بیت کوین به دنبال فتح قله 48 هزار دلاری

بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

بیت کوین همچنان با سرعت در حال پیشروی در کانال‌های بالاتر قیمتی است و به نظر برخی از فعالان و معامله‌گران، رشد نرخ آن در کوتاه مدت متوقف نخواهد شد. حتی گروهی بر این باورند که بیت کوین به زودی در کانال 48 هزار دلاری قرار خواهد گرفت.

کاماپرس در این گزارش سودهای ناشی از افزایش اخیر قیمت بیت کوین را بررسی کرده است.

تحلیل فعالان بازار

در حال حاضر فعالان بازار بیت کوین نسبت به آینده قیمتی این ارز دیجیتال بسیار امیدوارند، زیرا بیت کوین بعد از یک سال توانسته بار دیگر کانال 40 هزار دلاری را باز پس گیرد.

در حال حاضر یک پیش بینی کلی برای بیت کوین مطرح است و آن هم اینکه به نظر فعالان و معامله‌گران، مرز قیمتی 45 هزار دلاری برای بیت کوین بسیار اهمیت دارد و در صورتی که بیت کوین بتواند از این محدوده قیمتی عبور کند، احتمال رشد بیشتر و سریع‌تر آن وجود دارد، اما اگر بیت کوین توان عبور از کانال 45 هزار دلاری را نداشته باشد، امیدواری نسبت به سرعت گیری رشد قیمتی آن کمتر خواهد بود.

بیت کوین-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

سود بیت کوین برای خریداران قدیمی

در صورتی که نرخ بیت کوین در محدوده 48 هزار دلاری قرار گیرد، افرادی که طی سه ماهه نخست سال 2021 یک واحد کامل از این رمزارز را خریداری کرده‌اند، در سود قرار خواهند گرفت. طبق آمار و اطلاعات موجود، تنها چهار درصد از عرضه بیت کوین حدود 48 هزار دلار است.

چه کسی صاحب بیشترین سود شد؟

رشد قیمتی مداوم بیت کوین باعث شده که معامله‌گران خرد و کلانی که این رمزارز را در قیمت‌های پایین خریداری کرده‌اند، به سود برسند. بیشترین سود از رشد قیمتی اخیر بیت کوین به یک نهنگ 3000 تایی مربوط می‌شود. در واقع این سرمایه‌گذار نزدیک به 3000 بیت کوین را به بایننس اضافه کرد که تقریبا 23 میلیون دلار سود خالص داشت. هم اکنون ارزش حدودی این میزان بیت کوین از 132 میلیون دلار بیشتر است.

اخبار و آمارها نشان داده که این نهنگ در یک سال گذشته سه معامله بیت کوین انجام داده که همگی برای وی سودآور بوده است. این سرمایه‌گذار بزرگ، بیشتر بیت کوین‌های خود را در پایین‌ترین قیمت خریداری کرده و اکنون آنها را با نرخ‌های بالایی به فروش رسانده و در مجموع 61 میلیون دلار سود به دست آورده است.

دلیل اهمیت کسب اطلاعات درست درباره قیمت بیت کوین

همانطور که گفته شد، افرادی از خرید و نگهداری بیت کوین سود به دست آورده‌اند که این رمزارز را در قیمت پایین خریداری کرده و هم اکنون مایل به فروش آن هستند. این افراد با اتکا به دانش، اطلاعات و مشاهده قیمت روز بیت کوین و ریسک‌پذیری، اقدام به خرید کردند و اکنون سود خوبی از معاملات خود به دست می‌آورند؛ بنابراین کسب اطلاعات درست اهمیت زیادی دارد که باید برای آن به یک درگاه مطمئن مراجعه کرد. «بیت پین» به آدرس bitpin.ir یک وبسایت مطمئن و به‌روز است که اطلاعات مربوط به بازار رمزارزها و تحلیل‌های مختلف را در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد. این مجموعه شرایط معامله امن انواع رمزارزها را نیز برای متقاضیان فراهم کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز