بهترین روش واردات از کشور چین کدام است؟

لست سکند

کشور چین طی چند سال گذشته توانسته به یکی از قطب‌های صادرات کالا تبدیل شود. کشورهای مختلف حتی از قاره اروپا و آمریکا واردکننده کالاهای متنوع از چین هستند. تجار برای داشتن تجربه موفق در زمینه واردات از چین باید روش مناسب را پیش بگیرند تا این تجارت برای آن‌ها سودآور باشد.

به گزارش کاماپرس، افراد زیادی هنگام خرید محصولات مصرفی معمولی به کشور مبدا ساخت آن توجه می‌کنند. در حال حاضر بیشتر محصولات بازارهای مختلف چینی است و مردم کشورهای زیادی مصرف کننده تولیدات این کشور هستند. محصولات تولید شده در کشور چین به دلیل هزینه ساخت کم، تنوع بالا، حمل و نقل آسان و با هزینه پایین، ام اُ کیو کم و ارزان برای خرید عمده و پایین بودن هزینه سفارش محصولات در آن مورد توجه تجار قرار گرفته‌اند. واردات از چین با وجود مزایای زیاد و فرآیند نسبتا آسان اما حساس است و باید شناخت کافی در این خصوص را به دست آورد.

مرحله به مرحله فرآیند واردات از چین

ابتدا باید افراد به منظور واردات از چین با قوانین کشور و قانون‌های تجاری چین آشنایی داشته باشند تا امکان تجارت از این منطقه فراهم شود.

بعد از آشنایی با قوانین و مقررات کشورهای مبدا و مقصد، نوبت به انتخاب یک محصول مناسب برای واردات می‌رسد. تجار باید به کالاهایی توجه کنند که کم هزینه، دارای کیفیت مناسب و متناسب با نیازهای روز مردم هستند. به این منظور امکان پرس و جو از افراد باسابقه در این حوزه وجود دارد.

بعد از پیدا کردن محصول مناسب برای واردات، تاجران باید به دنبال تامین کننده عمده فروشی کالای مورد نظر خود از چین باشند و هزینه تمام شده واردات را محاسبه کنند. این کار بسیار تخصصی است و در صورتی که تاجران به تازگی وارد این حوزه شده باشند باید از موسسات یا اهل فن آن کمک بگیرند.

راز آسمان پایتخت

با اتمام این مراحل و بعد از تایید سفارش خرید و ارائه فاکتور، باید بهترین راه برای حمل کالاها تا کشور مقصد انتخاب شود. گاهی محصولات سفارش داده شده جزئی و کوچک هستند و از طریق بار هواپیما امکان انتقال آن‌ها وجود دارد. در برخی مواقع نیز به دلیل زیاد بودن تعداد محصولات بهتر است آن‌ها را از طریق دریایی به کشور مقصد رساند. زمان ارسال کالاها و محصولات با توجه به روش انتخابی متفاوت است و بین سه روز تا سه ماه تغییر می‌کند.

در نهایت تاجران باید روند انتقال محموله خود را دنبال کنند و فرآیند گمرکی را به درستی انجام دهند تا کالاها و محصولات بدون کمترین هزینه اضافی و آسیب دیدگی به دست آن‌ها برسد.

واردات کالا از چین-کاماپرس

همراه دژ؛ همراه با تاجران در تمامی مراحل واردات

معمولا انجام هر یک از این فرآیندها به سابقه و زمان زیادی احتیاج دارد و افراد تازه کار و کسانی که مشغله زیادی دارند برای انجام آن‌ها با چالش مواجه می‌شوند به همین دلیل همواره به تجار توصیه می‌شود برای واردات از چین از شرکت معتبر همراه دژ کمک بگیرند.

همراه دژ یکی از شرکت‌های باتجربه در حوزه صادرات و واردات کالا ها و محصولات مختلف است که محموله مورد نظر تجار را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به دست آن‌ها می‌رساند.

افراد در هر یک از مراحل واردات اعم از صدور پروفرمای حمل، انعقاد قرارداد حمل با صاحبان کالا، بسته بندی بار، انبارداری، گرفتن مشاوره در مورد حمل و نقل کالاها، انجام تسویه حساب با طرفین قرارداد، اخذ بیمه باربری، دریافت تحویل کالا در مقصد نهایی و… امکان مراجعه به شرکت بازرگانی همراه دژ و استفاده از خدمات آن را دارند.

در صورتی که فردی مایل به گرفتن مشاوره از کارشناسان این مجموعه باشد کافی است با این مجموعه تماس بگیرد تا راهنمایی‌های لازم به وی ارائه شود.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه دژ ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز