بهترین تور گرجستان را از کجا خرید کنیم؟ + راهنمای سفر

تور گرجستان-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

اگر برای نوروز امسال به دنبال تدارک یک سفر خارجی هیجان‌انگیز با قیمت مناسب هستید، تور گرجستان نوروز ۱۴۰۳ به واسطه نزدیکی مسافت آن به ایران و همچنین برخورداری از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی متنوع، گزینه‌ای ایده‌آل است.

به گزارش کاماپرس، گرجستان جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی قابل توجهی از جمله کوه‌های سر به فلک کشیده، سواحل دریای سیاه، دره‌های سرسبز، صومعه‌ها و کلیساهای خیره‌کننده و غذاهای لذیذ و خوش طعمی را در دل خود جای داده است. با رزرو تور گرجستان نوروز 1403 از آژانس‌های گردشگری معتبر می‌توان با کم‌ترین هزینه، تعطیلات منحصر به فردی به خارج از کشور تجربه کرد.

در این گزارش، راهنمای سفر به گرجستان و بهترین آژانس برای رزرو تور گرجستان نوروز 1403 معرفی شده است.

چرا رزرو تور نوروز گرجستان؟

گرجستان یکی از امن‌ترین کشورهای اروپای شرقی است که در مرز میان دو قاره آسیا و اروپا، در سواحل دریای سیاه و کوه‌های قفقاز واقع شده است. صنعت گردشگری نقش قابل توجهی در اقتصاد این کشور ایفا می­کند و سالانه میلیون‌ها نفر از سراسر جهان برای دیدن طبیعت شگفت‌انگیز، خیابان‌ها و کوچه‌های باریک و تاریخی، بالکن‌ها و پله‌های پیچ در پیچ سنگی و کلیساهای باشکوه به این کشور سفر می‌کنند.

تور گرجستان 1403-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

اطلاعات ضروری برای رزرو تور گرجستان

سفر به گرجستان برای گردشگران ایرانی نیازی به اخذ ویزا نداشته و مسافران تنها باید پاسپورت معتبر تهیه کرده و عوارض خروج از کشور را بپردازند. از دیگر موارد ضروری برای سفر به گرجستان، بیمه مسافرتی، بلیط هواپیما، بلیط هتل و همچنین راهنمای سفر است که با رزرو تور گرجستان می‌توان کلیه مراحل سفر را به آژانس موردنظر سپرد.

بهترین روش برای تامین ارز موردنیاز گرجستان نیز تبدیل ریال به دلار در ایران و سپس تبدیل دلار به لاری در کشور گرجستان است.

بهترین زمان برای سفر به گرجستان

فاصله و ارتفاع گرجستان نسبت به سطح دریا موجب تفاوت آب و هوایی در نقاط مختلف این کشور شده است؛ با این حال، بهترین زمان برای سفر به گرجستان بین ماه‌های مارس تا می، یعنی فصل بهار است که هوا بسیار دلنشین و معتدل خواهد بود؛ از این رو رزرو تور گرجستان نوروز 1403 بهترین گزینه برای گردشگران است.

تور گرجستان-کاماپرس

از کدام شهرهای گرجستان دیدن کنیم؟

گرجستان دارای 54 شهر است که تنها برخی از این آنها جنبه توریستی دارند؛ از این رو بهتر است پیش از رزرو تور نوروز گرجستان با شهرهای توریستی این کشور آشنا شوید. برخی از مهم‌ترین شهرهای گرجستان در ادامه معرفی شده است.

تفلیس: تتفلیس به‌عنوان پایتخت گرجستان مملو از جاذبه‌های دیدنی و طبیعی است. برخی از این جاذبه‌ها که در تور گرجستان نوروز 1403 می‌توان از آن‌ها دیدن کرد، شامل تله کابین تفلیس، پل صلح، کلیسای تسمیندا سامبا، قلعه ناریکالا، مجموعه فونیکولار و همچنین خیابان روستاولی است.

باتومی: باتومی از دیگر شهرهای توریستی گرجستان است که تورهای متعددی به مقصد این شهر برگزار می‌شود. از مراکز دیدنی باتومی می‌توان به بندر باتومی، باغ گیاه شناسی، قلعه گونیو، دلفیناریوم، تله کابین آرگو، بلوار باتومی و مجسمه علی و نینو اشاره کرد.

تلاوی: تلاوی گرجستان از نظر تاریخی دارای اهمیت فراوانی بوده و به عنوان شهری فرهنگی و سیاسی، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

متسخیتا: این شهر متعلق به هزار سال پیش از میلاد بوده و به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان، جاذبه‌های باستانی و بناهای تاریخی معماری متعددی را در خود جای داده است.

تور گرجستان1403- کاماپرس

در سفر به گرجستان از کجاها خرید کنیم؟

قدم زدن در بازارهای بزرگ، پاساژها و مراکز خرید، یکی از تفریحات جذاب و مهم در هر سفر است؛ به ویژه آنکه اکثر مراکز خرید در گرجستان از امکانات تفریحی و رفاهی هیجان‌انگیزی هم برخوردارند. از جمله معروف‌ترین مراکز خرید گرجستان می‌توان به مرکز خرید ایست پوینت، تفلیس مال، بازار لیلو، باتومی مال اشاره کرد.

بهترین غذاهای گرجستان

امتحان کردن طعم‌های جدید و غذاهای محلی و سنتی هر کشور و شهری، یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های هر سفر محسوب می‌شود. در گرجستان نیز می‌توان غذاهای لذیذ و جدیدی همچون خینکالی، خاچاپوری، ساتسیوی، متسوادی، چورچخلا، خارچو و بسیاری طعم‌های جذاب دیگر را امتحان کرد.

تور گرچستان-کاماپرس

خرید تور نوروز گرجستان از “سلام پرواز”

سلام پرواز ایرانیان، یک آژانس معتبر و مطرح در زمینه گردشگری است که به صورت تخصصی به برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی می‌پردازد. این مجموعه ضمن کسب مجوزهای رسمی از سوی مراکز معتبر و با برخورداری از تیمی مجرب، خدمات ویژه‌ای به مشتریان ارائه می‌کند.

از جمله خدمات ویژه سلام پرواز می‌توان به صدور بلیت ایرلاین‌های داخلی و خارجی، صدور بلیت الکترونیکی، رزرو هتل، انجام بیمه مسافرتی، اخذ ویزای کشورهای مجاز برای پاسپورت ایرانی و ترانسفرهای گروهی و انفرادی اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز