بهترین قیمت خرید سیستم گرمایش تابشی

لست سکند

گرم کردن سالن‌های بزرگ مانند کارگاه‌ها یا گلخانه‌ها کار نسبتاً دشواری است. این کار با استفاده از سیستم‌های گرمایش هم‌رفتی، صرفه اقتصادی نداشته و باعث افزایش مصرف سوخت نیز خواهد شد. اما سوال اصلی این است که بهترین روش برای گرم کردن چنین فضاهایی چیست؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سیستم‌های گرمایش تابشی یک سیستم کارآمد برای انتقال گرما از طریق سقف، دیوار یا کف است. این سیستم‌ها، گرما را از طریق انتقال مستقیم به محیط و اجسام منتقل می‌کنند و به همین دلیل، بهره‌وری بسیار بالایی دارند. به علاوه، استفاده از جت هیتر و هیتر کارگاهی برای گرم کردن محیط‌های بزرگ نیز مزایای منحصر به فردی دارد. در ادامه، هر یک از این سیستم‌ها و ویژگی‌های آنها معرفی خواهد شد.

چرا باید از سیستم گرمایش تابشی استفاده کرد؟

اغلب سیستم‌های متداول گرمایشی توانایی گرم کردن یکنواخت فضا را ندارند. به همین دلیل، همیشه برخی قسمت‌ها و به خصوص کف اتاق یا سالن سرد باقی می‌ماند. اما سیستم گرمایش تابشی قابلیت نصب در سقف، دیوار و کف سالن را دارد و همین امر موجب می‌شود تا تمامی فضا به صورت یکسان و یکنواخت گرم شود. این روش بهترین گزینه برای گرم کردن خانه‌هایی با سقف‌های بلند و یا اتاق‌های بزرگ به شمار می‌رود.

راز آسمان پایتخت

 

یکی دیگر از مزایای استفاده از سیستم گرمایش تابشی، صرفه‌جویی حداکثری این سیستم‌ها در مصرف انرژی است. به همین دلیل، استفاده از این سیستم به لحاظ اقتصادی نیز بسیار به صرفه‌تر از سیستم‌های گرمایشی مبتنی بر مشعل بوده و انرژی کمتری را نیز هدر می‌دهد.

عملکرد بدون صدا، بهره‌وری بالا، عدم تولید گرد و غبار و فراهم کردن رفاه و آسایش افراد از دیگر مزایای استفاده از سیستم گرمایش تابشی محسوب می‌شود.

معرفی جت هیتر و کاربرد آن

جیت هیتر دستگاهی است که گرمای مورد نیاز محیط را با کمک فرآیند داغ شدن المنت‌ها انجام می‌دهد. این دستگاه انواع مختلفی دارد و جت هیتر دو موتوره یکی از کارآمدترین انواع آن است. از جت هیتر دو موتوره می‌توان برای گرم کردن محیط‌های صنعتی و غیر صنعتی استفاده کرد.

این دستگاه از دو موتور و شعله ساخته شده است و گرما را به صورت دمنده به محیط وارد می‌کند. این نوع عملکرد باعث می‌شود تا اکسیژن موجود در محیط کاهش پیدا نکند. جت هیترها با توجه به نوع سوخت و انرژی مصرفی نیز به انواع مختلفی تقسیم شده و قدرت متفاوتی با یکدیگر دارند.

از مزایای استفاده از جت هیتر برای مصارف صنعتی و غیر صنعتی می‌توان به آلودگی کمتر، تخلیه گازهای ناشی از احتراق توسط دودکش، تخلیه ذرات ریز، توان حرارتی بالا و مصرف پاییت الکتریسیته اشاره کرد.

هیتر کارگاهی چیست؟

اغلب هیترها یا بخاری‌های کارگاهی در اندازه‌های بسیار بزرگ برای تامین انرژی گرمایی محیط‌هایی مانند مرغداری، کارخانه‌ها و سوله‌ها تولید می‌شوند. این دستگاه به کوره‌های هوای گرم نیز معروف بوده و توان حرارتی بسیار بالایی دارند. هیترهای کارگاهی را می‌توان بر اساس نوع سوخت مصرفی به انواع مختلفی چون هیتر کارگاهی گازی، گازوئیلی، نفتی و برقی تقسیم کرد. همچنین، این دستگاه با توجه به مجهز بودن به فن یا دودکش نیز در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شود.

استفاده از هیتر کارگاهی موجب صرفه‌جویی در مصرف سوخت خواهد شد. این دستگاه‌ها طراحی استانداردی داشته و به همین دلیل می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، محیط را گرم کنند.

خرید سیستم‌های گرمایشی با قیمت و کیفیت مناسب

شرکت صنعتی و تولیدی اخگرتابش بیش از ده سال در زمینه تاسیسات گرمایشی و سرمایشی صنعتی، تجاری و مسکونی سابقه فعالیت داشته و پروژه‌های بزرگی را مراکزی چون شرکت ایران دلکو، دانشگاه علوم پزشکی سنندج و شرکت سیماران به انجام رسانده است. اخگرتابش علاوه بر فروش محصولات، خدماتی مانند تعمیر، آموزش، طراحی و اجرا را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. دو سال ضمانت قطعات، تعمیر و کالیبراسیون دوره‌ای رایگان، آموزش راهبری، نگهداری یا تعمیر محصولات به کاربران از دیگر خدمات ویژه این مجموعه به مشتریان است.

انتهای پیام

مرتبط با : اخگر تابش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز