جدیدترین شرایط خرید اقساطی کوییک دنده ای

جدیدترین شرایط خرید اقساطی کوییک دنده ای-کاماپرس
لست سکند

خرید اقساطی خودرو مزایای بی‌شماری دارد. با خرید اقساطی، افراد می‌توانند درصورت کافی نبودن نقدینگی، خودرو مورد نظر خود را طی مدت کوتاهی با شرایط قسطی خریداری کنند. همچنین، پرداخت ماهیانه، خرید خودرو را تسهیل کرده و باعث حفظ نقدینگی و بهبود اعتبار می‌شود. با خرید اقساطی، می‌توان خودرویی با کیفیت و ارزشمند تهیه کرد که ممکن است با پرداخت نقدی قابل دسترس نباشد.

به گزارش کاماپرس، پلتفرم خرید خودرو “کارنامه” امکان خرید اقساطی خودروهای داخلی و خارجی را فراهم کرده است.

برای خرید خودروهای داخلی پرداخت حداقل 120 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت ضروری است و امکان تعیین پیش پرداخت و میزان وام درخواستی وجود دارد. این وام در اقساط 6، 12، 24 و 36 ماهه به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

وام کارنامه بدون ضامن و با تضمین تحویل فوری به محض عقد قرارداد به مشتریان ارائه می‌شود. همچنین خودرو تحویلی به مشتریان کارشناسی شده است و سند آن نیز به نام خریدار ثبت می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است که در حال حاضر خرید قسطی در کارنامه مختص ساکنان استان‌های تهران و البرز است.

مراحل خرید قسطی خودرو از کارنامه

  1. انتخاب خودرو
  2. ثبت درخواست خرید اقساطی با (تعیین میزان پیش‌پرداخت نقدی و تسهیلات مورد نیاز)
  3. تکمیل مدارک
  4. تنظیم مبایعه نامه
  5. عقد قرارداد و تحویل خودرو
  6. تعویض پلاک

جدیدترین شرایط خرید اقساطی کوییک دنده ای-کاماپرس

در حال حاضر با زیر 220 میلیون تومان پیش پرداخت، کوییک‌های زیر به صورت قسطی قابل خریداری است. با پرداخت 220 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت امکان دریافت 100 میلیون تومان وام نیز فراهم می‌شود.

قیمت کوییک دنده‌ای صفر

قیمت فروش نقدی یک کوییک R صفر مدل 1402 با گیربکس دنده‌ای 405 میلیون تومان است. این خودرو با پپیش پرداخت 217 میلیون تومان به صورت قسطی به فروش می‌رسد.

خرید اقساطی کوییک مدل 1401

قیمت نقدی یک کوییک R دنده‌ای مدل 1401 با 16 هزار کیلومتر کارکرد نیز 362 میلیون تومان اعلام شده است. پیش پرداخت برای خرید قسطی این خودرو 196 میلیون تومان است.

قیمت کوییک R مدل 1400

برای خرید نقدی یک کوییک R دنده‌ای مدل 1400، حدود 350 میلیون تومان و برای خرید قسطی آن 164 میلیون تومان پیش پرداخت لازم است. این کوییک 34 هزار کیلومتر کارکرد دارد.

قیمت کوییک دنده ای مدل 1401

قیمت یک کوییک دنده‌ای مدل 1401 نیز برای فروش نقدی 357 میلیون تومان تعیین شده است. برای خرید قسطی این کوییک باید 193 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت واریز شود. کارکرد این خودرو 7 هزار کیلومتر اعلام شده است.

قیمت خرید نقدی یک کوییک دنده‌ای مدل 1401 یا 23 هزار کیلومتر کارکرد 336 میلیون تومان است. پیش پرداخت خرید قسطی این خودرو 182 میلیون تومان تعیین شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : کارنامه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “جدیدترین شرایط خرید اقساطی کوییک دنده ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز