تمام ویژگی های مورد انتظار با مانیتور MSI مدل MEG381CQR Plus

مانیتور MSI مدل MEG381CQR Plus
لست سکند

کمپانی msi یکی از معروف ترین برند هایت که طی سالیان سال فعالیت توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران پیدا کند. یکی از تولیدات این برند، مانیتور‌های حرفه‌ای و بی‌نظیر با مشخصات منحصر به فرد است که مدل MEG381CQR Plus آن نیز برای گیمینگ و گیمر‌ها طراحی و به بازار عرضه شده است. این مانیتور با طراحی خاص و ارگونومی خود به شما این امکان را می‌دهد که مدت‌های طولانی به بازی و فعالیت‌های خود بپردازید بدون اینکه خسته شوید یا چشمتان آسیب ببیند.

کاماپرس در این گزارش، سعی دارد تمام ویژگی‌های مورد‌انتظار با مانیتور MSI مدل MEG381CQR Plus را به شما ارائه دهد.

1-بازتاب نور در مانیتور MSI مدل MEG381CQR Plus

یکی از مشخصات اصلی این مانیتور msi این است که در طراحی و ساخت آن از نور آبی کمتر استفاده شده است. با توجه به این که نور آبی برای مدت طولانی و خیره شدن به صفحه مانیتور به چشم آسیب می‌زند پس این کمپانی سعی کرده با ایتفاده از تکنولوژی و فناوری تا حد زیادی از بازتاب این نور‌های آسیب‌زا جلوگیری کند.

2-نرخ انحنای مانیتور msi مدل MEG381CQR Plus

یکی از مواردی که گیمر‌ها همیشه با آن مواجه هستند مشکلات و درد‌هایی است که حین نشستن طولانی‌مدت برای کمر و گردن آن‌ها ایجاد می‌شود. از آنجایی هم که گیمر‌ها تمایل دارند ساعت‌های طولانی به گیم و بازی بپردازند، این آسیب‌ها دیر یا زود برای هر کدام از آن‌ها اتفاق میفتد. بنابراین این مدل مانیتور MSI طوری طراحی شده که دارای نرخ انحنای 2300R است و همین موضوع باعث می‌شود ارتباط بسیار بهتری در حین بازی کردن داشته باشند و تا ساعت‌ها غرق در بازی‌های رایانه‌ای شوند.

مانیتور MSI- کاماپرس

راز آسمان پایتخت

3-کیفیت تصویر و نرخ به روزرسانی مانیتور MEG381CQR Plus

یکی از مهم‌ترین موارد در خرید مانیتور به خصوص برای گیمرها کیفیت تصویر آن است تا بتوانند وضوح و شفافیت رنگ بالایی را در حین بازی تجربه کنند. از طرفی این مدل از مانیتور MSI با این مدل طراحی خود حجتش را تمام کرده و شما می‌توانید بهترین کیفیت تصویر را در این مانیتور ببینید. بنابراین کیفیت تصویر آن بسیار بالاست و زمان پاسخ‌دهی آن هم معمولا یک میلی‌ثانیه است. نرخ بروزرسانی آن هم حداقل 48 هرتز و حداکثر 175 هرتز می‌باشد. همچنین این مانیتور دارای کیفیت تصویر 4K است که برای داشتن وضوح تصویر بالا و رنگ‌های واضح و شفاف بسیار اهمیت دارد و به این ترتیب گیمر‌ها حس ارتباط بهتری در حین بازی برقرار می‌کنند.

4-برخورداری از رابط HMI در مانیتور MEG381CQR Plus

یکی از غافلگیری‌هایی که msi در طراحی و ساخت این مدل مانیتور‌های خود داشته، استفاده از رابط HMI یا رابط انسان-ماشین می‌باشد که انقلابی بزرگ در صنعت مانیتور‌ها ایجاد کرده است. این رابط که در پایین صفحه مانیتور قرار دارد در حال حاضر در هیچکدام از مانیتور‌های موجود در بازار دیده نمی‌شود. همچنین وجود یک جایگاه نصب دوربین در بالای صفحه و یک غربالک در گوشه مانیتور همراه با این رابط HMI از دیگر مشخصات و ویژگی های این مانیتور MSI به شمار می‌رود. علاوه بر آن وجود یک بانجی موس در قسمت پایین مانیتور باعث می‌شود کنترل سیم موس راحت‌تر باشد و دامنه حرکتی وسیع‌تری ایجاد کند.

مانیتور MSI-کاماپرس

5-نورپردازی حرفه ای در مانیتور MSI مدل MEG381CQR Plus

یکی دیگر از ویژگی‌های مانیتور MSI در نورپردازی حرفه‌ای و جذاب آن است به این صورت که از Steelseries GameSense + Mystic light برای آن استفاده شده است. همچنین از LED و RGB برای القای حس بهتر در حین بازی کردن استفاده کرده‌اند. این قابلیت به این صورت است که به گیمر‌ها زمانیکه بازی می‌کنند هشدارهایی می‌دهد. مثلا باعث می‌شود توجه گیمر به حملاتی که از سوی بازیکنان دیگر اتفاق می‌افتد جلب شود.

اطلاع از قیمت روز لپ‌تاپ با “تاپ رایان”

فروشگاه اینترنتی تاپ رایان با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی تضمین اصل بودن کالا به همراه ضمانت، قیمت مناسب و ارسال سریع به تهران و شهرستان‌ها، بهترین سایت خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، گجت‌ها و لوازم هوشمند است. همچنین این فروشگاه اینترنتی با حفظ اصول چندین ساله، تخصصی‌ترین فروشگاه آنلاین در زمینه فروش و ارائه مشاوره، رسالت خود را ادامه می‌دهد. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌ و لپ‌تاپ و اطلاع از قیمت روز آن‌ها می‌توانید به وبسایت تاپ رایان به آدرس https://toprayan.com مراجعه نمایید یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره 02191007374 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : تاپ رایان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز