بیت کوین دوباره رکورد شکست

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت بیت کوین برای اولین بار از ۴۷ هزار دلار عبور کرد تا رکورد جدیدی به نام این ارز دیجیتال ثبت شود.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین بعد از دو سه روز کاهش قیمت حالا دوباره در مسیری حرکت می کند که باعث شگفتی فعالان بازار ارز دیجیتال شده است. بیت کوین که پرطرفدارترین ارز دیجیتال در دنیاست در ساعات گذشته به ۴۷۸۰۰ دلار رسیده است.

این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۲/۲ درصد رشد قیمت داشته و به گفته کارشناسان این رقم در ساعات آینده بیشتر هم می شود. در حال حاضر قیمت هر بیت کوین بین ۴۷۷۰۰ دلار تا ۴۷۸۴۷ دلار در نوسان است.

بیت کوین در حالی امروز و با گذشت ۹ روز از ماه فوریه به مرز ۴۸ هزار دلار رسیده که ابتدای ماه فوریه 33 هزار دلار قیمت داشت.

ایلان ماسک و کمک به بازار بیت کوین

راز آسمان پایتخت

گفته می شود ورود تسلا به بازار خرید و فروش ارزهای مجازی نقش زیادی در این افزایش قیمت شدید بیت کوین داشته است. شرکت خودروسازی تسلای آمریکا اعلام کرده است که در ماه گذشته ۱/۵ میلیارد دلار بیت کوین خریده است.

پیش از این ایلان ماسک مالک تسلا از بیت کوین تمجید کرده بود و در اظهار نظر کم سابقه ای گفته بود، فکر می کند بیتکوین به زودی به مقبولیت عمومی گسترده ای می رسد. او بیتکوین را ابتکاری بسیار خوب خوانده که آن را دیر کشف کرده است.

همچنین با افزایش مقبولیت رمزارزها، شهردار شهر میامی آمریکا از امکان پرداخت حقوق کارکنان سازمان متبوعش با بیت کوین خبر داده است.

به گزارش بلومبرگ، برخی کارشناسان بازار ارزهای مجازی معتقدند به دلیل افزایش محبوبیت بیت کوین در بین سرمایه‌گذاران و جدی شدن رقابت این ارز دیجیتال با طلا در جذب سرمایه گذاران ممکن است قیمت آن به ۵۰ هزار دلار هم برسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز