معرفی پرفروش ترین لپ تاپ های گیمینگ بازار

لپ تاپ گیمینگ همچون انواع دیگر لپ تاپ، مشخصه‌هایی دارد که آن را برای بازی کردن، لذت‌بخش می‌کنند. پردازنده قدرتمند، گرافیک قوی، نمایشگر با رزولوشن و نرخ نوسازی بالا، حافظه اس اس دی در کنار حافظه حجیم اچ‌دی‌دی از جمله این ویژگی‌ها هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اما باید دانست که لپ تاپ های گیمینگ با اینهمه توانمندی، عمر باتری بالایی ندارند و همچنین از آن‌جا که سیستم خنک‌کننده آن‌ها قوی است، طراحی زمختی دارند. همچنین وزن این لپ‌تاپ‌ها هم به علت سخت‌افزار قدرتمندشان، زیاد است. با این وجود، گیمرها از طرفداران این نوع لپ تاپ هستند و همیشه از آشنایی بیشتر با آن، استقبال می‌کنند. از این رو در ادامه این مطلب، «پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ» از برندهای مختلف برای مبتدیان این عرصه معرفی خواهد شد؛

لپ تاپ 17.3 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FX706HEB-HX126

قیمت: 52 میلیون و 800 هزار تومان

آریاک سفر

این لپ‌تاپ دارای صفحه‌نمایش بزرگ 17.3 اینچی است که به کاربران امکان درک فضای بازی را می‌دهد. این صفحه‌نمایش دارای کیفیت Full HD به همراه 144 هرتز نرخ به‌روزرسانی است به طوری که با این مشخصات کاربران می‌توانند حرکات صحیح و سریع را بدون تاخیر و با کیفیت و نمایش جزئیات بالا تماشا کنند.

راهنمای خرید لپ تاپ:

در این در لپ تاپ 17.3 اینچی ایسوس شما دارای پردازنده قدرتمند i7 با نسل یازدهم هستید که بهترین پردازش‌ها و سریع‌ترین و قدرتمندترین آن‌ها را برای شما به‌ارمغان می‌آورد. قلب تپنده گرافیکی این لپ‌تاپ جی‌فورس آر.تی.ایکس 3050 Ti GPU به همراه اینتل UHD Graphics است که با داشتن 4 گیگابایت حافظه اختصاصی، می‌تواند سنگین‌ترین پردازش‌های گرافیکی را در بازی‌ها، ادیت‌ها، موشن‌ها و بسیاری دیگر برای انجام دهد.

این لپ تاپ ایسوس، دارای یک ترابایت حافظه M.2 NVMe PCIe 3.0 SSD نیز است که سرعت بسیار بالا در خواندن و ذخیره اطلاعات دارد.

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل Pavilion Gaming 15-EC1046NR

قیمت: 42 میلیون و 500 هزار تومان

اچ پی در صنعت لپ تاپ دنیا، پیشرو است به طوری که هرساله محصولات بسیاری را در رده‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌کند. این برند محصولات رده بالا و مخصوص بازی خود را تحت عنوان پاویلیون روانه بازار کرده است که دارای یک طراحی منحصر به فرد نیز هستند.

مدل پیش رو با پردازنده قدرتمند سری Ryzen 7 از AMD توان پردازشی بالایی را با ضریب مالتیپر باز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پردازنده قدرتمند با 12 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و 6 گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع جی فورس جی.تی. ایکس  1660 Ti می‌تواند از عهده اجرای بسیاری از نرم‌افزار‌ها و بازی‌های سنگین برآید. نمایشگر با کیفیت FHD و وجود درگاه‌های ارتباطی پرسرعت از دیگر ویژگی‌های این اچ پی هستند، اما آنچه این لپ تاپ را متمایز می‌کند ظاهر آن است. بدنه آن شامل لبه‌های تیزو پوشش نقره‌ای جذاب و ظریف است که اصلا پیدا نیست این لپ تاپ مخصوص بازی طراحی شده است.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15ACH6

قیمت: 37 میلیون و 500 هزار تومان

این لپ تاپ دارای پردازنده قدرتمند Ryzen 5 5600H است که می‌تواند هرگونه پردازش سنگین را به خوبی انجام دهد. این پردازنده دارای ضریب مالتیپر باز است و این امکان را در اختیار کاربران می‌گذارد که با استفاده از تنظیمات بایوس بنا به میزان مورد نیاز خود، قدرت و سرعت پردازشی آن را بالا و پایین کنند.

این لپ‌تاپ دارای کارت گرافیکی جی‌فورس جی.تی.ایکس 1650 GDDR6 ساخته شرکت انویدیا با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی است. همچنین دارای 256 حافظه داخلی اس اس دی است که در کنار ظرفیت بالا، سرعت بسیار بالایی را هم برای کاربران به ارمغان آورده است.

از دیگر مشخصات گیمینگ 3 می‌توان به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با فناوری IPS و دقت Full HD و کیبورد جزیره‌ای با نور پس‌زمینه آبی‌رنگ اشاره کرد که در کنار بدنه مشکی یا سرمه‌ای پسند آن، طراحی گیمرپسندی را ارائه داده‌اند.

مرتبط با : اچ پیایسوسلنوو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز