تداوم تولید طلا با وجود بحران کرونا

تور لحظه آخری-کاماپرس

به گزارش اتحادیه تولید کنندگان طلا روسیه تولید طلا در روسیه علی رغم بحران کرونا  در سه ماه گذشته 4.3 درصد افزایش یافت.

به گزارش کاماپرس به نقل از راشاتودی، طبق گزارشات ماه‌های ژانویه تا مارس سال 2020 شرکت‌های تولید کننده طلا در روسیه 64.606 کیلوگرم طلا تولید کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5.11 درصد افزایش یافت.

در همین راستا سرگئی کاشوبا رییس اتحادیه تولید طلای روسیه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همه گیری ویروس کرونا برعملکرد تولید شرکت های معدن طلا در سه ماه اول سال 2020 تأثیری نگذاشته است. به گفته وی، برخی از مشکلات در اواخر ماه آوريل تا ماه می به دليل برنامه ريزي مجدد كار تحت تاثیر همه گيري کرونا قرار گرفته بود که «در اين راستا نتايج توليد طلا را در سه ماهه دوم با دقت تحليل مي كنيم».

افزایش 1 درصدی تولید طلا در سال 2020

کاشوبا اضافه کرد: در عین حال، با وجود شروع موفقیت آمیز در این سال، انتظار داریم که تولید طلا چیزی  حدود 0.5 تا 1.0٪ در مقایسه با سال گذشته در کشور در سال 2020 افزایش یابد.

راز آسمان پایتخت

این اتحادیه همچنین اعلام کرده است که تولید نقره در روسیه در سه ماهه اول 3.6 درصد نسبت به مدت مشابه سال 2019 کاهش یافته و در کل به 338.92 تن رسیده است.

به گفته بانک مرکزی این کشور روسیه به طور مرتب در حال افزایش ذخایر طلا است و از یکم ماه مه به 566 میلیارد دلار رسیده است و دارایی‌های شمشی این کشور بیش از 126 میلیارد دلار ارزش دارد. سطح فعلی دارایی های طلا و ارز خارجی تقریبا 20 درصد بالاتر از هدف 500 میلیارد دلار تعیین شده توسط بانک مرکزی در چند سال پیش است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز