تخفیف ویژه نرم افزار حسابداری شرکت ایران حساب از پنجشنبه 22 دیماه تا شنبه اول بهمن ماه بمناسبت روز مادر

لست سکند

گسترش فناوری‌های مختلف باعث شده تا نیاز مدیران موسسات و بنگاه‌های اقتصادی به تغییرات در حوزه‌های اساسی مانند حسابداری، آموزش کارکنان و … افزایش پیدا کند. مجموعه‌های بزرگ و کوچک صنعتی با توجه به این مسئله باید همواره به دنبال به‌روزرسانی نرم‌افزارهای حسابداری ، آموزشی و … مجموعه خود باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، داشتن نرم افزار حسابداری بروز و کارآمد همواره دغدغه مدیران موسسات مختلف است. نرم افزاری که علاوه بر کارآمدی، فضای مناسبی داشته باشد و پرسنل به راحتی امکان استفاده از آن را داشته باشند. بنابراین مدیران بنگاه های اقتصادی مختلف که به نرم افزار حسابداری احتیاج دارند، بهتر است در انتخاب این مورد دقت کنند.

مسائل مختلفی برای نرم افزار حسابداری مناسب مورد توجه است که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن اشاره خواهد شد؛

طراحی ساده و آموزش سریع این نرم افزار

نرم افزار حسابداری مورد استفاده در شرکت‌ها و موسسات مختلف باید به صورت ساده و کلاسیک طراحی شده باشد تا امکان آموزش آسان و فراگیری راحت‌تر آن وجود داشته باشد. طراحی مناسب این نرم افزارها باعث خواهد شد تا افراد برای فراگیری بخش‌های مختلف کمترین زمان ممکن را صرف کنند. در واقع این نرم افزارها باید به گونه‌ای طراحی شوند که هر کاربری با هر نوع سطح آگاهی و تجربه‌ای امکان فراگیری آن را داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

ثبت اطلاعات و دسترسی به آن‌ها در کمترین زمان

نرم افزار حسابداری خوب، نرم افزاری است که امکان درج اطلاعات اولیه در آن در حداقل زمان ممکن وجود داشته باشد. معمولا در این نوع نرم افزارها، امکان ثبت اطلاعات با کیبورد کامیپوتر و در کمترین زمان ممکن وجود دارد. ضمنا نرم افزار مناسب حسابداری باعث خواهد شد کاربران بتوانند به راحتی از داخل فرم در حال ثبت یا از طریق فهرست اطلاعات ذخیره شده، در کوتاه‌ترین زمان به سایر بخش‌ها دسترسی پیدا کنند.

امکان ایجاد بخش‌های جدید یا قابلیت تغییر امکانات فعلی

در صورتی که مدیر موسسه یا سازمان یا نهادی خواسته مالی داشته باشد که در نرم افزار وجود ندارد، باید شرکت تولیدکننده بتواند این خواسته را اجرایی کند. در واقع متقاضی جزئیات خواسته خود را بیان کرده و بعد از مدتی این مورد به برنامه اضافه خواهد شد. همچنین در صورتی که کار شرکت یا نهادی که از این نرم افزار در حال استفاده است، تغییر پیدا کند، باید امکان تغییرات در این برنامه متناسب با کار جدید وجود داشته باشد.

پشتیبانی خوب شرکت تولیدکننده نرم افزار

همواره باید هنگام خرید نرم افزار حسابداری مناسب به گزینه پشتیبانی توجه ویژه داشت. در صورتی که برنامه فاقد پشتیبانی خوب باشد، با بروز مشکلات در فرآیند نصب و پیاده سازی روی کامپیوتر، چالش‌های زیادی برای خریداران برنامه به وجود خواهد آمد. پشتیبانی مناسب در هر ساعتی از شبانه روز، پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود و مشکلات آن‌ها را برطرف خواهد کرد.

خرید نرم افزار حسابداری مناسب از ایران حساب

در صورتی که قصد خرید نرم افزار حسابداری مناسب برای شغل خود یا حتی آموزش را دارید، می‌توانید به سایت ایران حساب مراجعه کنید، ایران حساب یک شرکت ارائه دهنده انواع برنامه حسابداری، مالی و بازرگانی است که سعی در ارائه بهترین نرم افزار حسابداری  به مشتریان خود را دارد . این مجموعه در طراحی نرم افزار حسابداری با سرعت بالای ثبت ، امکان مشاهده اطلاعات، طراحی ساده، صرفه جویی در زمان، افزودنی‌های مورد نیاز و پشتیبانی موثر و مداوم توجه داشته است.

هم اکنون مجموعه ایران حساب به مناسبت روز مادر تخفیف ویژه‌ای را برای خریداران نرم افزار حسابداری خود در نظر گرفته است. متقاضیان با مراجعه به وبسایت این مجموعه، امکان آگاهی از هزینه خرید این نرم افزار و قابلیت‌های آن را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران حساب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز