بهترین راهنما برای خرید رنگ مو + معرفی چند برند محبوب

لست سکند

یکی از مهم‌ترین و البته حساس‌ترین بخش‌های آرایش برای خانم‌ها، رنگ مو است. روزهای پایان سال، بسیاری از خانم‌ها به دنبال رنگ کردن مو بوده و به همین دلیل، فروشگاه‌های آرایشی و آرایشگاه‌ها بسیار شلوغ است. اما چه این کار در خانه انجام شود و چه در سالن‌های آرایش، باید همیشه از بهترین مواد برای رنگ مو استفاده کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ آرایشی و بهداشتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بالای رنگ مو و یا مبالغ کلان برخی آرایشگران همیشه به معنای کیفیت خوب مواد و عملکرد آن نیست. به همین دلیل، عدم توجه به نکات مهم در هنگام خرید رنگ مو و استفاده از مواد نامرغوب باعث می‌شود تا آسیب شدیدی به موها وارد شود. در ادامه، به بررسی این نکات مهم پرداخته و چند رنگ موی با کیفیت و پرطرفدار معرفی خواهد شد.

به ترکیبات رنگ مو دقت کنید

بدون شک، ترکیبات و فرمولاسیون مهم‌ترین عاملی است که باید برای خرید رنگ مو به آن توجه کرد. این ترکیبات بر روی بروشور یا جعبه رنگ مو نوشته شده است؛ اما برای آن که مطمئن شوید رنگ موی مورد نظر کیفیت مطلوب را دارد، باید مواد خطرناک و مقدار استاندارد آنها را بشناسید.

راز آسمان پایتخت

قطران زغال سنگ: این ماده باعث ماندگاری رنگ مو استفاده می‌شود. اما وجود قطران زغال سنگ در رنگ مو باعث بروز حساسیت در برخی افراد خواهد شد. بنابراین، کسانی که به این ماده حساسیت دارند بهتر است حتما وجود آن را در رنگ مو چک کنند. نکته مهم دیگر این است که از چنین رنگ موهایی نباید برای رنگ کردم ابرو یا مژه استفاده کرد؛ چرا که خطر آسیب‌دیدگی چشم و حتی نابینایی وجود دارد.

پارا-فنیلین دی آمین: وجود این ماده در رنگ مو باعث تغییر رنگ خواهد شد. اما مطابق با تحقیقات انجام شده از سوی سازمان جهانی غذا و دارو، امکان بروز سرطان با مصرف زیاد این ماده وجود دارد. به همین دلیل، بهتر است از رنگ موهایی که فاقد این ماده هستند و یا درصد کمتری دارند استفاده کرد.

آب اکسیژنه: این ماده برای از بین بردن رنگ موی قبلی و استفاده از رنگ جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته قابل توجه این است که درصد بالای آب اکسیژنه در رنگ مو باعث می‌شود تا آسیب جدی به موها وارد شود. بهتر است که حجم این ماده 30 درصد کل حجم رنگ مو یا کمتر از آن باشد.

آمونیاک: ماده آمونیاک باعث دوام بیشتر رنگ مو خواهد شد؛ اما درصد بالای آن به پوست سر آسیب وارد می‌کند. بسیاری از رنگ موهای با کیفیت فاقد این ماده هستند. پس قبل از خرید رنگ مو حتما این مورد را روی بسته‌بندی محصول، بررسی کنید.

به علاوه، PH یک موی سالم بین 4.5 تا 5.5 است. سطح مناسب PH مو باعث انعطاف‌پذیری مو شده و خاصیت آبرسانی خوبی دارد. وجود ماده آلکالین در رنگ مو باعث متعادل نگه داشتن سطح PH مو خواهد شد.

در ادامه، چند رنگ موی با کیفیت و محبوب معرفی خواهد شد؛

رنگ مو بیول ؛ ایرانیِ محبوب

محصولات ایرانی بیول، یکی از برندهای معروف و با کیفیت است که بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی دارد. رنگ موی بیول حاوی ویتامین‌های C و B5 بوده و موها را فوق‌العاده درخشان می‌کند. از دیگر ترکیبات به کار رفته در این محصول می‌توان به کراتین، روغن بادام، فندق، کنجد و سبوس برنج اشاره کرد. بنابراین، استفاده از این رنگ به موها آسیبی وارد نکرده و از خشک شدن ساقه مو جلوگیری می‌کند. رنگ موی بیول به ترمیم و تقویت تارهای آسیب‌دیده مو کمک کرده و کمترین درصد آمونیاک را دارد.

رنگ مو گپ ؛ هم محافظت، هم تقویت!

این رنگ مو محصولی از برند سریلانکایی گپ بوده پوشش‌دهی بسیار بالایی دارد. رنگ موی گپ حاوی ویتامین‌های E و  C بوده و از مو در برابر اشعه‌های مضر محافظت می‌کند. آمونیاک به کار رفته در این رنگ مو بسیار پایین بوده و به همین دلیل، آسیبی به مو وارد نمی‌شود. ماندگاری بالا، درخشان کردن موها، وجود مواد تقویت‌کننده و روغن بادام از دیگر مزایای استفاده از این رنگ مو است. با استفاده از محصولات گپ می‌توان رطوبت تارهای مو را حفظ و از شکنندگی‌ها آنها جلوگیری کرد.

یک تیر و چند نشان با کیت رنگ مو زی

این کیت محصولی از برند ایرانی زی بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. با استفاده از این محصول می‌توان موهای سفید و خاکستری را به طور کامل پوشش داد. رنگ موی زی از مو در برابر اشعه‌های مضر محافظت کرده و مو را بسیار لطیف می‌کند. این کیت شامل یک عدد کرم رنگ موی ژله‌ای، یک عدد کرم اکسیدان و یک عدد ماسک موی بعد از رنگ است. رنگ موی زی حاوی مواد مغذی مانند روغن آرگان بوده و از خشکی و آسیب‌دیدگی مو حفاظت می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز