مناسبی از خود به نمایش می‌گذارند.

یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول، امکان تنطیم ارتفاع دسته‌ها است که کاربران برای راحتی و تسلط به میز کار می‌توانند دسته‌ها را در چهار جهت تنظیم کنند. همچنین دسته‌های این صندلی به صورت عریض طراحی شده‌ که از ساعد و آرنج فرد محافظت می‌کنند. برای افرادی که گودی کمر دارند، امکان استفاده از بالشتک مخصوص گودی کمر فراهم شده است و از این طریق سلامت اسکلت بدنی آن‌ها تضمین می‌شود. پشتی این صندلی تا 180 درجه قابلیت تنظیم دارد. این محصول با بدنه فولادی قابلیت تحمل 120 کیلوگرم وزن دارد. مکانیزم استفاده شده در این صندلی ساده است و امکان تاب خوردن برای رفع خستگی کاربران وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : تک سیرو
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “صندلی گیمینگ ردراگون؛ ابزار کاربردی برای گیمرهای ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز