بهترین گوشت کوب برقی موجود در بازار + قیمت

گوشت کوب‌ برقی به عنوان یک دستیار خوب در آشپزخانه عمل کرده و پخت و پز را راحت کرده است همچنین این محصول باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژی می‌شود. این دستگاه بسیار جمع و جور بوده و حمل آن بسیار آسان است. کار با این دستگاه بسیار راحت بوده به طوری که با فشردن یک دکمه می‌توانید از آن استفاده کنید. این گوشت کوب قادر است موادغذایی مختلف را خرد، له و آسیاب کند. با استفاده از گوشت‌کوب برقی می‌توانید در سریع‌ترین زمان موادغذایی را آماده کنید و از طعم آن در رژیم غذایی خود لذت ببرید.

کاماپرس در این گزارش بهترین گوشت‌کوب‌ برقی موجود در بازار را معرفی و بررسی می‌کند:

1_ گوشت‌کوب برقی گوسونیک مدل GSB-828

دسته این دستگاه طراحی ارگونومیک داشته و به راحتی در دست قرار می‌گیرد. جنس دو تیغه این محصول از استیل ضدزنگ بوده و دوام بالایی دارد. با این گوشت کوب می‌توانید انواع مواد غذایی را پوره و له کنید. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلیت تنظیم سرعت و عملکرد توربو آن اشاره کرد که با فشردن دکمه با حداکثر قدرت و سرعت عمل می‌‌‌‌‌کند. اجزا این گوشت کوب قابل شست‌شو در ماشین ظرفشویی است. موتور 800 واتی این محصول از قدرت بالایی برخوردار بوده و قادر است در سریع‌ترین زمان ممکن مواد را خرد کند. این دستگاه بسیار جمع و جور بوده و برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب است.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 768 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_ گوشت‌کوب برقی اسنوا مدلSHB-SE1200BR

طراحی ارگونومیک دسته این محصول مانع از سرخوردن و لغزش آن در حین کار می‌شود. این دستگاه سه‌کاره بوده و می‌توان از آن به عنوان همزن، گوشت‌کوب و خردکن استفاده کرد. تیغه این گوشت کوب از استیل ضدزنگ بوده و بسیار مقاوم است. موتور قدرتمند 1200 واتی این دستگاه می‌تواند در کمترین زمان موادغذایی را آماده کند. اجزا این محصول قابل شست‌شو در ماشین ظرفشویی است. گنجایش لیوان این گوشت‌کوب 1 لیتر بوده که می‌توان مقدار زیادی از مواد را در آن خرد و له کرد و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. این محصول دو سرعت متوسط و زیاد دارد. این گوشت‌کوب طراحی زیبایی داشته و فضای کمی را اشغال می‌کند.

قیمت این محصول 2 میلیون و 90 هزارتومان است.

3_ گوشت‌کوب برقی مولینکس مدلDD100141 TurboMix

طراحی ارگونومیک این دستگاه باعث شده تا دسته آن به راحتی در دست قرار بگیرد. دو تیغه تیز این محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده و به راحتی شسته می‌شود. این گوشت‌کوب بسیار جمع و جور بوده و می‌توانید با استفاده از دسته بالای گوشت کوب آن را آویزان کنید. ظرفیت لیوان این دستگاه 800 میلی لیتر بوده و از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است. قدرت موتور این محصول بسیار بالا بوده و قادر است در کمترین زمان موادغذایی را آماده کند. با استفاده از این دستگاه می‌توانید انواع غذا، پوره و اسموتی را تهیه کنید. اجزا این گوشت‌کوب قابل شست‌شو در ماشین ظرفشویی است. این محصول تک کاره بوده و نیازهای شما را از یک گوشت‌کوب برآورده می‌کند.

قیمت این محصول 2 میلیون و 100 هزارتومان است.

4_ گوشت‌کوب برقی براون مدل MQ500

دسته این محصول طراحی ارگونومیگ داشته و بسیار خوش‌دست است. این دستگاه با کیفیت ساخت بالا بسیار جمع و جور بوده و برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب است. با موتور قدرتمند 600 واتی این محصول می‌توانید در کمترین زمان موادغذایی سفت و نرم را به راحتی خرد و له کنید. اجزا این گوشت‌کوب قابل شست‌شو در ماشین ظرفشویی است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به عملکرد توربو و موتور بی صدا آن اشاره کرد. فناوری ضدپاشش این محصول محیط اطراف را تمیز نگه می‌دارد. دو تیغه این گوشت‌کوب از استیل ضد زنگ بوده و دوام بالایی دارد. گنجایش لیوان این دستگاه 600 میلی لیتر بوده و بدنه محکمی دارد.

قیمت این محصول 2 میلیون و 575 هزارتومان است.

5_گوشت‌کوب برقی بوش مدل MSM67160

طراحی ارگونومیک این دستگاه مانع از سرخوردن و لغزش آن شده و به راحتی در دست قرار می‌گیرد. این محصول با زیبایی و طراحی با کیفیت خود مناسب استفاده در آشپزخانه‌های مدرن است. چهار تیغه این گوشت‌کوب از استیل ضدزنگ ساخته شده و قادر است مواد غذایی مختلف را در کمترین زمان آسیاب، مخلوط و خرد کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به موتور کم صدا با لرزش کم و عمکرد توربو آن اشاره کرد. اجزا این دستگاه قابل شست‌شو در ماشین ظرفشویی است. این گوشت‌کوب 12 سرعت مختلف داشته که در صفحه ال ای دی بالای دسته نشان داده می‌شود. با این محصول می‌توانید موادغذایی را له کنید و هم بزنید. قابلیت AntiSplash این دستگاه مانع از پاشش غذا به اطراف می‌شود. موتور این گوشت‌کوب 750 واتی است که می‌تواند در سریع‌ترین زمان مواد غذایی را آماده کند.

قیمت این محصول 4 میلیون و 398 هزارتومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : بستدیجی شهرلوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز