بهترین گوشی های شیائومی در بازار تا 12 میلیون

برند شیائومی سومین برند بزرگ جهان در زمینه گوشی‌های هوشمند است و سهمی بیش از 11 درصد از کل بازار فروش دارد. در سال 2020 میلادی، شیائومی 146 میلیون گوشی هوشمند به فروش رساند؛ و این در حالی است که فقط 13 سال از عمر این شرکت چینی می‌گذرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست‌و‌جو در سایت دیجی کالا، بهرین گوشی‌های شیائومی تا قیمت 12 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

1- گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 8 میلیون و 135 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی میان رده کیفیت بسیار بالایی دارد و در شرایط متنوع تابش نور هم وضوح تصویر بسیار خوبی را ارائه می‌کند. دوربین سه گانه این گوشی شیائومی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برخوردار است که عملکرد بسیار خوبی را در نور روز و شب به نمایش می‌گذارد.

پردازنده این گوشی به شما این امکان را می‌دهد که با خیال راحت برنامه‌ها و بازی‌های پرطرفدار و حتی برنامه‌های سنگین را اجرا کنید. باتری 5 هزار میلی آمپری این موبایل طول عمر مفید مناسبی دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی- کاماپرس

2- گوشی موبایل شیائومی مدل  Redmi Note 12 Pro 4G

قیمت این گوشی میان رده 11 میلیون و 529 هزار تومان است. نرخ به‌روز رسانی صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی 120 هرتز است و بنابراین از نظر کیفیت، چیزی کم از یک گوشی پرچمدار ندارد. دوربین چهارگانه این گوشی دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است که قادر به برآورده کردن تمام انتظارات شما برای عکاسی در نور شب و روز خواهد بود. پردازنده این گوشی شیائومی به خوبی برنامه‌های کاربردی و بازی‌های سنگین را اجرا می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند 5000 میلی آمپر بر ساعت است که طول عمر مفیدش در حالت استفاده معمولی حدود دو روز است.

گوشی شیائومی- کاماپرس

3- گوشی موبایل شیائومی مدل  Redmi Note 12S

قیمت این گوشی شیائومی 9 میلیون و 970 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.43 اینچی این گوشی میان رده با نرخ بروز رسانی 90 هرتز، عملکرد مناسب و باکیفیتی دارد. دوربین اصلی این گوشی 108 مگاپیکسل است و بنابراین نیازی نیست نگران کیفیت عکس‌های‌‌تان در نور روز و شب باشید. پردازنده این گوشی هوشمند برای اجرای بازی‌های پرطرفدار و برنامه‌های کاربردی مناسب است. ظرفیت باتری این گوشی شیائومی هم 5000 میلی آمپر ساعت است. وزن این گوشی فقط 176 گرم است؛ بنابراین اگر به گوشی‌های سبک و ظریف علاقه دارید، این مدل می‌تواند گزینه خوبی باشد.

گوشی شیائومی- کاماپرس

4- گوشی موبایل شیائومی مدل  Redmi Note 11S

قیمت این گوشی هوشمند 8 میلیون و 823 هزار تومان است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش 6.43 اینچی این گوشی 90 هرتز است و کیفیتی کاملا مناسب را به نمایش می‌گذارد. دوربین چهارگانه این گوشی محبوب، دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است که لذت عکاسی با موبایل را با آن تجربه خواهید کرد. پردازنده میان رده این گوشی عملکرد خوبی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های پرطرفدار را دارد. ظرفیت باتری این گوشی هم 5000 میلی آمپر ساعت است. وزن 179 گرمی این گوشی برای طرفداران گوشی‌های سبک، مناسب خواهد بود.

گوشی شیائومی- کاماپرس

5- گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40

قیمت این گوشی محبوب 4 میلیون و 550 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.71 اینچی این گوشی میان رده کیفیت قابل قبولی در سطح خودش ارائه خواهد کرد، اما وضوح تصویر در تابش نور مستقیم خورشید تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. دوربین دوگانه این گوشی شیائومی برای ثبت تصاویر در روز مناسب است، اما در نور شب عملکرد چندان مناسبی نخواهد داشت؛ با این حال، دوربین سلفی این گوشی در تماس‌های تصویری خوب عمل می‌کند.

پردازنده این گوشی اقتصادی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های پرطرفدار، عملکرد خوبی دارد. ظرفیت باتری قدرتمند این گوشی 6000 میلی آمپر ساعت است که با این بازه قیمت کاملا مناسب محسوب می‌شود.

گوشی شیائومی- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین گوشی های شیائومی در بازار تا 12 میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز