بهترین تورهای استانبول در مهر 1401

استانبول-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با شروع فصل پاییز استانبول می‌تواند گزینه مناسبی برای یک سفر آرامش‌بخش باشد. در این فصل در مقایسه با تابستان از تعداد گردشگران کاسته شده است. هزینه اقامت تا حدی مناسب‌تر در نظر گرفته می‌شود. به لحاظ آب و هوا بهترین زمان برای بازدید از استانبول از آپریل تا می یا اواسط سپتامبر تا پایان اکتبر است.  دمای هوا معمولا بین 12 تا 25 درجه سانتی‌گراد متغیر است و ممکن است مسافران شاهد چندین بارش کوتاه باشند.

در ماه اکتبر به ویژه در اواخر آن طیفی از نوازندگان محلی و بین‌المللی به برگزاری کنسرت‌های خود می‌پردازند. سبک مورد علاقه آنان معمولا جاز است. اجراهای آن‌ها به مدت ده روز در مکان‌های مختلف تاریخی و جذاب سطح شهر برگزار می‌شود.

استانبول بهشتی برای علاقه‌مندان به فرهنگ است. می‌توان از گالری‌های هنری، موزه‌ها و مکان‌های فرهنگی زیادی  در سراسر شهر بازدید کرد. موزه پرا برای هنرهای مدرن، موزه باستان شناسی استانبول برای سفر به دوره‌های باستانی از جاذبه‌های پرطرفدار است. ایاصوفیه بخشی از تمدن ترکیه را به همراه دارد با استقبال زیادی از طرف گردشگران مواجه می‌‌شود.

استانبول-کاماپرس

کاماپرس در ادامه 5 آژانس برگزارکننده تور استانبول را معرفی می کن.

راز آسمان پایتخت

آژانس نهال گشت

آژانس نهال گشت برگزارکننده انواع تورهای داخلی و خارجی است. از تورهای پاییز آن می‌توان به توراستانبول در مهرماه اشاره کرد. دروبسایت این آژانس انواع تورها براساس سطح قیمت شامل تور کم هزینه، نوع اقتصادی باکیفیت و لوکس دسته بندی شده‌اند. هتل‌های محبوب نیز معرفی می‌شوند. تبریز، شیراز، مشهد، اصفهان و تهران مبدا برگزاری این تورها هستند. از خدمات بعضی از تورهای آن می‌توان به گشت شهری همراه با نهار و امکان استفاده از گشت‌های آپشنال اشاره کرد. طول اقامت این تورها سه شب و چهار روز است.

آژانس تینو پرواز

آژانس تینو پرواز تورهای استانبول را در هفته آخر مهرماه در برنامه خود دارد. طول اقامت این تورها متناسب با نیاز مسافر از سه شب تا هفت شب را شامل می‌شود. ایرلاین های قشم ایر و پگاسوس با این شرکت همکاری می‌کنند. در وبسایت این آژانس لیست هتل های سه ستاره تا پنج ستاره را می‌توان مشاهده کرد.  لیدر رایگان از خدمات این آژانس است.

آژانس آرشین پرواز

آرشین پرواز آژانسی دیگر که در حوزه گردشگری فعالیت می‌کند. تورهای استانبول آن شامل چهار شب و پنج روز اقامت است. قشم ایر پروازهای این تور را پوشش می‌دهد. پرداخت نیمی از هزینه  در هنگام رزرو الزامی است. ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و راهنمای فارسی زبان از خدمات آرشین پرواز است.

آژانس 20 گشت آریا

آژانس 20 گشت آریا، تور استانبول را به صورت سه شب و چهار روز یا چهار شب و پنج روز برگزار می‌کند. ایران ایر، قشم ایر، ایران ایرتور، ماهان و پگاسوس با این آژانس همکاری می‌کنند. رزرو تور می‌تواند با ارسال مدارک لازم به صورت الکترونیکی از طریق تلگرام، فکس، ایمیل و … صورت بگیرد. مبدا تورهای این آژانس تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و… است. گشت شهری با نهار و ترانسفر فرودگاهی بخشی از خدمات این تور است.

آژانس مسافرتی نامی گشت

آژانس مسافرتی نامی گشت به برگزاری تورهای استانبول به‌صورت هوایی و زمینی می‌پردازد. تور زمینی شامل گشت شهری با نهار است. ظرفیت اتوبوس 25 نفر است. هواپیمایی قشم ایر و ایران ایرتور با این آژانس همکاری می‌کنند. درصورتی که مبدا تور شهر تبریز باشد ایرلاین معراج رفت وبرگشت مسافران را پوشش می‌دهد.  ایرلاین ترکیش از شیراز و  ایران ایرتور از اصفهان و مشهد  پروازهای این تور را انجام می‌دهند. مسافران می‌توانند هتل و پرواز را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنند.

نویسنده: افروز آل عباسیان

انتهای پیام

مرتبط با : 20 گشت آریاآرشین پروازتینو پروازنامی گشتنهال گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز