تخصصی ترین سامانه تخمین قیمت خودرو کارکرده و دست دو

نوسانات بازار خودرو و کاهش و افزایش قیمت‌های خرید و فروش، باعث شده افراد تا حد زیادی در اطلاع داشتن از قیمت خودرو کارکرده و دست دو سردرگم شوند

استعلام بهترین قیمت خودرو-کاماپرس

این عوامل باعث می‌شود افراد نتوانند بهترین خودرو دست دوم را با بودجه خود خریداری کنند و باعث اتلاف هزینه و سرمایه شان می‌شود. سایت اینترنتی برآورد امکان تخمین قیمت خودرو کارکرده و دست دو بر اساس بازار روز را برای کاربران فراهم کرده است و از این طریق به افراد در داشتن انتخاب خودرو ایده‌آل کمک می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی بهترین راه برای استعلام قیمت واقعی خودرو دست دو و سایر امکانات برآورد پرداخته است.

محاسبه قیمت خودرو کارکرده

استعلام بهترین قیمت خودرو-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

در سایت برآورد افراد می‌توانند با وارد کردن اطلاعات مربوط به برند و مدل خودرو، رنگ و میزان کارکرد، استعلامی منصفانه و حقیقی از قیمت خودرو به دست آورند. این قابلیت باعث می‌شود در شرایطی که افراد قصد فروش خودرو خود را دارند، از ارزش واقعی آن اطلاع پیدا کرده و در معامله‌ خود ضرر نکنند. همچنین استعلام و برآورد قیمت باعث می‌شود متقاضیان خرید خودرو دست دو، هزینه اضافه‌تری نپردازند و بتوانند متناسب با بودجه و نیاز خود، بهترین ماشین را خریداری کنند. محاسبه قیمت خودرو در سایت برآورد با کم‌ترین میزان خطا انجام می‌شود و اطلاعات و تحلیل­های دقیقی برای گرفتن یک تصمیم ایده‌آل در اختیار کاربران قرار داده می­شود.

با برآورد خودت کارشناس باش!

قابلیت منحصر به فردی که برآورد دارد این است که به خریداران و فروشندگان این امکان را می­دهد که بتوانند موارد تخصصی مانند رنگ خوردگی، لکه رنگی، تعویض قطعه، ضربه خوردگی شاسی و یا حتی پوسیدگی و آفتاب سوختگی و … را در قیمت گذاری خودرو اعمال کنند.

استعلام بهترین قیمت خودرو-کاماپرس

در اینصورت پس  از مشخص شدن وضعیت بدنه خودرو و اعمال آن به قیمت، برآورد جزئیات دقیقی از قیمت کارشناسی خودرو را در قالب یک گزارش کامل به شما اعلام می­کند.

استعلام بهترین قیمت خودر-کاماپرس

تخمین قیمت روز خودرو

همچنین در سایت برآورد قیمت روز خودرهای صفر و قیمت کارخانه آن ها نیز وجود دارد. با توجه به افزایش هزینه تولید خودروهای جدید، قیمت خودروهای صفر روز به روز بیشتر می‌شود و تغییر می‌کند. خریداران معمولا به طور دقیق از تغییر قیمت ها اطلاع ندارند. در این صورت می‌توانند قیمت‌های واقعی روز ماشین را از پلتفرم برآورد بررسی کنند.

استعلام بهترین قیمت خودرو-کاماپرس

ثبت آگهی فروش خودرو

علاوه بر تخمین قیمت خودرو، امکان ثبت آگهی فروش خودرو نیز در سایت برآورد وجود دارد. افرادی که قصد دارند ماشین خود را بفروشند، می‌توانند اطلاعات مختلف مانند برند و مدل، سال تولید، میزان کارکرد، نوع فروش نقدی، اقساطی و معاوضه را برای ماشین خود وارد کنند. همچنین امکان ثبت اطلاعات دقیقی مثل وضعیت لاستیک ها، سلامت بخش های مختلف خودرو و اعلام وضعیت دقیق بدنه نیز وجود دارد. در اینصورت فروشندگان می­توانند اطلاعات کامل تری از خودروی خود در اختیار خریداران قرار دهند. برآورد برای تسریع سرعت فروش خودرو نیز امکانات اضافه ای را در اختیار فروشنده قرار می­دهد. مثلا به محض ثبت آگهی خودرو،  برآورد این امکان را فراهم می کند که همه خریداران بالقوه آن ماشین در کشور، از وجود آگهی مطلع شوند. لازم به ذکر است درصورتی که یک نفر قصد داشته باشد با نام‌های کاربری متعدد باعث ایجاد نوسان در قیمت بازار شود، حساب کاربری این فرد به صورت دائمی مسدود می‌شود. به عبارتی مجموعه برآورد در حد امکان اقدامات لازم را انجام می‌دهد تا مردم بتوانند در یک فضای آرام و عاری از جوسازی های ساختگی، قیمت خودرو کارکرده واقعی را استعلام کنند.

استعلام قیمت خودرو-کاماپرس

 

خدمات ویژه برآورد برای خریداران

در حال حاضر بسیاری از خریداران فرصت کافی برای مراجعه حضوری به چند نمایشگاه ماشین و پیدا کردن خودرو مورد نظر خود را ندارند. در این وضعیت می‌توانند از خدمات مشاوره آنلاین برآورد در بخش “با پولم چی بخرم؟” و همچنین بررسی قیمت آگهی های خشک و کارکرده در صفحه خرید و فروش خودرو استفاده کرده و به راحتی و با اعمال فیلترهای مختلف، خیلی راحت و سریع  به بررسی دقیق آگهی های فروش پرداخته و با مشاهده نتایج کارشناسی آنلاین برآورد، انتخاب ایده‌آل تری داشته باشند.

استعلام بهترین قیمت خودرو-کاماپرس

برآورد بهترین راه برای استعلام قیمت خودرو کارکرده

مجموعه برآورد از سال 1393 پلتفرم آنلاین خود را در زمینه قیمت‌گذاری و خرید و فروش خودرو کارکرده به راه انداخته است. شرکت برآورد گستر ویرا با برند و نام تجاری برآورد مجوز فعالیت حرفه ای خود را دریافت کرده است. برآورد تلاش می‌کند با به کارگیری قوانین خاص برای درج آگهی فروش و استعلام قیمت خودرو کارکرده، شفافیت را به بازار معاملات خودرو برگرداند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس https://baravard.com مراجعه کنند. همچنین صفحه اینستاگرام برآورد نیز با  آی­دی baravard_cars برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر موجود است.

انتهای پیام

مرتبط با : برآورد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز