توکامارت ؛ مبل ‌هایی که از کارخانه، آنلاین فروخته می‌ شوند

توکامارت-کاماپرس
لست سکند

توکامارت یک فروشگاه آنلاین عرضه‌کننده مبلمان و سرویس خواب است که از مزیت عرضه مستقیم کالا از کارخانه برخوردار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مبلمان و دکوراسیون، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی توکامارت و محصولاتش می‌پردازد؛

* توکامارت که بیش از 10 سال در زمینه تولید محصولات چوبی فعالیت دارد، تاکید زیادی بر جنبه هنری تولید مبلمان می‌کند. این شرکت در سایت خود، اعلام کرده که مراحل تولید و عرضه محصولات زیر نظر هنرمندان، کارشناسان و متخصصان صنعت مبلمان انجام می‌شود.

* یکی از خدماتی که توکامارت برای مصرف‌کننده در نظر گرفته، امکان خرید اقساطی محصولات است. مدیران این شرکت، در صفحه اصلی سایت یک «محاسبه‌گر خودکار اقساط» ایجاد کرده‌اند تا کاربران بتوانند میزان تسهیلات و طول دوره پرداخت را خودشان به صورت آنلاین محاسبه کنند.

راز آسمان پایتخت

* کاربران این امکان را دارند که در هنگام ثبت سفارش، در سایت توکامارت، برخی اجزای مبل مانند رنگ بدنه، رنگ و جنس پارچه، تعداد و نوع مبل‌ها، ملزومات و … را تغییر دهند.

* گران‌ترین محصول توکامارت، مبل کلاسیک ماتیلدا است که در بازار مبل ایران با نام «مبل کلاسیک چراغان» نیز شناخته می‌شود. این مبلِ منبت‌کاری‌شده بیش از 36 میلیون تومان قیمت دارد.

توکامارت-کاماپرس

* بر اساس آنچه در سایت توکامارت آمده، این مجموعه، دارای گواهینامه‌های ایزو 9001 مدیریت کیفیت، ایزو 14001 پایش، اندازه‌گیری رضایت مشتری و ایزو 10002 مدیریت شکایت مشتری و ستاره طلایی کیفیت از انگلستان است.

* مصرف‌کنندگان می‌توانند علاوه بر بازدید از محصولات در فروشگاه آنلاین توکامارت، به صورت حضوری نیز از شو روم این مجموعه در خیابان ظفر تهران، بازدید کنند.

* ارسال محصول به سراسر کشور، خرید اقساطی بدون کارمزد، امکان تسویه درب منزل، ضمانت 18ماهه کالا و هفت روز ضمانت تعویض از جمله خدمات توکامارت به مشتریان است.

توکامارت-کاماپرس

* در سایت توکامارت، یک مجله اینترنتی به نام توکامگ با مطالبی درباره دکوراسیون و مبلمان منزل منتشر می‌شود. از جمله مطالب این مجله اینترنتی می‌توان به نکاتی درباره جنس محصولات توکامارت، مدل‌‌های مبلمان و پرده، شیوه تمیز کردن مبل و کاور مبل، پیشنهادهایی در رابطه با دیزاین کردن محصولات، انتخاب مبلمان برای اتاق خواب، ست کردن رنگ‌ها و ایده‌هایی برای چیدمان آشپزخانه اشاره کرد.

* کاربران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت و صفحه‌ اینستاگرام توکامارت مراجعه کنند.

نویسنده: فاطمه مرادی

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه اینترنتی مبل توکامارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز