جاذبه های دیدنی در تور سریلانکا

تور سریلانکا-کاماپرس

جزیره‌ سریلانکا در جنوب آسیا با داشتن طبیعت بکر و استثنایی به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری در جهان ثبت شده است. اصلی‌ترین دلیل جذابیت و منحصربه‌فرد بودن سریلانکا، طبیعت شگفت‌انگیز  و دیدنی این کشور است. سواحل چشم‌نواز، ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز، غذاهای لذیذ و مردم صمیمی از مجموعه عواملی است که گردشگران در تور سریلانکا می‌توانند از آن لذت ببرند و سفر به‌یادماندنی برای خود رقم بزنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج جاذبه گردشگری که افراد باید در تور سریلانکا تجربه کنند، پرداخته است.

بازدید کلمبو

اکثر گردشگران تعطیلات خود را از کلبمو آغاز می‌کنند. با وجود اینکه شروع مستقیم تعطیلات از تپه‌ها و پارک‌های حیاط وحش وسوسه‌انگیز است، اما بازدید از کلبمو خالی از لطف نخواهد بود. معابد قدیمی بودایی، ساختمان‌های استعماری و آسمان‌­خراش‌های درخشان با جلوه زیبا و منحصربه‌فردی از بافت مدرن و تاریخی ترکیب شده‌اند. گردشگران در تور سریلانکا نباید بازدید از موزه ملی کلمبو، مسجد جامی اول الفار و پارک زیبای ویهاراماهادوی را از دست بدهند.

تور سریلانکا-کاماپرس

بازدید از مزارع چای

چای سریلانکا شهرت جهانی دارد و در دامنه هر کوه، چای روییده است. مردم محلی سریلانکا در این مزارع مشغول به کار هستند و گردشگرانی که علاقه­مند به ارتباط با مردم محلی هستند، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. این مکان بهترین جا برای امتحان کردن تازه‌ترین و ارزان‌ترین چای بوده و مناظر خیره‌کننده آن مکان مناسبی برای پرسه زدن و لذت بردن از اطراف است. با قدم زدن در مزارع چای امکان بازدید از کارخانه چای و مشاهده همه مراحل تهیه چای وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

تور سریلانکا-کاماپرس

بازدید پارک‌­های ملی

فیل­ها در هر جای طبیعت سریلانکا قابل مشاهده هستند. پارک ملی اوداوالاوه یکی از جذاب‌ترین و پربازدیدترین مکان‌های سریلانکا است که امکان سافاری و گشت‌های طبیعت‌گردی در طول سال برای گردشگران وجود دارد. گردشگران در هر زمان از سال که به پارک ملی اوداوالاوه بروند، می‌توانند گله‌های فیل‌ها را مشاهده کنند. این پارک برای حفاظت از حوزه آبریز اواداوالاوه ساخته شده و یکی از بهترین مکان‌ها برای مشاهده پرندگان است.

پارک ملی گال اویا بازدیدکننده‌های کمتری نسبت به سایر پارک‌ها دارد، ولی با این وجود، گردشگران در تور سریلانکا می‌توانند تجربه منحصربه‌فردی در این پارک داشته باشند. گردشگران می‌توانند با سافاری قایق از تماشای شنا کردن فیل‌ها در دریاچه لذت ببرند.

تور سریلانکا-کاماپرس

بالا رفتن از قله آدامز

بالا رفتن از قله آدامز نیاز به پیاده‌روی طولانی ندارد و گردشگران می‌توانند یک ماجراجویی بی‌نظیر داشته باشند. مسیر کوهنوردی قله آدامز چندان سخت نسیت و بعد از دو تا چهار ساعت می‌توان به قله رسید. بهترین زمان برای بالا رفتن از این قله، قبل از طلوع یا غروب خورشید است که گردشگران می‌توانند از مناظر دیدنی و شگفت‌انگیز آن لذت ببرند. مسیر کوهنوردی این قله با شیب متوسطی از بین مزارع چای شروع می‌شود و در ادامه راه ارتفاع آن تا 1141 متر از سطح دریا می‌رسد. سکوها و مناظر متعددی در این قله وجود دارد که بکرترین مناطق برای عکاسی محسوب می‌شود.

تور سریلانکا-کاماپرس

سفر با قطار کندی به الا

سفر با قطار کندی به الا نه تنها یکی از دیدنی‌ترین و حماسی‌ترین سفرهای قطار در سریلانکا، بلکه در جهان است.  مناظر این قطار از جنگل نخل به مزارع چای و تپه‌ها تغییر می‌کند. با وجود اینکه طی کردن این مسیر هفت ساعت طول می‌کشد، ولی بدون شک ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. این قطار در گذشته برای جابجایی چای از مزارع سریلانکا به شهر کلمبو کاربرد داشت. سفر با این قطار برای افرادی که تمایل دارند از پنجره‌های آن به تماشای مناظر بپردازند و عکاسی کنند، انتخاب ایده‌آلی محسوب می‌شود. همچنین این سفر بهترین فرصت برای کسب تجربه از فرهنگ این کشور در تور سریلانکا خواهد بود و گردشگران می‌توانند با مردم محلی ارتباط بگیرند.

سفر به سریلانکا با “هرمس”

آژانس گردشگری هرمس، برگزارکننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی است و گردشگران برای تجربه یک سفر خاطره­انگیز می‌توانند تور سریلانکا در این مجموعه را رزرو کنند. تورهای آژانس گردشگری هرمس به صورت انفرادی، گروهی و چارتری برگزار می‌شوند و نیروی باتجربه و کارشناسان این مجموعه دارای تخصص کافی در ارائه بهترین خدمات هستند و سفر باکیفیت و درجه یکی را برای افراد رقم می‌زنند. این مجموعه در بیش از 40 کشور و 150 شهر دنیا تور برگزار کرده است و امکان درخواست تور به مقصد خاص و ارائه خدمات با توجه به درخواست مسافران نیز وجود دارد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت www.hermes724.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز