بهترین راه مهاجرت به آمریکا ؛ قطب اقتصادی و رفاهی جهان

لست سکند

خیلی از متقاضیان مهاجرت مایلند به کشورهای آمریکایی بروند. مهاجرت به آمریکا به دلیل شرایط و امکانات برتر این کشور مورد توجه متقاضیان است. دریافت ویزای تحصیلی آمریکا یکی از روش‌های متداول مهاجرت به این کشور است و بسیاری از متقاضیان ویزای این کشور، روش مذکور را انتخاب می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کشور آمریکا به دلیل داشتن اقتصاد قوی و بیشترین تولید ناخالص داخلی یکی از کشورهای مهم جهان است که امروزه بسیاری از مهاجران به این کشور به دید یک فرصت مناسب می‌نگرند. هم اکنون دلار بیشترین ارزش را در بین دیگر ارزهای معتبر جهان دارد و قیمت بسیاری از کالاهای مهم جهانی براین اساس سنجیده می‌شود. روش‌های مختلفی برای مهاجرت به این کشور بسیار پرمتقاضی وجود دارد. لاتاری، اخذ ویزای تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و …. از جمله این روش‌ها است. در ادامه روش‌های معتبر و پرمخاطب مهاجرت به آمریکا بیان خواهد شد.

ویزای تحصیلی آمریکا

افرادی که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند رفتن به این کشور از طریق دریافت ویزای تحصیلی یکی از روش‌های مناسب است. افراد برای هر مهاجرت به آمریکا در هر مقطع تحصیلی باید در سن مناسب اقدام کرده و حداقل فاصله بین مدت زمان اتمام تحصیلات با تقاضای مهاجرت وی بیفتاد تا شانس اخذ ویزای تحصیلی بیشتر شود. متوسط شهریه و هزینه‌های دانشگاهی دوره‌های دو ساله در آمریکا 3 هزار و 660 دلار اعلام شده است. معروف‌‌ترین دانشگاه‌های آمریکا استنفورد، ماساچوست، شیکاگو و … هستند.

داشتن پاسپورت معتبر با اعتبار شش ماهه بیشتر از دوره تحصیل، تکمیل فرم دی اس-160، رسید پرداخت حق صدور ویزا، یک قطعه عکس مطابق ضوابط، گواهی معتبر تسلط به زبان انگلیسی، ترجمه کلیه مدارک و سوابق تحصیلی، گواهی تمکن مالی، انگیزه نامه متقاضی از تحصیل در کشور آمریکا و … برای درخواست ویزای تحصیلی آمریکا ضروری است.

راز آسمان پایتخت

افرادی که مایل به دریافت ویزای تحصیلی آمریکا هستند باید مدارک لازم برای تمکن مالی را ارائه دهند. این مدارک شامل مدرک‌های مربوط به دریافت حمایت از طرف حامیان مالی، گواهی تمکن از طریق اسناد مالی از بانک، مدارک ثابت کننده دریافت بورسیه و گواهی مالی نشان دهنده درآمد مشخص فرد در سال است.

دریافت ویزای کاری آمریکا

آمریکا صنعتی‌ترین کشور دنیا بوده و بزرگ‌ترین اقتصاد جهان را دارد. این کشور به دلیل موارد مذکور دارای بازار شغلی بزرگ است و افراد زیادی در این منطقه مشغول به کار هستند. به همین دلیل خیلی افراد مایلند به عنوان نیروی کار در این کشور حضور داشته باشند و به آن مهاجرت کنند. از طرفی دولت آمریکا به منظور جذب نیروی کار فعال بیشترین نوع ویزا را در این خصوص در نظر گرفته است. ویزای کاری اچ 1-بی برای نیروی کار ماهر، ویزای اچ2-بی برای کارهای موقت، ویزای ای بی3 برای نیروی کار غیرماهر است. پرستاری، توسعه دهنده شبکه، مهندسی نرم افزار، ماما، پزشک متخصص، پرستاری سالمندان، مهندسی الکترونیک و مشاور بخش کودکان به همراه بسیاری مشاغل دیگر مورد توجه دولت آمریکا هستند.

مهاجرت به آمریکا از راه سرمایه گذاری

کشور آمریکا یکی از بهترین مقاصد سرمایه گذاری خارجی‌ها محسوب می‌شود. دولت آمریکا از سرمایه گذاری اتباع خارجی در مناطق مختلف این کشور استقبال می‌کند. به همین دلیل نیز ویزایی با نام ای بی 5 را برای آنان در نظر گرفته که براساس ضوابط خاصی به صدور آن می‌پردازد.

رویدادهای سرمایه گذاری منطقه‌ای با 500 هزار دلار، سرمایه گذاری مستقیم با 500 هزار دلار و سرمایه گذاری کاری ای2 از انواع ویزاهای سرمایه گذاری این کشور محسوب می‌شوند. افرادی خواهان دریافت این ویزا هستند به مدرک زبان یا سوابق مدیریتی احتیاجی ندارند. افرادی که ویزای ای بی 2 را دریافت کنند، بعد از سپری کردن شرایطی امکان دریافت اقامت دائم را خواهند داشت.

بررسی دقیق پرونده‌های مهاجرتی آمریکا در موسسه سفیران سروش سعادت

افرادی که مایل به مهاجرت به آمریکا هستند بهتر است برای این کار به یک موسسه کاربلد مراجعه کنند. زیرا مهاجرت به کشور آمریکا به دلیل تعداد مخاطبان زیاد و شرایط موجود کار چندان آسانی نیست و باید صفر تا صد آن با مشورت از مشاوران متخصص یا وکلای خبره انجام شود، وگرنه احتمال رد شدن درخواست بالا خواهد رفت.

موسسه سفیران سروش سعادت یک مجموعه معتبر در خصوص اخذ ویزای تحصیلی ، کاری و … کشورهای اروپایی و آمریکایی است. افرادی که مایل به دریافت ویزای تحصیلی آمریکا دارند با دیگر روش‌های مهاجرتی به این کشور را مناسب می‌دانند ابتدا باید با وکیل مخصوص و کاربلد این حوزه در موسسه سفیران سروش مشورت کرده و سپس بهترین روش مهاجرتی را برگزینند.

این مجموعه معتقد است که باید پرونده مهاجرتی متقاضیان توسط وکلای خبره مخصوصی بررسی شود. زیرا این کار امکان موفقیت پرونده‌های مهاجرتی را بالا خواهد برد. این مجموعه کار بررسی شرایط مهاجرتی متقاضیان را با ضمانت انجام داده و در صورت عدم موفقیت در اخذ اقامت کل مبلغ پرداختی را عودت خواهد داد. تاکنون 90 درصد پرونده‌های مورد بررسی در این مجموعه به نتیجه مطلوبی رسیده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفیران سروش سعادت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز