تجربه یک سفر فراموش نشدنی با تور عمان

تور عمان-کاماپرس
لست سکند

کشور عمان با مردمانی مهمان‌نواز و خونگرم، نزدیکی به ایران، شرایط آسان اخذ ویزا، تاریخ و فرهنگ غنی، جاذبه‌های بکر و دیدنی و بهترین مراکز تجاری به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری مردمان از سراسر دنیا به ویژه گردشگران ایرانی تبدیل شده است.

به گزارش کاماپرس، این سرزمین دارای جواهرات پنهانی است که هر کسی با آن آشنایی ندارد و از دیدگان گردشگران پنهان مانده است. اگر به دنبال ماجراجویی در صحرا و کمپینگ در دل آسمان پرستاره شب هستید و یا قصد دارید از غارهای اسرارآمیز و جاذبه‌های حیرت‌آور دیدن کنید، پیشنهاد می‌کنیم تعطیلات خود را همراه با تور عمان سپری کنید و تجربیاتی شیرین و ماندگار کسب کنید.

در این گزارش، جاذبه‌های دیدنی عمان به همراه بهترین غذاهای سنتی این کشور و لوکس‌ترین هتل‌های آن بررسی شده است.

بهترین جاذبه های دیدنی عمان

خانه‌ی اوپرا سلطنتی   Royal Opera House: در سال 2011 احداث شد و یکی از دیدنی‌ترین مراکز فرهنگی کشور عمان محسوب می‌شود. اگر دوستدار آشنایی با فرهنگ و هنر کشور عمان هستید، می‌توانید در سفر همراه با تور عمان از خانه‌ی اپرا دیدن کنید. معماری این خانه ترکیبی از طراحی مدرن و سنتی بوده و زندگی تجملاتی مردم عمان را نشان می‌دهد. در آخر گردش روزانه خود در این اپرای سلطنتی می‌توانید به یکی از بهترین کافه‌ها یا رستوران‌های خانه اپرا بروید و با نوش جان کردن یک غذای محلی، با فرهنگ و ذائقه غذایی مردم این کشور بیشتر آشنا شوید.

تور عمان-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

وادی شاب Wadi Shab: عمان دره‌ای شگفت‌انگیز با استخرهای آب‌گرم، چشمه‌های متعدد و یک آبشار مخفی است و یکی از مشهورترین مقاصد طبیعت‌گردی در عمان محسوب می‌شود. گردشگران برای رسیدن به وادی شاب یک سفر دریایی کوتاه همراه با قایق را تجربه خواهند کرد و گذر از رودخانه و تماشای مناظر سرسبز اطراف حسی از آرامش را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

تور عمان-کاماپرس

صحرای واهب Wahib Sands Desert: بهترین مکان برای عاشقان کویرگردی و گذران یک شب عالی در قلب صحرا است. در بخش‌های مختلف این بیابان زیبا، چندین اقامتگاه بومی مجلل با امکانات رفاهی کامل ساخته شده است که در کنار آن گردشگران می‌توانند به تفریحاتی چون موتورسواری در بیابان، آفرودسواری، شترسواری و غیره بپردازند. همچنین، در کنار لذت بردن از تفریحات متعدد موجود در صحرای واهب می‌توان از هنرمندان این منطقه با هدف خرید سوغاتی، بهترین صنایع دستی عمان را تهیه کرد.

اقامت در بهترین هتل های لوکس عمان

هتل چدی مسقط یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره شهر مسقط پایتخت کشور عمان است. این هتل ساحلی با داشتن ساحل اختصاصی و داشتن فاصله 5 دقیقه‌ای از ساحل و امکانات و خدمات لوکس و ویژه میزبان بسیاری از مقامات و سران کشورها از  سراسر دنیا است. معماری این هتل از اصالت و تاریخ قدیمی عمان و مدرنیته امروزی تلفیق شده است و یک فضای لوکس شرقی بی‌نظیر را برای گردشگران پدید آورده است. هتل چدی مسقط به دلیل داشتن استخر، زمین گلف، زمین تنیس، مجموعه ورزشی، قایق سواری، دوچرخه سواری و امکانات تفریحی متعدد و نزدیک بودن به جاذبه‌های دیدنی عمان به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های عمان میان گردشگران تبدیل شده است.

تور عمان

هتل دبلیو مسقط: یکی از بی‌نظیرترین و رویایی‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید اقامت در آن را تجربه کنید. امکانات رفاهی این هتل در سطح جهانی بوده و فضای لوکس و مدرن آن سبب شده تا سکونت در این هتل به یکی از بهترین خاطرات گردشگران در سفر با تور عمان تبدیل شود. در رستوران‌های متنوع این هتل مجلل لذیذترین غذاهای سنتی عمان و غذاهای دریایی و بین‌المللی سرو می‌شود. از جمله تفریحات موجود در این هتل می‌توان به قایق‌رانی، موج‌سواری، غواصی، بولینگ، هتل اسپا، اجرای زنده گروه‌های موسیقی، برگزاری مهمانی‌های شبانه و غیره اشاره کرد.

تجربه بهترین غذای محلی در تور عمان

شووا Shuwa: یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی عمان است که مردمان این کشور آن را در عیدها و جشن‌های خاص خود سرو می‌کنند. مطمئنا خوردن غذایی که پخت آن نزدیک به دو روز زمان برده است، می‌تواند تجربه بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای باشد. این غذا از گوشت کباب بره تهیه شده و طعم بی‌نظیری دارد. این غذا را می‌توان همراه با تور عمان در بهترین رستوران‌های توریستی این کشور تجربه کرد.

تور عمان

مجبوس: یکی از محبوب‌ترین غذاها در میان مردمان عمان و اعراب است که به واسطه طعم بی‌نظیر خود در میان گردشگران نیز طرفداران بسیاری دارد. برای پخت این غذای لذیذ از برنج باسماتی، گوشت مرغ یا بره استفاده می‌شود. این غذا به علت داشتن هل و زعفران زیاد طعم بسیار لذیذی دارد.

مشوی از جمله غذاهای دریایی بسیار خوشمزه در عمان است که در میان مردم جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. مشوی از جمله خوش ‌طعم‌ترین غذاهای دنیا است که برای تهیه آن از ماهی شیر استفاده می‌شود و به علت پخت آن بر روی آتش، طعمی بی‌نظیر به خود می‌گیرد.

بهترین شرایط خرید تور عمان به صورت اقساطی

سفر به کشورهای دیگر و آشنایی با فرهنگ و تاریخ مردمان آن کشور از جمله رویاها و آرزوهای دیرینه هر شخص است که گاهی به علت هزینه‌های بسیار سفر نتوانسته آن را تجربه کند. امروزه بسیاری از آژانس‌های گردشگری با هدف آسان‌تر کردن سفرهای خارجی و داخلی و کسب رضایت گردشگران شرایطی را فراهم آورده‌اند که افراد بتوانند همراه با تورهای گردشگری به کشورهای اروپایی، آسیایی و به ویژه عمان سفر کنند و هزینه‌های سفر را طی چندین ماه به صورت اقساطی بپردازند.

اگر شما هم قصد دارید که همراه با تور عمان یک سفر مقرون به صرفه همراه با شرایط اقساطی را تجربه کنید، می‌توانید با جست‌وجو در وبسایت «لحظه آخر» به آدرس www.Lahzeakhar.com  بهترین تور عمان را متناسب با بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز