بهترین روش کسب درآمد از کوین مارکت کپ

لست سکند

وبسایت کوین مارکت کپ که از سال 2013 در نیویورک تأسیس شد اطلاعات و داده‌های مختلف در حوزه بازار ارز دیجیتال را ارائه می‌کند. با توجه به بخش‌های مختلف این سایت و برنامه‌های آن امکان کسب درآمد از کوین مارکت کپ نیز فراهم شده است.

در این گزارش کاماپرس روش‌های مختلف کسب درآمد از وبسایت کوین مارکت کپ را معرفی و بررسی می‌کند.

کسب درآمد از کوین مارکت کپ اِرن

کوین مارکت کپ اِرن برنامه‌ای آموزشی است که به خاطر تماشای محتواهای آموزشی به کاربران ارز دیجیتال رایگان می‌دهد. زمانی که کاربر در یک برنامه آموزشی شرکت می‌کند، باید در آزمون آن نمره لازم را کسب کرده و تعدادی تسک دیگر را انجام دهد تا توکن‌های رایگان را دریافت کند. تمام محتواهای دوره‌ها کاملا با اهداف آموزشی تدوین شده و هیچ‌گونه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های خاص در این محتواها یافت نمی‌شود.

برای شرکت در این دوره‌ها کاربر باید یک اکانت کوین مارکت کپ داشته باشد و هر فرد فقط یکبار مجاز به شرکت در کمپین‌ها است.

کوین مارکت-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

کسب درآمد از کوین مارکت کپ با ایردراپ

یکی از روش‌های کسب درآمد از کوین مارکت کپ شرکت در ایردراپ‌ها است. ایردراپ‌ها شکلی از قرعه‌کشی هستند که کاربران با انجام برخی تسک‌ها ساده در آن شرکت داده می‌شوند. سایت کوین مارکت کپ بخشی با عنوان ایردراپ دارد. این بخش مرجعی کامل، جامع و مهم از ایردراپ‌ها و جزئیات مربوط به آنها است. جزئیات مهمی مانند نحوه شرکت در ایردراپ، زمان شروع، زمان پایان و غیره در این بخش ذکر شده‌اند. کاربران می‌توانند با مشاهده ایردراپ‌ها و شرکت در آنها شانس خود را برای دریافت ارز دیجیتال رایگان امتحان کنند. برخی بازی‌ها نیز در این قسمت وجود دارند که با انجام دادن تسک مشخص بازی در ایردراپ شرکت داده می‌شوید.

دریافت ان‌اف‌تی رایگان از کوین مارکت کپ

دیگر روش کسب درآمد از کوین مارکت کپ، چک کردن هر روزه این سایت و دریافت الماس است. این وبسایت به کاربران وفادار خود الماس‌های رایگانی اعطا می‌‌کند که می‌توان از آنها برای خرید ان‌اف‌تی استفاده کرد. به جز چک کردن هر روزه سایت، کوین مارکت کپ تعدادی تسک‌های روزانه نیز تعریف کرده که کاربر در ازای انجام آنها تعدادی الماس دریافت می‌کند.

الماس‌های جمع‌آوری شده را می‌توان در بخش فروشگاه خرج کرد و با آن ان‌اف‌تی، گیفت کارت و غیره خریداری کرد. نحوه استفاده از هر آیتم در همان بخش ذکر شده است. هم‌چنین آیتم‌های خریداری شده را می‌توان در کیف‌پول دیجیتال ذخیره و نگهداری کرد.

استفاده از دیتاهای کوین مارکت کپ

همانطور که گفته شد این وبسایت اطلاعات مفید و به روزی را به اشتراک می‌گذارد. تریدرها می‌توانند با استفاده از دیتاهای این سایت مانند پیش‌بینی‌ها و نمودارها و جداول تحلیلی دست به سرمایه‌گذاری زده و از این طریق درآمد کسب کنند. به‌علاوه کامیونیتی این سایت بخش مهمی است که کاربران نظرات خود را به اشتراک گذاشته و تحلیل‌های مفیدی را منتشر می‌کنند که می‌تواند روشی برای کسب درآمد از کوین مارکت کپ باشد.

کوینینو؛ مرجعی مطمئن برای سرمایه‌گذاری در کریپتو

کوینینو یک پلتفرم مبادله و کیف پول ارز دیجیتال است که با ارائه کتابخانه‌ای گسترده از انواع رمزارزها توانسته خدمات مفیدی به سرمایه‌گذاران این بازار ارائه کند. این پلتفرم با امنیت و سرعت بالایی که دارد بستری مناسب برای تریدرها فراهم کرده است. به علاوه کوینینو برای اولین بار امکان معامله پیشرفته را برای کاربران فراهم کرده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت کوینینو از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : کوینینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز