بهترین کولر گازی ایستاده تراست توان تبرید

کولرگازی ایستاده-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

تراست یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید کولر‌های گازی ایستاده و اسپلیت در بازار جهانی است.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی پرفروش‌ترین کولرهای گازی اسپلیت تراست توان تبرید tavantabrid.com می‌پردازد.

1- کولر گازی ایستاده trust توان تبرید؛ سرد تروپیکال 32000

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 61 میلیون و 900 هزار تومان است. بدنه کولر گازی ایستاده تراست از جنس ورقه فولاد الکترولیتی همراه با پوشش ضد زنگ تشکیل شده است. این دستگاه مجهز به ریموت کنترل و تراشه پرسرعت DSP است که تغییرات دما را بیست برابر سریعتر از یک دستگاه تهویه مطبوع انجام می‌دهد. این اسپلیت تک فاز ویژه مناطق گرمسیر ومعتدل و قابل استفاده در فروشگاه‌ها، اماکن تجاری و اداری است. این محصول دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه ضمانت برای سایر قطعات است.

2- کولر گازی ایستاده trust توان تبرید؛ 60 هزار مدل TMSG 60HT31

قیمت این محصول 113 میلیون تومان است. این دستگاه علاوه بر طراحی زیبا، دارای عملکردی آرام و بی صدا است. این اسپلیت از گاز مبرد R410، برچسب انرژی B و برق سه فاز بهره می برد. این محصول در تامین سرما و گرما برای مساحت 85 متر مربع مناسب است. برای مثال شما می‌توانید از آن در پذیرایی‌های بزرگ، لابی‌های هتل، کافه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استفاده کنید. این اسپلیت مجهز به قابلیت توربو است که با سرعت بالاتری محیط را خنک می‌کند. این محصول دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه ضمانت برای سایر قطعات است.

کولرگازی ایستاده-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

3- کولر گازی ایستاده trust توان تبرید؛  100 هزار مدل TMSN100HT3C

قیمت این محصول 192 میلیون و 900 هزار تومان است. این اسپلیت با داشتن قابلیت سرمایش و گرمایش قابل استفاده در تمامی فصول سال است. این دستگاه از جمله سیستم‌های تصویه مطبوع به‌شمار می‌رود که فضا اطراف را تصفیه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این سیستم مجهز بودن به ریموت است که به کاربران این امکان را می‌دهد که از راه دور این سیستم را کنترل کنند. این مدل قابل استفاده در مناطق معتدل و گرمسیر و اماکن عمومی با متراژ بالا مثل سالن‌های ورزشی، سالن‌های اجتماعات، تالارهای پذیرایی، مساجد و غیره نیز است.

برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات فوق در ایران به tavantabrid.com (سایت شعبه مرکزی تراست در ایران) مراجعه یا با شماره 09120700520  تماس بگیرید.

نکاتی که برای خرید کولرگازی اسپلیت دیواری باید به آن توجه داشت؛

کولر دیواری و کولر گازی ایستاده از نظر ابعاد، کاربرد در محیط، قدرت سرمایش و گرمایش، میزان مصرف انرژی و سطح صدایی که تولید می‌کنند، از یکدیگر متفاوت می‌شوند.

کولر دیواری‌ از دو بخش جداگانه، واحد داخلی (که در فضای خانه نصب می‌شود) و واحد خارجی (واحد فشار قوی که در فضای بیرون از خانه نصب می‌شود) تشکیل شده است. اسپلیت به دلیل نصب جداگانه واحد داخلی و خارجی، فضای کمی از محیط را اشغال می‌کند. بنابراین، می‌تواند برای نصب در محیط‌های کوچک گزینه بسیار مناسبی باشد. در حالی که کولر گازی ایستاده به دلیل داشتن هر دو واحد داخلی و خارجی در یک بدنه، فضای بزرگتری از محیط را اشغال می‌کند و به فضای بیشتری برای نصب احتیاج دارد.

استفاده از کولرهای دیواری در فضاهای بزرگ همچون اماکن تجاری، تفریحی، ورزشی، مساجد و غیره علاوه بر اینکه مصرف انرژی بیشتری به همراه دارد، رضایت خاطر افراد را نیز جلب نمی‌کند. از جمله مزایای استفاده از کولر گازی ایستاده توان سرمایش و گرمایش بالای آن در فضاهای بزرگ است که علاوه بر مقرون به صرفه بودن، انرژی کمتری نیز صرف می‌کنند.

کولر گازی ایستاده به دلیل قرار گرفتن بر روی زمین فرایند خنک کردن محیط را از ارتفاع پایین انجام می‌دهد. بنابراین، با عملکرد سریع‌تری که دارند محیط را زودتر خنک می‌کنند. همچنین، کولر گازی ایستاده قابل جابه‌جایی در محیط هستند و می‌توان آن را از نقطه‌ای به نقطه دیگر انتقال داد. در صورتی که کولرگازی دیواری تنها بر روی یک نقطه از دیوار نصب می‌شوند و امکان جابه‌جایی آسان برای آن فراهم نیست.

کولرگازی ایستاده به دلیل برخورداری از فن دمنده قوی‌تر و بزرگ‌تر صدای بیشتری نسبت به کولر گازی دیواری تولید می‌کند. بنابراین، بهتر است از آن در مکان‌های شلوغ و پر تردد استفاده شود. یکی از تمایز کولر گازی ایستاده و دیواری به قدرت سرمایش و برودت آنها باز می‌گردد. کولر گازی ایستاده به دلیل برخوداری از کمپرسور قوی‌تر، نسبت به کولر گازی دیواری توان بیشتری در خنک کردن محیط دارد.

همچنین، کولرهای گازی‌ ایستاده قابلیت پخش باد گرم و سرد در چهار جهت و حتی پخش سرما و گرما تا فضایی دورتر را نیز دارند. فیلتر‌های موجود در اسپلیت‌ها علاوه بر تصفیه هوا، فضا را نیز یون زدایی می‌کنند.

تراست یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید کولر‌های گازی ایستاده و اسپلیت در بازار جهانی است.

کولرگازی ایستاده-کاماپرس

آشنایی بیشتر با توان تبرید

شرکت توان تبرید آریا گستر، شعبه مرکزی و نماینده رسمی خرید و فروش محصولات تراست (توان تبرید) در بازار ایران است. این مجموعه به فروش انواع محصولات تهویه مطبوع از جمله کولر گازی اسپلیت، فن کویل، مینی چیلر، داکت اسپلیت، چیل، هواساز، اسپلیت کاستی و VRF می پردازد.

شرکت توان تبرید در شهر شیراز واقع است و در سایر شهر‌ها نمایندگی‌های تراست آماده خدمات رسانی به مشتریان و خریداران هستند. همچنین کلیه محصولات تراست تحت پوشش گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت توانگر اعتماد پاسارگارد است، این شرکت کمپرسور موجود در کولرهای گازی ایستاده را به مدت 5 سال و قطعات آن را به مدت 18 ماه ضمانت می‌کند.

راه‌های ارتباطی با شرکت توان تبرید برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر از طریق شماره تماس 01732304400 و یا از طریق ایمیل ارتباطی tavantabrid@gmail.com است.

انتهای پیام

مرتبط با : توان تبرید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز