بهترین سایت برای خرید از آمازون امارات

خرید از امازون-کاماپرس

خرید از آمازون به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین در سطح بین‌المللی برای ایرانی‌ها به‌واسطه تحریم‌ها با دشواری همراه است. از این رو، بهترین گزینه برای خرید از آمازون در ایران ، استفاده از خدمات شرکت‌ها و سایت‌های واسطه است.

به گزارش کاماپرس، افتتاح شعبه امارات آمازون در کنار دیگر شعبه‌های این شرکت در کشورهای بزرگ دنیا از جمله انگلیس‌، آلمان‌، کانادا‌، فرانسه‌، ایتالیا‌ و غیره، شرایط خرید از این مجموعه را برای ایرانی‌ها آسان‌تر کرده است. با این حال خرید از آمازون امارات نیز با مشکلاتی چون نداشتن ارسال مستقیم به ایران و پرداخت ارزی روبه‌رو است. از این رو، برخی از سایت‌ها و شرکت‌های ایرانی با ایفای نقش واسطه، سفارش‌های افراد ساکن ایران را در آمازون ثبت کرده و به‌دست آن‌ها می‌رسانند. کاماپرس در ادامه به معرفی سایت معتبر برای خرید از آمازون امارات می‌پردازد.

خرید از آمازون چه مزایایی دارد؟

سایت آمازون یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در سراسر دنیا است که بیش از صدها میلیون کالا و محصول متنوع را در قیمت و کیفیت‌های گوناگون در سراسر دنیا ارائه می‌کند. این شرکت دارای چندین شعبه در کشورهای بزرگ دنیا مانند انگلیس‌، آلمان‌، کانادا‌، فرانسه‌، ایتالیا‌، اسپانیا، ژاپن و چین است. تاسیس شعبه امارات آمازون در کشور دبی، خرید از این مجموعه را برای ایرانی‌ها به یک گزینه به‌صرفه تبدیل کرده است.

از جمله مزایای خرید از آمازون امارات در ایران می‌توان به تنوع و کیفیت محصولات، قیمت‌های بسیار متنوع و مناسب، امکان خرید عمده، قابلیت خرید کالاهای دست دوم و استوک با کیفیت بالا و غیره اشاره کرد. ضمن این‌که خرید از آمازون امارات موجب شده تا سفارش‌ها با هزینه بسیار پایین و در مدت زمان کوتاه به دست مشتریان برسد.

کدام کالاها را از آمازون بخریم؟

شما می‌توانید انواع کالاها و محصولات از هر برند و مارکی را در سایت آمازون خریداری کنید. با این حال خرید برخی از محصولات در آمازون سود بیشتری دارد. از جمله کالاهای پرسود در آمازون می‌توان به انواع لوازم الکترونیکی مانند لپ تاپ، دوربین‌ و تجهیزات صوتی، کالاهای آرایشی و بهداشتی مانند انواع عطر، لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو و محصولات بهداشتی مختلف، کتاب‌های الکترونیکی و چاپی و لوازم التحریر و همچنین لوازم خانگی و دکوراسیون منزل اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

خرید از آمازون-کاماپرس

بهترین روش برای خرید از آمازون کدام است؟

متاسفانه به‌واسطه تحریم‌ها و محدودیت‌ها علیه ایران، شرکت آمازون در ایران ارسال مستقیم نداشته و خریداران ایرانی برای خرید از این فروشگاه، باید دارای یک آدرس معتبر در خارج از کشور باشند. علاوه بر این، خرید مستقیم از آمازون در ایران در زمینه پرداخت ارزی مبلغ سفارش‌ها نیز با چالش روبه‌رو است. از این رو، بهترین گزینه برای خرید از آمازون امارات در ایران، خرید از طریق سایت‌ها و شرکت‌های واسطه داخلی است.

خرید از آمازون از طریق سایت‌های واسطه

در حال حاضر، برخی از شرکت‌ها و سایت‌های ایرانی به‌عنوان واسطه میان خریداران و سایت آمازون عمل کرده و امکان خرید از این مجموعه را فراهم می‌کنند. در واقع با استفاده از خدمات این سایت‌ها، می‌توانید محصول موردنظر خود را در فروشگاه اینترنتی آمازون انتخاب کرده و ثبت نهایی سفارش و پرداخت را به سایت‌های واسطه بسپارید.

با وجود این، در هنگام خرید از سایت‌های واسطه، حتما توجه داشته باشید که سایت موردنظر، معتبر و قابل اطمینان باشد. چرا که ممکن است سایت موردنظر پول هنگفتی بابت خرید از شما گرفته یا حتی کالاهای مرجوعی را به‌عنوان کالای نو به دست شما برساند.

بهترین سایت برای خرید از آمازون کدام است؟

مجموعه کاوان تامین یکی از شرکت‌های تخصصی و معتبری است که خدمات ویژه‌ای را برای خرید مستقیم از فروشگاه‌های بزرگ مانند آمازون، علی بابا و علی اکسپرس برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

خرید از آمازون امارات از طریق کاوان تامین به این‌صورت است که محصول موردنظر خود را در آمازون انتخاب کرده و لینک کالا به‌علاوه اطلاعات موردنیاز مانند جمع قیمت آن در آمازون و غیره را در بخش مربوطه در وبسایت کاوان تامین وارد کرده و سفارش خود را ثبت می‌کنید. سفارش شما تا کمتر از 24 ساعت در سایت اصلی آمازون ثبت و پرداخت شده و در مدت زمان حدودی 1 تا 4 هفته پس از تحویل به دفتر امارات، به دست شما می‌رسد.

کاوان تامین

کاوان تامین یک مجموعه باتجربه است که پس از 20 سال فعالیت در راستای تسهیل ارتباط میان تولیدکنندگان چینی با واردکنندگان ایرانی، اقدام به ارائه انواع خدمات آنلاین کرده است. از جمله خدمات آنلاین این مجموعه می‌توان به منبع یابی و ثبت سفارش، پرداخت حواله یوان، خدمات حمل بار به صورت درب تا درب، ترخیص کالا، استعلام قیمت و اعتبارسنجی شرکت‌ها و اخذ نمایندگی و مشاوره تخصصی بازرگانی اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : کاوان تامین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین سایت برای خرید از آمازون امارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز