جارو پشت بند تراکتوری اصل و با کیفیت را از کجا بخریم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

جارو پشت بند تراکتوری یا سوییپر تراکتور یک دستگاه بسیار کاربردی در صنایع برای نظافت و پاکسازی فضاهای بزرگ است. خرید جارو تراکتوری اصل با توجه به کارکرد آن از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش کاماپرس، سوییپر تراکتور یک جاروی مکانیزه صنعتی است که به‌صورت پشت بند یا جلوبند به تراکتور وصل شده و بدون دخالت مستقیم دست، محوطه و فضاهای بزرگ مانند کف سوله، گاوداری، کارخانه‌ها و حتی معابر شهری را تمیز می‌کند. ایران بابکت، به‌عنوان یک مجموعه معتبر و فعال در این زمینه، انواع سوییپر و جارو تراکتوری با قابلیت نصب بر روی انواع مدل‌های تراکتور و مینی لودر را تولید و عرضه کرده است. کاماپرس در ادامه به معرفی راهنمای خرید جارو پشت بند تراکتور اصل برند ایران بابکت می‌پردازد.

جارو پشت بند تراکتوری چگونه کار می‌کند؟

جارو تراکتوری، یک جاروی مکانیزه برای پاکسازی و نظافت محیط‌های بزرگ از انواع زباله مانند نخاله‌، ماسه، گرد و خاک و حتی شاخ و برگ است. سوییپر تراکتور شامل یک جاروی صنعتی است که به دو صورت پشت بند یا جلوبند در قسمت پشتی یا جلویی تراکتور یا مینی لودر متصل می‌شود.

این سوییپر یا جارو با استفاده از نیروی هیدرولیکی تراکتور به‌صورت دورانی به حرکت درآمده و در نتیجه می‌توان کف یه محوطه بزرگ را در مدت بسیار کوتاهی تمیز کرد. جارو پشت بند همچنین دارای یک مخزن برای نگهداری زباله‌های جمع آوری شده و تخلیه آن‌ها در مکان مناسب است.

راز آسمان پایتخت

چرا جارو پشت بند تراکتور ایران بابکت؟

ایران بابکت یکی از برندهای معتبر و مطرح در حوزه تولید و عرضه انواع جارو پشت بند تراکتوری با کیفیت بالا، امکانات متعدد و قیمت مناسب است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های جارو پشت بند تراکتوری اصل ایران بابکت در ادامه بررسی شده است؛

قابل استفاده برای تراکتور و مینی لودر

بسیاری از مصرف‌کنندگان دسترسی به بابکت یا همان مینی لودر را نداشته و نمی‌خواهند تنها برای نظافت محوطه، یک مینی لودر تهیه کنند. این در حالی است که جارو پشت بند تراکتوری ایران بابکت علاوه بر قابلیت اتصال به هر دو مینی لودرهای ایرانی و خارجی، قابلیت اتصال به تراکتور را نیز دارد. با خرید جارو پشت بند تراکتوری می‌توانید آن را به آسانی بر روی انواع مدل‌های تراکتور نصب کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

مصارف و کاربردهای گوناگون

جارو پشت بند تراکتوری ایران بابکت علاوه بر نظافت و پاکسازی کف و محوطه سوله‌ها و مانند آن، کاربردهای دیگری نیز دارد. کاربردهای این جارو شامل استفاده به عنوان جارو بابکت یا همان سوییپر بابکت (BobCat Sweeper)، جارو شهری در شهرداری‌ها برای پاکسازی معابر شهری، جلوبند تراکتور کشاورزی، عقب بند تراکتور و جارو صنعتی بابکت است.

ویژگی‌ها و قابلیت متنوع

جارو تراکتوری ایران بابکت با قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی برای تسهیل امر نظافت و پاکسازی عرضه می‌شود. برخی از این ویژگی‌ها در ادامه بررسی شده است؛

بغل زن جارو تراکتوری: جارو تراکتوری ایران بابکت با قابلیت بغل زن برای تمیز کردن لبه و کناره‌های دیوار تولید شده و به این ترتیب مساحتی در حدود 250 متر را برای پاکسازی پوشش می‌دهد. این بغل زن دارای یک برس جداگانه و پمپ هیدرولیکی بوده و امکان جاروکشی مکان‌های غیرقابل دسترس را نیز فراهم می‌کند.

آب پاش: ایران بابکت برخی از جاروهای تراکتوری خود را با قابلیت آب پاش تولید و عرضه می‌کند. این قابلیت علاوه بر افزایش سطح تمیزی محیط، با اسپری آب بر روی زمین، مانع بلند شدن و پخش شدن گرد و غبار می‌شود.

چطور جارو پشت بند تراکتور اصل ایران بابکت را بخریم؟

شرکت اطلاع گستر اطلس، با برند ایران بابکت به‌عنوان تولید کننده اصلی و مطرح انواع جارو بابکت و جارو پشت بند تراکتورو همچنین تجهیزات و مینی لودرهای بابکت، خدمات و مزایای متعددی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این مجموعه تمامی محصولات خود را با قابلیت آب پاش، بغل زن، جدول شور هیدرولیکی، انواع برس و فرچه پلاستیکی، فلزی و برس طوقه فلزی تولید و عرضه می‌کند.

از مزایای خرید جارو پشت بند تراکتوری از ایران بابکت می‌توان به گارانتی یکساله محصولات، خرید حضوری و غیرحضوری، ارسال سریع 7 تا 10 روزه محصول و حتی مراجعه حضوری برای بازدید و بررسی مستقیم کیفیت محصولات اشاره کرد. این مجموعه همچنین خدمات اعزام کارشناس در محل برای نصب رایگان جارو بر روی دستگاه موردنظر را به‌عنوان خدمات پس از فروش ارائه می‌کند. برای خرید تنها کافی است با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز