تیرآهن سایز 12 چه کاربردی دارد؟ / قیمت تیرآهن ذوب آهن 14 آبان 1401

تیرآهن به عنوان یکی از محصولات فولادی، نقش کلیدی در اجرای پروژه‌های صنعتی و ساختمانی ایفا می‌کند و در سایز و انواع مختلفی تولید می‌شود. قیمت تیرآهن ذوب آهن و سایر کارخانجات نیز بر اساس سایز و وزن‌شان مشخص می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، انواع مختلفی مثل تیرآهن سایز 12 دارد. تیرآهن سایز 12 به لحاظ وزن نسبت به دیگر انواع تیرآهن سبک‌تر است و بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان دارد. تیرآهن سایز 12 در بازار فولاد ایران براساس استانداردهای بین‌المللی عرضه می‌شود. در زمان خرید تیرآهن باید به استاندارد ساخت، جنس، متریال و آلیاژ آن توجه کرد.

نقش کلیدی در اجرای پروژه‌های صنعتی و ساختمانی

طول این تیرآهن 12 سانتی‌متر و با همین عنوان نامگذاری شده است. ضخامت بال تیرآهن در تمام قسمت‌ها یکسان است. هر متر از این تیرآهن 10.4 کیلوگرم وزن دارد. این ارقام بر اساس اصول استاندارد است و براثر کاهش یا افزایش ابعاد تیرآهن می‌تواند به‌طور جزئی تغییر کند. تیرآهن‌ سایز ۱۲ معمولا در قسمت ستون، سقف و تیر ساختمان‌سازی کاربرد دارد.

تولید تیرآهن باکیفیت

باتوجه به سابقه فعالیت ذوب آهن اصفهان در تولید انواع تیرآهن می‌توان گفت محصولات این برند محبوبیت زیادی در بین خریداران دارند. البته آمار استعلام روزانه قیمت تیرآهن ذوب آهن از طریق سایت شرکت آهن ملل گواه بر این ادعاست.

راز آسمان پایتخت

تیرآهن سایز 12 در این مجتمع فولادی بر اساس استاندارد IPE تولید می‌شود. ذوب آهن به عنوان صنعت مادر در صنایع فولاد ایران مطرح است که متکی بر فناوری بومی‌سازی شده ۱۱ میلیون تن محصولات فولادی تولید به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

فرایند تولید این محصول در ذوب‌آهن با استفاده از ماشین‌آلات مکانیزه انجام می‌شود. اطلاع از بازار فولاد به ویژه قیمت تیرآهن ذوب آهن برای صنایع مرتبط با آهن‌آلات اهمیت دارد.

در ادامه قیمت انواع تیرآهن ذوب آهن در اندازه‌های مختلف قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز