بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع پولاروید / قیمت مرداد 1402

لست سکند

در دنیای امروز که بسیاری از افراد عکس و فیلم‌های خود را به وسیله گوشی‌های هوشمند تهیه می‌کنند، هنوز هم افراد بی‌شماری هستند که علاقه‌مند به چاپ عکس‌های خاطره انگیز خود در لحظه هستند. دوربین‌های چاپ سریع به کاربران این امکان را می‌دهند تا عکس‌های خود را در کمترین زمان ممکن ظاهر کنند و از آنها در آلبوم خاطرات خود نگهداری کنند و یا به بر روی دیوار خانه بچسبانند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه قیمت انواع دوربین عکاسی چاپ سریع را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

1- دوربین عکاسی چاپ سریع مدل Children Instant 39s

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 3 میلیون و 350 هزار تومان است. این محصول با وزن 196 گرم و از جنس بدنه پلاستیک طراحی شده است. این دستگاه دارای حافظه 32 گیگابایتی است که به شما امکان می‌دهد عکس‌های خود را در فضای آن ذخیره کنید. نسبت ابعاد عکس‌های چاپ شده آن 240×320 بوده و محدوده حسگری معادل 15 تا 20 مگاپیکسل دارد.

این دوربین مجهز به رول‌های کاغذی قابل تعویض هستند که می‌توانید پس از عکسبرداری از لحظات خاص خود آنها را با سرعت بالا به چاپ برسانید. اگر کودکان شما نیز علاقه‌مند به عکاسی هستند این دوربین می‌تواند گزینه مناسبی جهت شکوفایی استعداد آنها باشد.

2- دوربین چاپ سریع لوموگرافی مدل Yangon به همراه لنز

قیمت این دوربین 5 میلیون و 900 هزار تومان است. دوربین لومو توسط یک شرکت با سابقه در زمینه تولید دوربین‌های آنالوگ طراحی شده است و از جدیدترین و پیشرفته‌ترین مدل‌های دوربین چاپ سریع به‌شمار می‌رود. دوربین لومو از فیلم‌های مخصوص دوربین Instax فوجی فیلم استفاده می‌کند که به راحتی می‌توان آنها را تهیه کنید. این دوربین را می‌توانید به تنهایی یا به همراه لنز‌های اضافی پرتره، فیش‌آی و کلوزآپ خریداری کنید.

لنز استانداردی که بر روی این دوربین تعبیه شده است، زاویه دیدی معادل یک لنز 27 میلی متری دارد. از دیگر قابلیت‌های این دوربین می‌توان به آیینه‌ی کوچک گردی که در جلوی آن و در کنار لنز تعبیه شده است، اشاره کرد. این آیینه می‌تواند گرفتن عکس‌های سلفی را برای شما راحت‌تر کند.

3- دوربین چاپ سریع لوموگرافی مدل Automat Dahab

قیمت این دوربین 6 میلیون و 900 هزار تومان است. لنز استانداردی که برای این دوربین طراحی شده است، زاویه دیدی معادل یک لنز 35 میلی لیتری دارد. می‌توانید این دوربین را به تنهایی یا به همراه لنزهای اضافی تهیه کنید. برای دوربین لومو اینستنت هیچ حالت تنظیم فوکوس خودکاری در نظر گرفته نشده است و از نظر فوکوس کردن کاملا دستی تنظیم می‌شود.

فوکوس این دوربین را می‌توانید در سه حالت نزدیک (عکاسی برای پرتره)، میانه (برای عکس‌های دسته جمعی) و بی نهایت (برای عکاسی از منظره) تنظیم کنید. چراغ LED تعبیه شده بر روی کنار بدنه دوربین، شما را از میزان فیلم‌های باقی مانده داخل دوربین مطلع می‌کند. دوربین لومو اینستنت می‌تواند برای دوستداران عکاسی آنالوگ گزینه بسیار مناسبی باشد ولی برای عکاسی با آن به اندکی تمرین و تکرار نیاز است.

4- دوربین چاپ سریع لوموگرافی مدل Automat Glass Magellan

قیمت این محصول 8 میلیون و 500 هزار تومان است. لنز شیشه‌ای دوربین لومو اینستنت اتومات گلس زاویه دیدی برابر با یک لنز 21 میلی‌متری دارد و به واسطه زاویه دید گسترده‌ای که می‌دهد، می‌تواند برای ثبت عکس‌های پرتره، منظره، معماری، طبیعت و فضای باز بسیار مناسب باشد. بر روی این لنز سه حالت فوکوس دستی تعبیه شده است که فوکوس را می‌توان بر روی سوژه‌ها در فاصله‌ی 30، 60 سانتی‌متر و یک متر به صورت دستی تنظیم کرد.

از فیلتر کلوزآپ آن می‌توان برای فوکوس کردن بر روی سوژه‌های نزدیک‌تر از 30 سانتی‌متر استفاده کرد. از دیگر قابلیت‌های این دوربین می‌توان به وجود Splitzer اشاره کرد که به وسیله آن می‌توان کادر فیلم را به چند بخش تقسیم کرد و هر بخش را به صورت مجزا نوردهی کرد تا یک عکس خلاقانه و غیر عادی ثبت کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع پولاروید / قیمت مرداد 1402

  1. سالار حسینی گفته:

    یادمه تو دهه 80 دوربین عکاسی یبار مصرف بود یبار باهاش عکاسی می کردی و تمام قیمتش 7 یا 8 هزار تومان بود یادش بخیر
    چه دورانی بود اون موقع تازه گوشی نوکیا 1100 اومده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز